Přejít na obsah

Digis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Digis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Myslis , ze ta hardy-na je fakt na vymenu..? No ,ja to prave videl, pri vymene oleje v haldexu. Bohuzel jsem doted vedel o 4kolkoch celkem prd, tak zjistuji ,kde se da /etka/. Pokud to prestane, budu rad - je to docela investice - levnejsi varianta asi 3500.- od FEBI. Doufam, ze neni prohnuta kardanka :-) ... ale snad ne. Pokud to nekdo delal osobne, jaky je tam pristup? Udelam to aspon z najezdu, pod autem v leze? S tou prevodovkou to popisuje p. Sixta a prave se zminuje o tom - v zadnym pripade nic nevypodkladat. Bohuzel nevim presny typ prevodovky 6q pro 4x4 (02Q) . Podle manualu /tady na foru/jsem pri vymene oleje v diferaku zjistil, ze napoustak oleje je trochu jinde a malej ( myslim na mazivo v tube ,co ma mensi prumet otvoru ) ....ale to neni tak podstatny. Neradsi bych vyndal to plastovy viko od hnaci hridele a podival se na lozisko, jak vypada - nevim, jestli jde vicko vyndat a zase v klidu zandat (bude chtit asi nove) .Predpokladam, ze je vejs, nez hladina oleje a nic nevytece.
  2. Ahoj , jak to tu procitam, tak porad nevim. Koupil jsem jsem jako druhy/prac. auto Ocku II 2005 ,4x4 s 340tis. Stav: Nedano novej EGR ,ve 280tis. nove turbo, 2-hmota - spojkova sada Sachs. Overeno podle servisky (vedena do 280tis, auto koupeno v CR.) a servismana, co to delal a i predchoziho majitele. O co jde: - vibrace mam pri volnobehu (levy predni dvere se me zda, ze vi vibrujou nez prava strana) a - kolem tech 110km/h nastoupi duneni a hukot. Nepoznam odkud ,ale spis od predni poloviny auta se to prenasi. - Obcas me zustane castecne viset spojkovej pedal po zarazeni - vrati se nebo po dalsim seslapniti ok. - odvzdusneni spojky pomohlo asi na 2 tejdny. - Nekdy mam po delsim provozu problem se zarazenim 1st a vyrazenim "Z"patecky (cetl jsem clanek od p. Sixty o prob. s prevodouvkou) - prerazeni a podrazeni na 5st sebou nese slysitelne "bzinknuti" ...jako kdyz liznes poleno na cirkularce :) . Pokud preradim rychle, je klid no, vypada to desne ,ale zas tak brutalni to neni , spis me to uz krka....udelal jsem preventine uz toto: + olej ted vymenen vsude za origo (haldex+filtr(puvodni cisty - malinko bordelu se zachytilo na mag sroubu, prevodovka(docela tmavej - asi nikdy nemenen), diferak - cistej, motor) zatim zadna velka znema, spis psychologicka. + novy gumy, novy zadni tlumice. - vizualni kontrola uchyceni motoru (ale fakt jsme to jen prelit) + kardan. V predu je mensi hardy spojka a ta guma vypada ok ,ale v zadu nevim, co si o tom myslet (viz. priloha) Pokud jedu tech 130 a vic ,ta k to poste huci a negkdy nastoupi i takova rezonance sinis pruvehu .." vrrrrnn..hmmm..vrrrn..hmmmm.....vrrn." :-) . Blbe se to popisuje. Pri zatahu je to znatelne. Pkud z kopce vyradim , relativni klidek a pohoda. Kardan jsem nevyndaval, nekdo psal, ze to muze byt i horsi - trochu doufam, ze to bude ok:). VCDS nechlasi zadnou zavadu - odpojovat cerpadlo me prijde zbytecny. Mysíim, ze to bude mechanickej problem .Napadlo me auto zvednout natocit, zaradit a rozjet na na 130 na heveru :-) .Coz je dos brutal, nejlepe stat pod nim a sledovat. Myslim, ze vibrace a problemy s razenim budou 2 ne moc souvisejici zalezitosti. diky
  3. nrozebiral nekdo uz ty vzpery? Chci se podivat, jestli tam najdu nejaky dorazy v podobe hallova snimace ...nebo neco, co je potencialne v haji. Jelikoz se nastavuje doraz /vyska zdvihu/, tak tam neco bude.
  4. tak zavada nalezena - uhnilej totalne + pol ...masakr . Asi 10cm od sedadla ridice, takze prah, plyn. predal, koberec pryc. Problem je, ze ten blbej konektor ma 3x + pol a pritom je to na zesiku spojene. Stejne tak 2x minus. Privod je 4,5mm kablik a je pak rozbocen na 3 vodice do konektoru. Takze tady, ve spoji, to zaclo vytvaret clanek proti kovovle podlaze. Asi blba izolace..az to totalne uhnilo. Zitra testnu zesik.
  5. Ahoj. Dcera pritulkyne ma stejnej problem s automatickym oteviranim. Ty servo-vzpery nejdriv jedna a pak obe. Dnes me diagnostika ohlasila problem (viz nize) s jistym hallovym snimacem. Jako i kdyz mam elektroniku rad, tak premejslim, kde je jakej snimac. V ETCE jsem ho nenasel. Bud je to nejaky snimac polohy dveri nebo nevim. Kazdopadne tam budou dva a bojim se, jestli neni soucasti te vzpery se servem..vite nekdo, o co jde? Dik 0051 - Hallovy snímače v motoru 1 zadní kapoty B1211 12 [137] - zkrat na plus Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 66 Počítadlo resetů: 57 Kilometry: 80460 km Datum: 2019.10.11 Čas: 12:16:33 Napětí svorky 30: 11.78 V 0019 - Hallovy snímače v motoru 2 zadní kapoty B120A 02 [008] - Chybny signal Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 254 Počítadlo resetů: 100 Kilometry: 72478 km Datum: 2019.05.16 Čas: 10:30:31 Napětí svorky 30: 11.54 V 0128 - Pomoc při zavírání zavřená B113E F1 [008] - neplatný signál Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Počítadlo resetů: 97 Kilometry: 82707 km Datum: 2019.11.04 Čas: 12:33:33 Napětí svorky 30: 12.13 V
  6. Jasne, dokonce jsou 2 verze usporadani pojistkoveho boxu A a B ,ale v obou je to FA18. Pojistku jsem vyndal a dal ji misto houkacky F17 a je ok. .ted koukam do ETKY ,ale tam toho moc nevidim ....jen svazek kabelu nekam nahoru . sound.pdf
  7. Ahoj ve spolek. Mam prosbu. Netusite nekdo, jak je od pojistkoveho e-boxu vedeny napeti +12v k sound systemu pod sedacku? Udajne zesik nefunguje . Zjistlil jsem, ze na svorkach neni napeti (na prazdno tam prolejza asi 9v ,ale po pripojieni i maleho odberu klesne na 0). Takze tam nejde + . Podle pojistek, by to mela bat F18 (30A) . Ta je v poradku. Zatim jsem netahal provizorne napajeni ,ale pro test to udelam. Spis se me nechce paralelne pripojovat napajeni z duvodu bezpecnosti (nevim, kde se ztraci to napeti a co je pripadne v ceste jeste pripojene - nemelo by). Jde ten kablik primo (modro/cerveny) od pojistek k zesiku a pripadne, kudy je veden? diky moc digis zapojeni pinu sound systemu
×
×
  • Vytvořit nový...