Přejít na obsah

Franta Novak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Franta Novak

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Strechu nebrat. Klidne bych zaplatil nekomu, aby to zavaril a vubec tam nebyla. 4x reklamace, porad v tom kramu neco klepe. V servisu proste nevi, co s tim. Do toho se jeste pridalo vrzani dveri u ridice. Auto kvuli tem pazvukum prodam, fakt uz na to nemam nervy.
  2. Nove pridavam jeste vrzani stropnice v oblasti hlavy ridice. Ja se z te plecky uz fakt pos***. EDIT: Zjistil jsem, ze pri mirne otevrenych dverich ridice vrzani kolem hlavy ridice prestane. Posilnen timto poznanim jsem tedy vyrazil jiz po 4. tento rok do servisu. Na panoramu jsem jiz rezignoval, resil jsem jen to vrzani dveri. Auto mi vratili druhy den s tim, ze to byl zamek - cosi tam pry utahli a namazali. Byl jsem prekvapen, ze to byl zrovna zamek, protoze to fakt znelo hned u ucha ridice. Asi se to nese tou plechovou kosntrukci az k uchu. Nadsen jsem se tady jal sveho vozu a vypravil jsem se na moji prazskou cestu, kde se vsechno vrzani vzdy projevi. Nejsou to diry, jen dosti nerovna silnice ze zamkove dlazby, kterou staci projet rychlosti do 30 km/h, aby auto melo "dost casu" se kroutit. A hle auto nevrzalo (tady krom praskani ve strese)! Vypukla nefalsovana radost, hned jsem objednal ohnostroj, chlebicky, znate to. No, o 2 dny pozdeji vyrazim od baraku po stejne ceste a zamek zase vrze. Do servisu se mi uz jet nechce, jednak se dlouhodobe vysledky moc nedostavuji a jedna uz me tam asi maji za blazna. Otazka je tedy ted, co s tim - striknout to WD40? Uz takle je na tom zamku nejaka vazelina, tak si rikam, abych to jeste vic nedoje***. Zjevne to je ale ten zamek, protoze, kdyz dvere za jizdy pootevru, tak je proste ticho.
  3. Po pul roce shrnuji pazvuky sveho S3. Mam najeto 20k, uz faceliftovany model. Ve zkratce uz nestiham pocitat, co v tom aute vsechno vrze. Horsi auto jsem nikdy nemel a skodovku si rozhodne uz nikdy nekoupim. Je to nalestena bida. To auto je mekke jak hov**. Panorama: Pri rychlostech do 50 km vrze tesneni zadni hrany panoramy - tam, kde se dotyka strechy. 3x reklamovano. Prijeli se na to podivat i technici z MB. Necim to namazali. Vysledek zadny. Lepsi to nebude - citace od techniku. EDIT 2021-08-30: Nove mi prijde, ze nevrze je to tesneni, ale ozyva se i lupkani jakychsi plastu. Opet do rychlosti 50 km/h na nerovnych cestach. Dvere u ridice: Opet v rychlostech do 50 km/h na nerovnostech slysim, jak vrze testeni dveri - nejspis, jak se karoserie prohyba. Dale tam ve dverich ted zaclo neco klepat. Zadni sedacky: Taky tam neco klepe. Plast kolem digitalniho stitu: Naprosto zoufale cvakani na nerovnostech. Dvakrat reklamovano. Drobny pokrok, avsak stale to cvaka. Cim vetsi teplo, tim vetsi cvakani. EDIT 2021-08-30 - ted uz to cvaka, jen kdyz auto stoji dlouho na primem slunci a cvaka to jen do doby, nez se vnitrek vychladi pod 25C. S tim uz se da zit. Interier obecne: Na vsechno, co clovek sahne, to plastove cvaka. Tedy krome volantu. Chcete zavrit dvere? Klika cvaka. Oprete se vice loketni operky? Opet cvakani. Sahante omylem na stribrny ramecek kolem navigace (9,2")? Opet neprijemne cvakani tech nejlevnejsich plastu. Potrebujete nastavit vydechy klima? Opet cvakani. --------------------------- Predim jsem mel Fabii 3 2016, ta byla v pohode. Dale jsem pred tim mel Hyundai i30N 2019 - interier sice nebyl hezky, ale rozhodne tam nic necvakalo. Suma sumarum - kvalita zpracovani v Superbu zalostna. Karoserie mekka. Abych jen nehanil, tak Canton fakt hraje dobre (a kupodivu nikde nic nedrnci), motor 2.0 TSI 140 kw v klidu jezdi za 7L pri 150 km/h na tempomat takze dojezd okolo 900 km na nadrz... Ale zpracovani interieru naprosto kazi celkem dojem a to do te miry, ze jsem se skodovkama nadobro skoncil.
