Zdravím všechny,
mám Supa II rok 2010, najeto 310 000 km, a řeším přesně to co je na videu. Servisní intervaly 15 tis. Kč na výměnu oleje a filtrů, tankování pouze diesel Verva
stav motoru: výkon super, startování perfektní, spotřeba vyšší, tlaky v motoru v pohodě, tlakoměry na DPF ok, mírné zvýšení hladiny oleje, asi naředěn naftou
1. krok výměna dpf filtru (za nový, ale neoriginál z německé výroby) - byl zjištěný jako vadný na diagnostice - nepomohlo- posláno na vyčištění do firmy a ti po kontrole kamerou konstatovali vypálenou vložku a nemožnost čištění
2. výměna oleje, filtrů + střed turba - nepomohlo
3. výměna všech vstřiků za nové - na diagnostice všechny špatné - nepomohlo
4. nyní se řeší oprava řídící jednotky - posláno na diagnostiku - řídící jednotka je po kontrole a je v pořádku, jen tam byl původní firmware z roku 2009, takže nyní je tam poslední verze a budeme to zkoušet - řídící jednotka OK
5. další krok bude výměna EGR ventilu - Ok
6. výměna termostatu + teploměr chladící kapaliny - 50% úspěch, snížení četnosti kouření
7. další krok je výměna teplotního čidla oleje, výstupní teplota oleje již neskáče mezi 95-135 st, C, takže čidlo bylo špatné a je tam nové, ale nepomohlo to.
Zajímalo by mě, jestli Vám teplota oleje taky běhá a skáče od 90 do 135 st. C a to i při dlouhodobé jízdě?
Snad Vás napadne ještě něco jiného.
díky