Jump to content

Wheel

Uživatel
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Wheel

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. Máš nejaké foto toho krytu a tesnenia? Jedná sa o spodný kryt (pod motorom), alebo kryt na samotnom motore, kedy sú chránené aj zapaľovacie káble a pod? Predpokladám, že to je self made... Tesnenie si doobjednával u dealera?
  2. Ahoj, mal by som otázku na všetkých majiteľov motora TSI, predovšetkým 1,2, príp. 1,4. Máte už niekto skúsenosti s jeho čistením a umývaním tlakovou vodou? Všimol som si, že pri takmer každom novinárskom teste pri fotografiách tohto motora je už trošku znečistený, príp. dosť zaprášený, pritom sa jedná v podstate o nové vozidlá alebo s minimálnym počtom najazdených kilometrov. Preto by ma zaujímalo, či a ako umývate tento motor, nakoľko nie je vôbec zakrytovaný a všetky jeho komponenty sú odhalené. U môjho motora mám vedené kompletné tesnenie okolo celého motorového priestoru (rv 2005), takž
  3. Moja úvaha bola v kontexte toho, že zákazník nedostáva od automobiliek (a predpisov EU) na výber. Je určite stále veľa tých, ktorý by si radi kúpili poctivú atmosféru o objeme 1,6/ekvivalent 1,2 TSI alebo mnou spomínanú 1,8/ekvivalent 1,4TSI. Žiaľ, doba sa mení a z môjho pohľadu stále viac konzumným smerom. A opakujem, nie každý má na to, aby auto menil každé 3 roky. V tom je ten problém. Keď pozriem do cenníku Fabie, Octavie, tak len turbomotory, v Tour je ešte 1,6MPI a u Fabie Magic viackrát spomínaný atmo 16V. To obmedzovanie zákazníkovho výberu je to, čo ma štve. A samozrejme neustál
  4. Pawouk: Díky za komentár. Ako sa poznajú podpálené ventily či zlé zapaľovacie cievky? Motor u mňa na voľnobeh aj po zahriatí klepe tiež približne od 105 000 km, ale už som si zvykol a nemá to cenu podľa mňa riešiť, pokiaľ to nemá vplyv na výkon či celkovú funkčnosť. Pamätám si, že ako nový na voľnobeh len tak jemne cvrlikal, takže pravdepodobne sa opotreboval piest v motore a jeho teflónová vrstva (ako je to na fóre v téme 1,4 16V klepe). Auto inak naozaj jazdí bez problémov, motor rovnako, takže dúfam, že prípadný opotrebovaný piest nebude mať na životnosť vplyv a napríklad pri 160 000 km n
  5. Ďakujem za odpoveď, tak predsa je to s tým Poľskom pravda. To si ma teda moc nepotešil. Súhlasím s tvrdením, že autá sa stále viac podobajú na spotrebný tovar. Preto si moju Fabiu budem opatrovať tak dlho ako to len bude možné. S tou "spotrebou" automobilov je to ale dvojsečná zbraň. Na jednej strane projektuje automobilka životnosť svojich produktov na určitý (čoraz menší počet kilometrov), aby sa kolotoč výroba, predaj, zisk, servis, ND točil čoraz rýchlejšie, no na druhej strane si koleduje o svoju povesť. Ak mi auto danej značky nevydrží mnou očakávanú životnosť, ale výrazne menej, pôjd
  6. Ahoj, ak niekto uvažuje o kúpe Fabie v najbližších mesiacoch a po prečítaní vyššie uvedených riadkov je na pochybách, pre aký motor sa rozhodnúť, pokúsim sa mu v jeho rozhodovaní pomôcť. V mojej Fabii (2005) mám 1,4 16V 55Kw. Do dnešného dňa najazdených 149 000 Km. Motor doteraz nemal jedinú závadu, štartuje bez problémov aj v tých najkrutejších mrazoch, menený pravidelne olej, olejový filter, vzduchový filter každých 20 000 Km a pri 110 000 Km vymenené rozvody. Motor je v rámci svojich možností na kategóriu Fabie dostatočne výkonný, tichý, kultivovaný, bez vibrácií, na diaľnici plynule zrý
  7. Ahoj, predpokladám, že máš farbu červenú Corridu. Táto farba je tzv. pastelová, bez metalízy. Problém je v tom, že pastelové UNI laky sú pomerne mäkké a aj jemný prach a piesok, ktorý je na cestách prípadne usadený na karosérií sa obtekajúcim vzduchom do karosérie pri rýchlejšej jazde nezmazateľne zarezáva, doslova ju obrusuje... Je mi veľmi ľúto, že už po 500 Km máš také poškodenie laku... Bohužiaľ, pri stave (a predovšetkým čistote) našich ciest, kedy sú na krajniciach niekoľkoročné nánosy kameňov z posypovej soli, je tento stav nevyhnutný... Ale k tvojmu problému... Závisí, aký rozsah po
