Přejít na obsah

Lamin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Lamin

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak je pravda, že jsem tam dal neoriginální díl DPF, protože politika škodovky je šílená u TDI 4x4, za to chtějí přes 40 tis. a samotný filtr stále prodávají za 30 tis. kč. I když u všech ostatních modelů to srazili na 15 tis. Kč. Je to, ale poslední možnost, že tam budu muset dát originální DPF :(
  2. Zdravím všechny, mám Supa II rok 2010, najeto 310 000 km, a řeším přesně to co je na videu. Servisní intervaly 15 tis. Kč na výměnu oleje a filtrů, tankování pouze diesel Verva stav motoru: výkon super, startování perfektní, spotřeba vyšší, tlaky v motoru v pohodě, tlakoměry na DPF ok, mírné zvýšení hladiny oleje, asi naředěn naftou 1. krok výměna dpf filtru (za nový, ale neoriginál z německé výroby) - byl zjištěný jako vadný na diagnostice - nepomohlo- posláno na vyčištění do firmy a ti po kontrole kamerou konstatovali vypálenou vložku a nemožnost čištění 2. výměna oleje, filtrů + střed turba - nepomohlo 3. výměna všech vstřiků za nové - na diagnostice všechny špatné - nepomohlo 4. nyní se řeší oprava řídící jednotky - posláno na diagnostiku - řídící jednotka je po kontrole a je v pořádku, jen tam byl původní firmware z roku 2009, takže nyní je tam poslední verze a budeme to zkoušet - řídící jednotka OK 5. další krok bude výměna EGR ventilu - Ok 6. výměna termostatu + teploměr chladící kapaliny - 50% úspěch, snížení četnosti kouření 7. další krok je výměna teplotního čidla oleje, výstupní teplota oleje již neskáče mezi 95-135 st, C, takže čidlo bylo špatné a je tam nové, ale nepomohlo to. Zajímalo by mě, jestli Vám teplota oleje taky běhá a skáče od 90 do 135 st. C a to i při dlouhodobé jízdě? Snad Vás napadne ještě něco jiného. díky
×
×
  • Vytvořit nový...