Dobrý den,
mám SKODU YETI 2,0TDI 81KW 4x4.Pri jízdě na dálnici na tempomat (130km/h) se mi rozblikalo žhavení a auto uplně vynechalo a po vyřazení rychlosti chcíplo a už nešlo nastartovat.Po odtahu domů jsem sundal víčko naftového filtru a tam téměř sucho.Vyndal jsem tedy čerpadlo z nádrže.Trochu vyčistil úplně zarostlé sítko a dal zpět.Motor normálně nastartoval.Při jízdě nad cca 2700 otáček se mi pokaždé rozblikalo žhavení,ale auto už nechcíplo a zůstalo v nouzovém režimu.Po chcípnutí a opětovném nastartování, žhavení zhaslo a po vytočení motoru opět rozblikalo.Na diagnostice chyba PŘÍLIŠ NÍZKÝ TLAK ČERPADLA. Při opětovném vyndání čerpadla z nádrže se mi nechtěně podařilo zlomit jeden přívod z čerpadla.Čerpadlo i s plovákem jsem koupil nové (stejný typ,original díl ŠKODA).Včera po namontování ujeto cca 50 km a bez problémů.Dnes ráno jsem nastartoval a bez přidání plynu se mi rozblikalo žhavení.Udělá to po každé,ale když nastartuji a ihned přidám plyn na cca 3 vteřiny a pak pustim, žhavení se nerozbliká a auto může normalně jet do doby než ho znovu chcípnu a nastartuji.Připojil jsem na diagnostiku a hlásí to opak toho co předtím:PŘÍLIŠ VYSOKÝ TLAK PALIVA NA RAILU.Nevím zda jsem napsal přesnou frázi co hlásila diagnostika.Kdyz nechám diagnostiku napojenou a nastartuji bez přidání plynu, rozbliká se žhavení.Přes diagnostiku chybu smažu a už se také znova nerozsvítí až po nastartování.
Máte s tím někdo zkušenost?