Přejít na obsah

Gerulaitis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Gerulaitis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Jezdím do Roudnice, olej si vozím svůj a platil jsem takto: 9.8.2019 - výměna oleje (svůj) na vlastní žádost mimo interval prohlídek, vč. vypouštěcího šroubu a filtru (oboje ze servisu) - 1175,- vč. DPH 28.8.2020 - prohlídka s výměnou oleje 745,- , šroub 96,-, filtr 245,- Na výměně je nejdražší olej samotný, cena závisí na servisu, ale pohybuje se kolem 700 Kč/l. Za tuhle cenu si ho koupíš 5l. Problém je, že ne každý AS povolí vlastní olej........
  2. Ano, bylo to primárně myšleno tak, že navigace je přes telefon a AA zobrazena na panelu auta.
  3. Ahoj, měl bych dotaz ohledně infotainmentu Bolero (Octavia III, 06/2018): lze někde (např. přes diagnostiku) nastavit, aby se mi nevypnulo napájení USB konektoru po zhasnutí motoru a otevření dveří? Příklad - dojedu na benzinku, mám napojenej telefon s nastavenou navigací a po zhasnutí motoru a otevření dveří se vše vypne, po nastartování se někdy navigace vzpamatuje, někdy musím nastavovat znovu. Ideální by bylo, kdyby šlo nastavit vypnutí napájení USB s nějakým zpožděním, např. 10-15 min. U starého auta mám napájení zásuvky zapalovače stále, nezávisle na motoru a po 2 vybitých bateriích jsem stejně zvyklej vše odpojovat :) Pokud toto nastavení lze, udělají to v AS nebo se to musí řešit mimo? Předem díky za info.
  4. Ahoj, zde je odpověď ze Škoda servisu: kolega prověřil jak to s tím filtrem paliva je. Odpověď - filtr paliva je součástí palivového čerpadla / koše v nádrži - pro výměnu se musí demontovat zadní sedák - demontovat celé palivové čerpadlo včetně sacího koše a plováku, následně rozebrat a provést tedy tu výměnu filtru paliva. Kolega ze skladu připravil i snímky obrazovky které zasílám v příloze. Proto výrobce vozu opravdu neuvádí nikde v plánu údržby výměnu filtru paliva - uznáván jako doživotní. Myslím, že tím je to vyřešeno :)
  5. S tím samostatným náhradním dílem si nejsu tak zcela jist.... https://www.automobilovedily24.cz/trucktec-automotive/8685918 nebo https://autodilyjihlava.cz/autodily/skoda/octavia-iii/1.4-tsi-110kw/filtr/palivovy-filtr Já jsem to ještě jednou probíral se servisem a bylo mi přislíbeno, že dají dotaz do Škodovky. Jakmile budu vědět víc, informaci zde doplním.
  6. Ale já se neptal, zda se mění či nemění, ale otázka byla myšlena, zda je, či není (přítomen) palivový filtr.
  7. Ahoj, chystám se na servisní prohlídku po 2 letech (30 000 km) a chtěl bych při té příležitosti vyměnit i filtry. V jednom servisu mi tvrdí, že Škoda Octavia, 1,4 TSI, 110 kW, 06/2018 nemá palivový filtr. Mohl by mi prosím tuto informaci někdo potvrdit či vyvrátit? Nechci odpovědi od spekulantů, kteří si myslí, či se domnívají. Chci jasnou odpověď od někoho, kdo ví, tzn. zda ano či ne :) Předem díky. Pokud je zde odpověď již někde na fóru, tak se omlouvám, nenašel jsem ji.
  8. Tak jasně, je to jen otázka priorit a jestli si u vás na vesnici vemou na triko, že budou zasahovat do auta v ceně půl míče, na který bude pravděpodobně platit ještě několik let záruka. Je to každýho věc kde a za kolik si to nechá udělat. Kdybych si to chtěl dát na 10 a více let starý auto, asi bych si to taky nechal udělat někde na vsi za sedmičku. Z dotazu jsem ale pochopil, že se jedná o zánovní auto (pravděpodobně v záruce), kde takový zásah může znamenat ztrátu záruky a nefunkčnost některých fičur.
  9. Ahoj, vloni v létě jsem kupoval roční O3 combi v rámci programu Škoda auto plus. TZ jsem si nechával dodělávat přímo ve Škodovce, kde jsem kupoval (Litoměřice) a dal jsem za něj (TZ bez auta, teda TZ na autě, ale cena bez auta) cca 16 000 Kč, vč. zápisu do TP (klasické pevné, nesklopné). Příprava na autě nebyla. Pokud si to necháš udělat někde mimo škodovku, určitě to bude levnější, ale bez záruky, že vše bude fungovat, jak má. Je potřeba, aby to auto, když tam něco zapojíš na TŽ o tom vědělo nejen kvůli světlům, ale např. parkovací senzory atd., takže bych moc nevymýšlel a nechal to udělat tam, kde máš jistotu, že ví, co dělaj, i když to není úplně levná prča.... já osobně to také používám na kola.
  10. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli lze někde v nastavení poštelovat upozornění na "nedostatek" kapaliny v ostřikovačích. Řve to na mě, když tam jsou ještě cca 2 l kapaliny, což je docela opruz. Jde to změnit doma nebo alespoň v servisu? Řešil toto někdo? Díky za odpovědi.
  11. Jen pro info - špatná zpráva pro Castroláře: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/policie-zabavila-miliony-padelanych-stitku-castrol-vsechny-mely-skoncit-na-falesnych-olejich/
  12. Gerulaitis

    Autobaterie

    Nevím kde, ale někde jsem četl, že EFB pro rekuperaci umí dělat (prezentují to, že jsou pro ni vhodné) jen snad Moll a ještě někdo (Exide ?) s tím, že právě EFB Varty na rekuperaci jsou nevhodné. Napadlo mě, jestli jsem tam neměl z výroby Moll z vadné série a někdo ji nevyměnil s tím, že parametry sedí, ale nemusela by být vhodná pro rekuperaci. Třeba u Exide to je napsané, že to lze dát do auta s rekup., u Varty bylo, že pro ni není vhodná (obě EFB, Varta dle čísla z mého auta). Jinak zatím viditelný problém není.
  13. Gerulaitis

    Autobaterie

    Ahoj, koupil jsem v létě ve Škoda Plus O III FL, 1,4 TSI, 2018. V autě byla baterie Varta EFB (viz foto). Když jsem se koukal na tuhle baterku přímo na stránkách výrobce, tak tam bylo uvedeno, že je sice pro SS, ale není vhodná pro rekuperaci. Jak to tedy je? Žil jsem v tom, že to je baterka z fabriky, teď už si tím jistej nejsu. Má někdo tuhle baterku z výroby v autě s rekuperací? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...