  8. Ahoj, toto téma zakladám pre všetkých, ktorý majú Škodu Yeti už dlhší čas a počas svojho užívania už prišli na určité chyby, nedostatky, ktorým sa výrobca mohol vyvarovať (podvozok, ergonomické prehrešky v interiéri, elektrika a pod...) Prosím všetkých, aby sa o svoje dojmy v tejto oblasti podelili a uľahčili tak rozhodovanie potencionálnym budúcim majiteľom (a nie len im). Rovnako zozbieranie týchto cenných postrehov môže prispieť k riešeniu Vašich záručných opráv u servisov prípadne byť stimulom priamo pre Škoda Auto, aby Vami zozbierané skúsenosti napr. pri facelifte odstránila, resp. uzn
  9. Ahoj Peťo, som veľmi rád, že si spokojný a tak moja snaha nevyšla nazmar. Želám tebe aj favoviwrx veľa radosti s vašimi novými žihadlami. S pozdravom a prianím veľa spokojných km Wheel
  10. Ahoj Milanino: Ako som už písal, to, že kvôli chipu musíš cestovať do Zlína, nie je tvoja chyba, takže cena by mala byť O.K. Ale, ja nie som p. Švarc , takže radšej si to u neho over, ostatne, na zoznam, ktorý som mu zasielal, som napísal s kontaktnými údajmi a popisom problému aj teba, takže tento týždeň by sa ti mal ozvať. Verím, že to dopadne k tvojej spokojnosti. Hodne zdaru želá Wheel
  11. Ahoj chlapci, pre úplnosť a jasnosť informácií citujem mail od p. Švarca: "Úpravy RJ môžme previesť v štvrtok 4.9. alebo 11.9. Spravidla každý štvrtok cestujem po dealeroch na Slovensku. Pravidelná cesta je po trase Levoča - Žilina - Bratislava - Banska Bytrica - Levoča. takže nevidím problém stretnúť sa s každým záujemcom. Pánovi s Levíc môžem urobiť úpravu niekde v Tlmačoch, je to polceste medzi Levicami a R1. Záujemcom s HN a KE v Prešove. Keďže mám zoznam všetkých tak ich obvolám v polovici týždňa a dohodnem si miesto a čas. Pánovi s Fabiou 2007 zariadím úpravu v Zlíne. Som
  12. Aj napriek existencii vyveseného fóra to skúsim, predsa len, k môjmu problému som tu nenašiel uspokojivú odpoveď. Poprosil by som vás všetkých o radu. Mám Fabiu 1. generácie hatch, kupovaná nová 6/05 vo farbe červená Corrida. Autu som sa snažil od začiatku venovať maximálnu starostlivosť (nikdy nevidelo kartáče) a všetko na aute ex/in si robím pekne ručne, autokozmetika výhradne Sonax. No všimol som si, že sa mi postupne objavujú na laku tzv. hologramy (nie príliš estetické kruhové pavučiny, ktoré krásne vidieť pod určitým uhlom dopadu napr. slnečného svetla, určite viete, čo mám na mysl
  13. Ahoj Rado, posielal som ti ohľadom tohto SZ. Presne tak, miesto a termín závisí od teba (ideálny by bol ten štvrtok), to miesto bude trošku zložitejšie, od D1 si trochu ďalej, ale určite sa nájde nejaký kompromis, p. Švarc je veľmi ochotný človek. Termíny si všetci môžete dohadovať dúfam už od začiatku budúceho týždňa, keď p. Švarcovi zašlem zoznam 100%-ných účastníkov aj s vašimi tel. kontaktmi atď. Čakám len na vyjadrenie peta105L, z jeho strany by mali byť nejakí jeho kamaráti, preto čakám na presný počet a tiež na to, ako dopadne favowrx77 s jeho RJ a možnosťou úpravy. Vďaka všetk
  14. Obávam sa, že vzhľadom na dátum kúpy budeš mať rovnaký problém ako Milanino o 4 príspevky vyššie...
  15. Ahoj Milanino, tak to je mi veľmi ľúto. Myslím, že zo zoznamu záujemcov si jediný, kto má auto vyrobené po 8/06. Nevadí, každopádne akonáhle by ten soft bol k dispozícii u p. Švarca, skús sa spýtať, či aj tak by si mal nárok na tú zľavu. V podstate, o možnosť chipu si prišiel nie vlastnou vinou, takže tu by nemal byť problém. Držím palce. To stenly: Máš pravdu, p. Švarc hovoril, že ideálne by sa bolo dohodnúť so semkom a spoločne sa stretnúť v Prešove, termín samozrejme závisí od vás dvoch, dojednať si ho môžete hneď, ako zašlem zoznam "účinkujúcich" p. Švarcovi, dúfam, že to bude do konca
×
×
  • Create New...