Přejít na obsah

Antonín Kratina

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Antonín Kratina

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den. Měl jsem na moji Octavii II problém s plynem. Šlo o to, že když jsem jel, tak mi sem tam vypadl během jízdy plyn a po té, co jsem přeřadil, tak se to zas nahodilo a jel jsem dál. Tento problém se začas stupňovat a musel jsem s tím něco udělat. Problém vyřešila až oprava kabelového svazku od plynu po řídící jednotku. Poté co jsem původní kabel odstříhl kousek nad plynem a kousek od řj. a naletoval nové kabely, tak už se problém s vypadávaním plynu nevracel. Nicméně, od té doby mi trvale bliká žhavení a nejde tempomat. Plus když sešlápnu pedál třeba až na podlahu, tak auto má skoro nulovou akceleraci a čím vyšší rychlost zařadím, tak se tento jev vytrací a cca od trojky po šestku to jezdí už normálně. Moje otázka tedy zní: Může to souviset s jiným průřezem kabelu a tím pádem se špatným vyhodnocováním řj. vůči plynovému pedálu?? Mockrát děkuju za rady, Kratina.
  2. Dobrý den.

    Chtěl bych Vás poprosit o radu ohledně špatné funkce mého plynového pedálu. Na fóru jsem viděl, že jste v téhle problematice zběhlý a tak bych Vám byl vděčný za jakoukoli radu a za radu která by mi problem vyřešila, bych s radostí i zaplatil. Popíšu vám svůj problem a napíšu co jsem už zkusil udělat.

     

     

    Octavia II 2.0 TDI 103 kW BTK 2007/8 před FL - Začalo to tak, že cca jednou týdně (100km) přestalo auto reagovat na plyn - při jízdě,v různých rychlostech. Vždy stačilo přeřadit rychlost a plyn se okamžitě chytil a pak byl opět třeba týden klid. Problém se začal projevovat čím dál častěji, až to dospělo do stádia, že přeřazení rychlosti nepomohlo a otáčky spadly na volnoběh(i se zařazenou rychlostí) a s každým sešlápnutím plynu mě to vyskočilo cca na 1200ot a hned padlo na volnoběh - poté se rozsvítila kontrolka žhavení a musel jsem motor vypnout a nahodit. Po nastartování problem někdy zmizel a někdy ne, musel jsem prostě tak dlouho zkoušet mačkat plyn, než se chytnul a dojel jsem domů. 

     

    Očistění konektoru u pedálu - bez úspěchu

    Prohození pedálu - bez úspěchu

    Proměrení svazku od pedálu k ŘJ a vůči kostře - bez problému

    Rozepnutí konektoru od brzdového signal do ŘJ - bez úspěchu

    Očistění el. skříně pod kapotou (mírná oxidace) - bez úspěchu

    Očistění většiný konektorů

    a vizuální kontrola dostupné kabeláže (ze zoufalství) - bez úspěchu

     

    Po těchto zásahách jsem se dostal do stadia, kdy auto už nevypadává tak časlo, ale zas třeba jen 1x za 100km, ale vím, co mě brzo čeká :(.

     

    Diagnostika psala nejčastěji chyby:

    Snímač referenčního napětí A - signal nízký   225x

    snímač polohy vack./klik.křídele - nevěrohodný   225x

    Motor klapky saciho potrubi - preruseni/zkrat   225x

    Ridici jednotka motoru - zadny signal/komunikace 199x

     

    Za každou radu budu moc vděčny a kdyby jste se chtěl nějak spojit tak tady mate kontakty: Tel: 604606022

                                     Mail: Kratinaantonin@email.cz

     

    Mockrát děkuji a doufám že se ozvete.

    Děkuji, Kratina Antonin - Vsetín

     

     

×
×
  • Vytvořit nový...