Jump to content

Rapid1.0

Uživatel
  • Posts

    1,802
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Rapid1.0 last won the day on November 28 2022

Rapid1.0 had the most liked content!

1 Follower

Recent Profile Visitors

7,037 profile views

Rapid1.0's Achievements

Veterán

Veterán (13/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Jestli ta zelená Highland bude podobná Audiňácký zelený z RS5, tak za mě rozhodně nejhezčí barva k RSu. Snad bude brzy někde v vidění na živo.
  2. @MarekSedlak Jednoduché řešení - 3. sadu už nedávej originál :-) Evidentně to stojí za prd, což mě moc netěší..
  3. @Shiby1810 Určitě to jde. V Kamiqu se přepíná mezi telefony opakovaným stiskem tlačítka "phone". V Octavii mám přímo rolovací nabídku kde si mezi připojenými telefony mohu vybrat. To je co se týče telefonvání. V hudbě to je tak, že když z jednoho už přehrávám, musím jít do "média", znovu potvrdit výběr BT a pak mám na výběr který telefon.
  4. Taktéž akustická přední skla bez možnosti objednání.
  5. Studie potvrdila neblahý trend. Řidiči často nenabíjejí své plug-in hybridy - Novinky
  6. Jo, člověk, co si bude objednávat auto a plánuje příplatky, tak to zdražení není tak drastické. Člověk, co chtěl základ, přípatky nechce, motor by mu stačil 1.0 TSI, protože 1.5 nevyužije, tak ten se prohne teď.
  7. Jasný, u Active je to třeba tím, že vypadl z nabídky 1.0 TSI a v základu tak je 1.5 TSI. Samozřejmě to chce detailnější nastudování. Ty uvedené částky jsou jen rozdíl dříve nejlevnějších verzí a teď nejlevnějších verzí. A tam takový rozdíl skutečně je, stačí porovnat ceník s konfigurátorem, který je ještě na starých cenách a výbavách. A pokud někdo chce cenu Od, tak se ho třeba u toho Activu týká zdražení o 100 tísíc.
  8. Mám takový pocit, že kdo neobjednal minulý týden, tak si teď rve vlasy... To zdražení je šílený napříč všemi modely ŠA.
  9. Mazec...Active + 100 tisíc, RS +135 tisíc. Konec manuální převodovky u RS. octavia-cenik.pdf
  10. Já dostal taky mailem výzvu ke změně hesla.
  11. Srovnání má asi každý, vzhledem k tomu, že snad každý řídil před OIV nějaké jiné, starší auto. Jinak k té tvé "předletové" přípravě mám 3 tipy: 1) aktualizuj si SW - nový funguje tak, že IT lze ovládat v momentě zmačknutí startovacího tlačítka. Nekecám, v příslušném vláknu jsem dával video. 2) nauč se používat pravé rolovací tlačítko (stisk - OK) ať nemusíš dávat za vinu autu, že máš levou část displeje obsazenou. Vypnu Startstop - zobrazí se hláška - zmáčknu OK - hláška okamžitě mizí :) 3) Nastav si automatické zapínání vyhřívání volantu a sedaček při nízké teplotě. Zapínat to při každém startu je zbytečnost. Takto lehce se dá s autem žít, bez problémů, bez zbytečných emocí a hlavně za 5-7 vteřin od startu. :-)
  12. @dfga Pokud chceš zobecňovat, tak by to mělo být spíš "všechny MOTORY žerou olej". Až už ve větší, ale anebo v menší (pro běžného uživatele nepostřehnutelné) míře. Ať už já, nebo jiní členové rodiny, jsme měli "doma" 3x 1.0 TSI, 1.2 TSI (EA 111 i EA 211), 2.0 TSI a u žádného jsme spotřebu oleje neřešili. .................................................................................................................................................................................................................................... OT: A jestli za poslední 1-2 roky někoho trápí spotřeba oleje, tak to jsou hlavně TDI EVO motory s prvonáplní 0w-20. Nejvíc 147 kW (ŠA to oficiálně přiznala a pracuje na změně), ale ani 110 kW nejsou úplně v pohodě. Máme teď v práci nové Karoqy, celkem 5 ks, 2 z nich už překročily 10 tisíc (jeden 11, druhý 14) a oboum se minulý týden shodně rozsvítila kontrolka oleje, na měrce neměly skoro nic.
  13. @JirikHL Odklikni to nejdříve 2 dny před návštěvou servisu :-D
  14. Podle mě nic neobvyklého v dnešní době. Brzy jsou prostě spotřební materiál a doby, kdy vydržely 100 tis km jsou pryč. Jinak se domnívám, že tenhle názor "na brzdy jsem opatrný, jezdím plynule" a tím mají brzdy déle vydržet je mýtus. Přesně naopak, pokud jim člověk jednou za čas nedá pořádně zabrat, zůstává na nich prach, rez a jiný svinstvo, díky nimž kotouč zrezne daleko rychleji. Už i já jsem zažil na jednom z předchozích aut, že jsem destičky ve 30 tis rovnou s kotoučema. Máš RS TDI?
×
×
  • Create New...