Přejít na obsah

Wakizashi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Wakizashi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Že já nevzal tu druhou, si teď říkám... ale dovezla mě vždy kam jsme potřeboval a bez problémů... Ten palivový filtr tam byl předtím u koupi. Filtry byly prý měněné. Neměl jsem důvod nevěřit, byl to blízký známý strýce a ptal jsem se na to. V kufru mám nový Mann, ale nestihl jsem vyměnit při výměně oleje, protože jsme se u toho trápili tři hodiny, aby se olej. filtr povolil... Ve dvou... Pří výměně toho palivového, je nutné, aby byl napuštěný benzinem, nebo to můžu vyměnit "nasucho"? Ještě jsem zapomněl napsat, že auto hlásí, ve spojení s kontrolkou, Abgass Werkstatt - Spaliny Dílna. nějaký tip ohledně toho relé? Díky za předchozí navedení.
  2. Ahoj, tak se přidám taky. mám rok a půl O1/75kW/BFQ/2004, nájezd cca 137k, jestli to nebylo přetočené. za mne cca 20k km A dnes večer ve tmě při jízdě a následně pak při startování na pozici 1 (a pak při jízdě) po otočení klíčem, zůstala svítit kontrolka elektroniky motoru. něco jsem tu pročetl, tak to může být dost věcí. Přišlo mi poslední dobou, že autí maličko pocukáva při rozjezdech u 1 a přechodu na 2 a musím mít techniku o dost lepší... Zkusil jsem mrknout na motor při chodu, ale nevšiml jsem si ničeho nikde a auto jede normálně, ale nejsem auto mechanik, tak podle zvuku nepoznám asi nic. Auto jede na 3 válce? Jak poznám? Nenapadlo mne nahrát video, jak to startuje.... Nedávno jsem na autě nechal dělat rozvody, sám jsem měnil čidlo teploty motoru, a naposledy olej. filtr a olej. Výměna Shellu HX7 na Total 7000, vzduch filtr u motoru, cca 500km zpět. Problém s kontrolkou se objevil až teď. Když auto ještě nic dřív neukazovalo, zkusil jsem ho cca měsíc zpět stejně nahodit na tu oranžovou krabičku a vyjely z toho tyhle kódy: 16514. řada vlců 1-sonda 1: chyba v el. obvodu. 16520. řada válců1-sonda 2: chyba v el. obvodu - (obě lambdy ko? Jakto, že nic nesvítilo předtím?) Jak poznám jestli je možnost udělat flash na novější firmware pro šetrnější práci s Lambdami? 17925 hlavní relé (j271): chyba v el. obvodu (huh?) 19891 regulace běhu naprázdno: otáčky nad zadanou hodnotu Zkusil jsem teď nastartovat auto při té otevřené kapotě pro ujištění nějakých divností. Po nastartování chvilku na 1k otáčkách, pak to kleslo na cca 750 (jak je normál asi), ale po chvílce to vyskočilo zas na 1k. Je to tak ok, nebo to vypadá, podle toho, co jsem načetl, na zašpiněnou klapku ready na vyčištění. 16554 řada válců1: ****odměřování paliva , chybná funkce - screenshot obsahuje odlesk, nevím, co bylo to první slovo... Ještě to hodím znovu na Diag (ta oranžová krabka), až bude mít kámoš čas. Pokud má někdo tip na HW kablík k noťasu (VAG com problém asi nebude...)nebo jestli je něco na BT pro telefon s apkou, dejte vědět. zatím všem díky za přečtení a pointers.
  3. Ahoj, kámojda si kupovala FABKU I bez maxidotu, měla tam Symphony na CD, ale není nakódované.. Týpek dělá a prodává káry normálně na jméno, tak věřim, že to bude celkem legitimní. Dnes dorazí klíče na vyndání rádia. Trošku doufám, že bude čtyřmístný kod na něm někde tužkou. V papírech nic prý neměla. Na rádiu není ukázáno, že by se někdo snažil rádio nějak odkodovat x pokusy. Zajímá mne, jestli rádio zprovozním ok, když nemám VAG kabel, jestli je nutné nějaké párování přes VAG. Kolega v práci si kupoval si nějakou diagnostiku za 3k na VW koncern, ale neni to VAG a nevim, jestli by to nešlo i přes to. Dá se zjistit přes nějaký sw? Podle VIN a sw z netu jsem zjistil kód na nastartování svého starého Twinga, když mi lehnul imobilizér u dálkového ovládání, tak třeba to bude easy i u té její Fabky. Na foru věnovaném Octě jsem našel jen nějaký obecný kód dekodér pro VW koncern. Nerad bych se s tím jebal moc dlouho, ideálně přijel, vyndal, ofotil, nacvakal někam a byl hotov. Budu vděčný, na co se připravit... Slíbil jsem jí, že se na to mrknu, ať s tim nemusí někam do servisu, kam už chtěla a už mohla jet, ale já ji odradil, že jo... Díky
  4. Ahoj, takže to, co jsem koupil (aspoň teda se správným těsněným a U ringem) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a919501b-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-skoda-4985.html je ten Sender? Ten je teda k čemu? A podle PN to sedí na něj a asi je mi teda k ničemu? Díky.
  5. Ahoj, zkusím to relativně smysluplně... Před pár dny mi přestal ukazovat budík teploty motoru. Je jedno, jestli je venku tepleji nebo ne. Auto jezdí ok, spotřeba mi přijde stejně nízká, ale budík teploty na 0. 2x za těch několik dnů vystoupal, ale pak hned klesl na 0 během vteřiny dvou. Takhle to je delší i krátké trasy, pořád na 0. Než myslet na termostat, kde by mi to podle mě asi skákalo sem a tam nebo alespoň ukazovalo nižší/vyšší hodnoty teploty dle otevření/uzavření, jsem to svedl na čidlo, které se snad dost často rozbijí a je levné, že jo... Tak jsem objednal dle VIN na SKODA DILY- zdravim NOIZERA. Akorát mi přišlo nějaké čidlo šedivé 2pólové, které pasuje do předního konektoru u rozdvojky (jestli tutově pasuje i do té samotné části motoru, nevím, nezkoušel jsem radši), které vede ještě k dalšímu čidlu, zelenému se 4 póly - to asi potřebuju. Kdybych nebyl idiot, mohl jsem si asi ušetřit čas a asi i litr chladící kapaliny, která mi umně vytekla, jelikož nemám čtyři ruce a nestíhal jsem čeknout spávnost čidla a ucpávat díru, protože má konektor na kabelu 4 kabely. Takže plánuju brnkout do škoda dílů a zeptat se na ten 4pól a doobjednat ho. Rád bych se ještě vás zeptal k čemu slouží ten 2pól a pak ty všechny póly na 4pólu. Na VAG to teď napojit bohužel nemůžu. Kdyby někoho napadlo něco dalšího, díky za rady. Snad to dává smysl trošku, co jsem napsal... Jo, teď mne ještě napadá. Jak začala být zima, auto chce po prvním nastartování ráno zkontrolovat chladící médium dle kontrolky na maxidotu. Obvykle popojedu, zastavím, nastartuju a ok. Chladící kapalina byla v oblasti kousek nad minimem, takže by to asi mělo být ale ok. Leda by bylo citlivější, když je je teď zima. No preventivně jsem maličko kapaliny přelil a uvidíme jestli to bude řvát.
×
×
  • Vytvořit nový...