Jump to content

Rapid1.0

Uživatel
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

39 Excellent

About Rapid1.0

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

455 profile views
  1. Ano, proto v testu 1.0 tsi v Rapidu po 100 tis. je motor kaput. Upřímně si myslím, ze na tenhle motor se bude jednou ještě vzpomínat, jak se povedl.
  2. Rapid1.0

    Koupe ojete OIII

    Několikrát píšeš "dobře servisovaný kus". Jakou máš ohledně toho představu/požadavky? Chceš r.v. 2015+, takže většina z nich bude v záruce (5let), nebo těsně po ní, takže většinou servis v autorizovaném servisu dle servisního plánu. Jenže můj názor je, že taková auta dobře servisovaná nejsou. Měnit olej po 30 tis. km, to je přesně cesta k tomu, aby to po 100 tis. km začalo dělat problémy. A najít vůz od soukromého prodejce, co si měnil olej po 15 tis/rok, to je jak hledat jehlu v kupce sena, protože takových aut se lidi většinou nezbavují. Každopádně si musíš říct, na jak dlouho si auto kupuješ. Pokud na dýl, rozhodně bych volil stáří a nájezd před výbavou. Smartlink můžeš v Octě po FL vždy dokoupit, pokud se nepletu.
  3. To je mi jasné, ale záruku mám do 11/2024, takže čas na projevení závady ještě mám a nemám důvod zapínat klimu, když nepotřebuji, jen proto abych tomu šel naproti. Taky záleží, jak velká poruchovost toho Sandenu je. Matka má Spacebacka 2015 (najeto 45 tis) a v práci máme 2 liftbacky 2/2016 (oba přes 100 tis.). Všechy 3 Rapidy mají původní Sanden a bez problému.
  4. @bobanHTP Ta atmosféra je 1.5 DPi, která nahrazuje CVVT. Nech tedy vládnout emoce, kup si ji, a budeš jistě spokojený. My taky. Tečka
  5. @ben06 Já mám teda taky jen manuální a tohle léto ji pustím jen jednou týdně "preventivně", aby se projela. Jinak ji moc nepoužívám. Zatím žádné problémy se Sandenem nepozoruji, ale je to první léto teprve, kupoval jsem 11/2019. Uvidíme, co dál. Upřímně bych byl rád, kdyby se nějaký problém s tím spojený ukázal během záruky.
  6. Sanden tam budeš mít na 99%, neboť se stále montuje třeba do Scaly.
  7. Drnčení dvířek přihrádky spolujezdce. Řešil někdo? Již se opakovaně projevilo. Vždy při delší trase jak hodinu/60 km při větším přidání plynu začnou drnčet/rezonovat dvířka od přihrádky v palubce. Když já nebo spolujezdec položí ruku na dvířka, přestane to. Naštěstí to jde (zatím) slyšet jen bez rádia. Najeto 7.500.
  8. Nevím co mas za pojišťovnu, ale mě vždy vyšli vstříc, když jsem jim řekl ze chci do jiného servisu, teda vždy se jednalo samozřejmě o autorizovaný (důvod jim stačilo, ze ho mám blíže). Zkusil bych tedy oslovit jiný servis.
  9. Přesně toto jsem pozoroval ve služebním Kamiqu a zaznamenal jsem v tomhle rozdíl mezi Rapidem. V Kamiqu když otočím regulaci teploty na nejnižší, tak je mi v autě zima i při vypnuté klimatizaci, kdežto v Rapidu fouká taková teplota, která je venku. Už alespoň vím, proč tomu tak je, díky @atlan ! Chápu tedy správně, že jakmile je nastaven ofuk čelního skla (přesně na pozici), tak ve 100% jede kompresor klimy?
  10. Tak to fakt skvělá vyfikundace. Kolik toho člověk takhle najezdil, no raději nepřemýšlet. Díky. A sepne kompresor znovu i po opětovném nastartování? (poloha sklo, tlačítko nesvítí)
  11. @vormen Takže pokud si sám klimu zapnu při jiné poloze, následně ji přesunu na sklo (stále zapnutá) a poté ji vypnu, tak vlastně kompresor stále běží?
  12. @DušanV @vormen No a existuje nějaký postup jak mít 100% jistotu, že klima nejede i přes to, že tlačítko A/C nesvítí?
  13. @Vlnka Ono i záleží na více okolnostech - měl si olej zahřátý? Kde si výměnu prováděl - na díře, na rampách (nemuselo stát v rovině) atd. Mě se při domácí výměně vešlo 3,8-3,9 litru (a to jsem nechal olej vytékat dobré 2 hodiny, možná déle) a mám taky u horní rysky. A vzpomínám si, že už při 3,5 l byla asi půlka rysky, takže 3,6 je v pohodě. Co si dával za olej?
  14. Spotřeba jako taková pěkná, no vzhledem k té krátké ujeté vzdálenosti soudím, že jsi nepotkal žádný kopec :-)
×
×
  • Create New...