Přejít na obsah

STEAV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení STEAV

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dnes pri odcvaknuti starej supravy HF Nokia ,mi radio Symphony preplo do Phone rezimu, a neda sa s tym nic robit /az na basy reguacia hlasitosti atd./ Stisk tlacitka TP nefunguje. Prestudoval som tu na fore vela veci o Phone rezime avsak ziadne riesenie som nenasiel. Rovnako nefunguje ani odpojenie baterie.Cez VAG sa v bloku RADIO neda nic nastavit alebo resetovat.
  2. Upozornení k císlu závady 16500, 16501 a 16502-Snímac teploty chladicí kapaliny -G62: Jakmile je nekterá ze závad rozpoznána, použije rídicí jednotka motoru pro start motoru teplotu nasávaného vzduchu jako náhradní hodnotu. Teplota potom stoupne podle nekterého modelového prùbehu uloženého v rídicí jednotce motoru (každých 65 s o 5,25 °C). Pro motor s provozní teplotou bude po urcité dobe zobrazena pevná náhradní hodnota. Tato náhradní hodnota je závislá na teplote nasávaného vzduchu. Tolko z prirucky:takze snimac ak je KO riadiaca jednotka pouziva definovane hodnoty,co je problem lebo jednotka nastavuje hodnoty po opakovanom starte znova od zaciatku pricom skutocna teplota je ina.
  3. vzduchovy filter som menil pri pravidelnej vymene oleja ,cca 10 mesiacov ozadu ,ale pozriem sa nan.
  4. zohriaty motor po vypnuti a pokuse o nasledne startovanie nenastartuje,je potrebne pockat cca 15 min.potom naskoci. vypis VAG: 3 Faults Found: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-00 - - 17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 nema s tym niekto skusenosti aby som zbytocne dlho nebadal vymenami kadecoho,prevdepodobne to bude ta prva chyba c.16502.Ako cez VAG odmeriam ci je senzor G62 dobrý? Octavia Combi 1.8T 20V ,AUM,2004
  5. mam rovnake auto ,2004 rocnik a ten isty problem,zatial to neriesim lebo to nie je vyryzne .Problem bude pravdepodobne v niektorej deravej hadici.Sviecky,palivovy filter som menil nepomohlo.
  6. Tak som to "opravil".Po zime 08-09 som vymenil letne pneu predne do zadu a zadne do predu kvoli vasiemu opotrebovaniu predných.Hluk isiel z prednej pravej napravy.Ked som kolesa na pravej strane vratil naspat na miesto z predchadzajucj letnej sezony hluk sa stratil.Toto ma napadlo ked za jazdy som mal hluk a ak zacalo prsat hluk sa na chvilu stratil/klzka vozovka na zaciatku dazda/.
  7. Mam rovnaký problem,zvuk sa meni podla rychlosti,60-80 najviac,na zaciatku-studeny motor to nepozorujem.Budu to pravdepodobne loziska vpredu ak opravim dam info. 1.8 T,20V,2004
  8. STEAV

    Nefunkcne DO

    Skuste stlacit tlacidlo zamknut,do 1 minuty kluc do dveri ,zamknut auto klucom a malo by to fungovat.
  9. STEAV

    Nefunkcne DO

    Problem je vyrieseny,stalo sa mi to prvy krat Auto mi po stlaceni DO nereagovalo,dioda na DO svietila asi 15 sek potom zhasla Po prispôsobeni DO-auto je vsetko OK,to prispôsobenie je trocha iné ako v návode na obsluhu alebo návodoch tu na fore a to: 1.stlacenim otvorit -sieti dioda-klucom DO pocas svietenia auto otvorit ,potom funguje otvaranie na dialku 2.stlacenim zatvorit-svieti dioda-klucom DO pocas svietenia auto zatvorit potom funguje aj zatvaranie na dialku Pricinou tejto poruchy bolo pravdepodobne viacnásone stlacenie alebo trvale stlacenie DO v rucnom kufriku mimo dosahu auta.
  10. V lete do práce dokazem 5,2 V zime do prace dokazem 5,8 Inac dlhodoba spotreba z PC 6,8 l V pripade ponáhľania sa 8-9,vzdy zalezi od spôsobu jazdy. Cez tankovanie som kontroloval PC a ukazuje o 0,1 l menej. 1,8T 20V,2004,170 tis.
  11. STEAV

    Nefunkcne DO

    Original,meta alarm.
  12. STEAV

    Nefunkcne DO

    Dnes poodstaveni auta som o chcel diaľkovym ovladanim zamknut a neslo,kontrolka na DO stale svieti.Taksom auto zamkol len klucom. Kde je problem? 1.8T 20V 2004
  13. Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie: 1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004
  14. Mám rovnaký problém,dokonca aj s tou vlhkosťou som spozoroval že je to pravda. Vymenil som sviecky,vsetky filtre,rozvody,olej. Mám dotaz/DIAGNOSTIK/-Je možné nejako skontrolovať tesnosť hadíc,mam na mysli nejakym pretlakovým prip.podtlakovým zariadením/pumpa s manometrom/.Videl som to ,bohužiaľ nie celé, na nejakom SAT TV . 1,8T,20V,110,2004
  15. Moj problem je presne ten isty,po nastartovani pri rozjazde po pridani plynu mi zacnu kolisat otacky,nedokazem sa plynule rozbehnut,auto poskakuje.Pomôze mi stlacenie spojky,pridanie plynu na 2500-3000/1x,2x/ a potom to uz ide bez problemov.Mam pocit ze to zavisí aj od teploty okolia. Podozrenie mam na skrtiacu klapku-vycistit. olej,rozvody,sviecky,filtre vymenene 1.8T 20V,2004
×
×
  • Vytvořit nový...