Přejít na obsah

Radek Bartoníček

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Radek Bartoníček

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jo, to by dávalo smysl. Ted sem prihodim ještě nove info jak se zatim vše má. S autem samozřejmě porad pravidelne jezdim. Tahnuti samozřejmě pořád pokračuje. Vibrace, které jsem zminoval pri zatáčení se ovšem zhoršily. Předtím jsem to nebyl schopný poznat, ale teď uz jasne citim, že mi při určité rychlosti začne auto vibrovat (cca nad 80km/h). Vibrace citim spíše na karoserii než na volantu. A jsou o něco výraznější pri akceleraci. Pri rychlosti kolem 140 uz jsou vibrace takové, že si toho všimne opravdu každý, protoze se viditelně rozklepe i volant. Ted zrovna to mam v servisu, tak uvidíme. Ale co mi volali, tak to asi pujde metodou pokus omyl.
  2. Zdravím, taky se přidám. Ten samý , problém. U Superbu Combi jsem měnil náboj levého předního kola. Záhy jsem měl bohužel jeden lehký naráz právě do tohoto kola (tukanec s jinym autem, sotva ohnuté plechy). V servisu jsem nechal zkontrolovat celou přední nápravu ... Vše prý OK jen u ložiska si nebyli úplně jistí, ale bylo to tak nepatrné, že jsme říkali, ze ještě počkáme. Plus jsem nechal znovu vyvážit kola a udělat geometrii. Auto ale od té doby táhne lehce doprava. Od té doby jsem už přehodil z letňáků na zimáky (nové), zkoušel jsem i prohodit kola plus kontrola tlaku.. to samé... opět vyvážení kol a nekolikrat geo. Vzdy po geo chvili dobrý, ale během dne se to opět vrátí a zas to táhne mírně doprava. Navic při zatáčení do leva cítím mírně vibrace. Nejsem odbornik, ty vybrace budou odhaduju nejspíš tim ložiskem, ale myslíte, že by mi to diky levemu ložisku tahlo doprava, nebo cim jinym by to mohlo být? Pneumatiky mam 225/40/R18. Když vidím, jak dlouho to tu někteří řešili, tak doufám, že to nepotká i mě :-D
×
×
  • Vytvořit nový...