Přejít na obsah

HansHouse

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení HansHouse

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Alebo ťa poučím ja,rozdiely sú 2. 1.je ten že BGU ma EGR a BSE má miesto toho vačku upravenú tak aby výfukové ventili zostali otvorené pri sacim cyklu malíčku chvíľku. A 2 je ten že BSE má inak vedenie hadíc chladiaceho systému ale iba v prípade že má nezávislé kúrenie,inak sú to rovnaké motory.
  2. Napíš mi sem prosím tu veľkú časť inich dielov medzi BGU a BSE. Nech sa trošku priučim
  3. Natoc na video studený štart motoru a daj to sem,aspoň minútu chodu motoru chcem vidieť a počuť zvuk motoru pri startovani.
  4. Problém vyriešený,banalita za cca 2000czk,tipujem že u väčšiny z vás to bude rovnaké,nikoho to ani nenapadlo,všetci radíte elektroniku egry a neviem čo ešte ale boli sme úplne mimo ? každopádne pomohlo to tu. Zdar všetkým. PS: ak vám niekto bude tvrdiť že kolísanie otáčok alebo klepanie či vibrovanie motora že normálne,tak mu kopnite do hlavy nech sa preberie ?
  5. podtlak klapky je ok,cenená hadica,podtlak posilňovača ok,vymenená hadica,podtlak EVAP mi včera poradil známi,dneska skúsim. Menil som len ventil,hadici skontrolujeme,nevedel som ani na čo a ako funguje,už viem tak skúsim.
  6. kontrola už prebehla minuli týždeň keď som menil zapalovaci modul,káble sú menené cca pred rokom a zaočkované niesu. ale dik za typ,momentálne som sa presunul k EVAP systému,čiže odvetravanie palivovej nádrže a nádobky z aktívnym uhlím,keď dôjde k zlyhaniu či poruche má to podobné príznaky ako mám ja a to je trhany voľnobeh,nepravidelný chod,kolísanie otáčok a slabý výkon.
  7. Kolega z práce mal ten istý problém a vyriešil to tak že bol vyklepany kábel od cievky a spätné mu to pálilo,príznaky rovnaké , táto varianta je najpravdepodobnejšia ale na toto ja bohužiaľ nestačím,elektrika není môj obor ani neviem chemata zapojenia aj jaj
  8. rád by som,ale v troch servisoch nevedeli čo s tým a vo 4tom ani nevedeli že sa dá klapka zmerať odporom či je dobrá,ja som z Brna a nepoznam nikoho schopného kto by sa na to pozrel,rád by som to niekomu priviezol ale málokomu sa to chce
  9. Bol by niekto ochotný na motore 1.6 BGU zmerať odpor skrtici klapky o ktorej vie že je v poriadku,prípadne ak má niekto novú alebo funkčnú a napísať mi to prosím? alebo keď niekto vie aký odpor má mať. Chcel som to porovnať z tou mojou ale nenašiel som nikde tieto hodnoty,a hlavne už mi došli nápady a diely na výmenu ?
  10. odpojil som konektor od EGR,nezaslepoval som ho ,každopádne auto normálne ide,žiadna chýba ani nudzak. Vieš z toho vyvodiť nejaký záver?
  11. EGR podozrievam ale nepoznám žiadnu dobrú metódu ako ho otestovať že naozaj je to on ktorý to všetko spôsobuje,ale dosť to na neho sedi,tie príznaky
  12. aktualizujem,po výmene cidla klikovky sa mi podarilo nastaviť vyššie volnobezne otáčky,z 640-608 to má teraz 736-706 takže výpadky tam sú ale motor už nepadá pod hranicu minimálnych otáčok ktore má mať. So starým cidlom nastavenie voľnobehu nešlo nastaviť,teraz je to ok. Ešte skúsim adaptáciu klapky a uvidím .
  13. vieš mi popísať ako na tú kontrolu? aký kanál to mabyt? skúsim to ale s tou klapkou môžeš mať pravdu lenže mám za to že by sa to časom zhoršovalo a že by to kolisalo ,mne otáčky ako tak drží ten prepad je o 40 ot dole
  14. je pravda že klapka má už za sebou dosť,240 tisíc,čo som kontroloval na vagu hodnoty tak aj voľnobeh myslím regulácie je v norme,ale súhlasím že to není smerodatne,lambda síce podľa vagu funguje tiež podľa predpisu ale má nastavené o máličko bohatšiu zmes cca 0.9946 malo by byť 1.0000 ,ako môžem to skúsiť vymeniť všetko naraz ale je to randal peňazí
×
×
  • Vytvořit nový...