Jump to content

HlouchyJR

Uživatel
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

22 Excellent

About HlouchyJR

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday January 19

Recent Profile Visitors

274 profile views
  1. Většina věcí je v seznamu zde, ale pokud chceš opravdu všechno, tak budeš muset projít celé vlákno.
  2. Bohužel se tomu asi nevyhnes. Ikdyž je pravda, že na FB Octavia3klubu to jedna majitelka vyřešila nějak prilepenim toho plastu, ale jak to nevím.
  3. HlouchyJR

    koroze

    Tak jsem to přece jen nevydržel a zajel včera za lakyrou a ten kufr nechal opravit. Pod lakem se opravdu skrýval oxid zinku (bílý prášek), ale naštěstí plech byl ještě zdravý. Opravdu ale potvrdil, že to bylo za 5 minut 12, prý ještě půl roku a už by tam byla i rez. Takže místo obrousil, a znova nalakoval do rozstřiku. Jsem rád, že to zvládl bez sundání dveří, kvůli licovani atd. Dnes jsem si auto vyzvednul a nic nejde poznat :-)) Taky mi potvrdil slova karosáře, že nové škodovky, to mívají až na výjimky všechny (tak 8-9 z 10) a kdo se podívá pořádně, tak má velkou šanci, že to najde. Prý škodovka už nepoužívá tak kvalitní plechy a když je v plechu více síry, tak to se zinkem takhle zreaguje.
  4. HlouchyJR

    koroze

    No servisní prohlídky jsou všechny, ale prý u auta chybí nějaká prohlídka proti korozi, takže i uznání reklamace je nejisté. A tohle mi teď poslal strejda, který má O3 Combi 2013 a po zimě našel na 5. dveřích toto. Přesně toho se bojím, aby to za 3 roky takhle nevypadalo taky. :-(( Jsem mluvil i s klempířem, který pro zdejší AS opravuje a říkal, že na O3 tohle vidí na 5. dveřích tak na 90% aut, akorát každá to má jinde, ale když se prý opravdu pořádně koukne, tak skoro každý něco najde. Tak teď kde je pravda...
  5. HlouchyJR

    koroze

    @marian.marcin A když to nechám takhle jak to je, bude to časem reznout? Ve škodovce mi řekli, že je to vada laku, ale jakmile prý obrousí pozink, tak se zde 100% ukáže časem koroze a mám to prý radši nechat takhle, pokud mi to nevadí esteticky. Díky moc PS: Vím, že je to věštění z křišťálové koule, ale jestli se z tohohle (u jiných aut) vždy časem vyklube rez, nebo to zůstane v tomto stavu
  6. HlouchyJR

    koroze

    Nikdo teda neví, jestli se jedná o korozi? Chtěl bych vědět názor nějakého karosáře, než s tím pojedu do AS, kde to budou chtít brousit atd, tak jestli by nebylo lepší to takhle nechat (esteticky to nevadí). Díky moc všem!
  7. HlouchyJR

    koroze

    Ahoj, kluci nenapadá někoho z vás, jestli se jedná o korozi? Jako vypadá to jako puchýř v laku, ale našel jsem rok staré foto tohoto místa a vůbec se to nezměnilo ani nezvětšilo, což bych právě očekával, že koroze by postupovala dál. Nemůže se jednat jen o zinkové vměstky z výroby? Jedná se o vnitřní pravý dolní roh 5 dveří. Díky moc všem za rady Edit: Také jsem teď našel ještě toto na vnitřním lemu dveří spolujezdce, ale táta tvrdí, že si obou míst všiml už před půlrokem a vypadaly stejně (nebo nevidí v nich žádnou viditelnou změnu) Díky všem za rady, na korozi jsem docela citlivka a jsem z toho takový nesvůj, aby 5 let staré auto rezlo na takových nijak nenamáhaných místech a ještě z dutin.
  8. No měli to tenkrát zamotané s těmi motory, jen u 1.6TDi dělali 66 a 77Kw v EU5 a současně 81Kw Greenline s EU6 a pak všechny skončili a nahradili je 66 a 81Kw EU6, jak jsem vypátral
  9. Upřímně jsem rád, že je to ještě ta Euro 5 a že tedy ty kurv.tka nemá. Jen mě zajímalo, jestli se tenkrát ještě normálně vyráběly, nebo to byla výjimka z důvodu, že to byla skladovka z větší objednávky, kterou objednával dealer a objednal 6 úplně stejných konfigurací jen v jiné barvě a byly vyrobené v jeden den. ;-))
  10. Kluci, díky za odpovědi. Jo to bude ono, auto je 20KT 2015, takže to sedí a je to tedy vlastně nejspíš jedna z posledních Euro 5. :-))
  11. No kamarád má 1.6TDi MR2016 a výrobu také květen/2015, tak právě nevím.
  12. No to jsem nezišťoval, jen podle info od prodejce. Jaké číslo/písmeno udává modelový rok? Případně pošlu VIN do SZ a můžeš se podívat. Edit: Tak dle VIN je to skutečně MR2015
  13. Ahoj, při řešení problému okolo Start-Stop (SS) jsme přišli na jednu zajimavost, na kterou nevím odpověd. Od 20.4.2015 přišel nový ceník s MR2016 a motory TDI EU6 společně s povinným SS. Mé auto bylo vyrobeno 12.5.2015 (t.j. 22 dní od nástupu nového ceníku), ale jedná se stále o MR2015 a s motorem EU5 bez SS. Neví někdo jak k tomu mohlo dojít? Nebo škodovka vyráběla ještě starý MR, ale nabízela již jen nový? Díky všem za rady.
  14. @Pawouk Je to zajímavé auto,jelikož je vyrobena 12.5.2015, ale je to pořád ještě Euro 5(CLHB) a MR2015. Nikdo neví jak se to podařilo.
×
×
  • Create New...