  4. Takze finalni update po 3. navsteve v servisu. Na okno se prijeli podivat technici z MB. Zaver - dela to testneni mezi zadni hranou okna a karoserii. S tim se asi da souhasit, nebot kdyz okno otevru treba o 3 mm, tak vrzani okamzite prestane, Testneni vymenili a namazali to necim specialnim. Vrze to porad, byt asi trochu mene. Lepsi uz to nebude. Jeste projizdeli dve jiny auta u dealera a vrzalo to uplne stejne. Jedno z nich bylo udajne ID3, tam to musi byt opravdu krasne poslouchat, kdyz nehluci ani motor. Zaver: Je to shit a pokud vas trapi pazvuky, tak si nedavejte panoramu, popripade se S3 rovnou vyhnete... Nebo musite jezdit s radiem dosti na hlas. Co se tyka pristupu dealera a techniku, tak byli naprosto v pohode, nic nerozporuji, jen proste pracuji s tim, co maji.
  5. Hlasim, ze SOS sekce u me zadne pozvuky nevydava. U me to jde nekde nad hlavou ridice... Roletka, ram, motory... nevim.
  6. Mne prijde, ze ja to mam spise z oblasti roletky. Mam sedana, Koupil jsem, kdyz mel najeto 13k. Ted mam 17k. To moje mi prijde spis jako drobne klepani, ani bych to nenazval ci praskani. Viz posledni dve videa zde: https://photos.app.goo.gl/kxRvWeHncNCaJG2f7. Ve sluchatkach je to slyset celkem dobre. Ty videa s budikama preskocte, cvakani ramecku kolem budiku se aktualne zda byt odstraneno (aspon neco). Ja uz mel dvarkat vyndanou stropnici... Zkusim se zamerit na to SOS ted o vikendu, treba hledaji na spatnem miste, ale moc se mi to nezda.
  7. Pridam update ohledne me PSD. V pondeli povezu auto opet do servisu. Jiz po treti. Strecha porad klepe na nerovnostech. Auto jsem si naposledy z reklamace vyzvedl vcera - nezmenilo se vubec nic, prestoze garancni technik po oprave uz "nic neslysel". Tak jsem ho musel nalozit a povozit ho. Servisu to ani nevycitam, oni z toho taky musi byt uz pekne zoufali. Ani nevim, jestli to dela to okno samotne, nebo treba jen roleta. Pokud nekoho vytaci pazvuky do nepricetnosti, tak se radeji S3 vubec nezvazvujte, I bez te PSD je to auto mekke jak blato. Zlaty Hjonde, co jsem mel pred tim.
  8. J, ja jezdim vetsinou bud 1.5h nebo 3h. Se 160 kg bych to asi nedaval vubec... To bych ty bocnice nechal odstranit uplne :D O tom LK jsem uvazoval, ale nakonec byla dobra nabidka na Sportline v temer plne a z venku se mi ten Sport vic libi obzvlaste pak v cerne... tak jsem ho vzal.
  9. Ja mam 190 cm a nijak me hlava netrapi. Jen ty bocnice u stehen...
  10. Tak jsem se vratil ze servisu, Strecha zatim neklepe (klepalo mi to v oblasti tech motoru), ani gumy nevrzou na sikmych nerovnostech. Sundavali dvakrat strop, bylo to tam 4 dny. Panoramu ale nakonec vyndavat nemuseli.
  11. Hmmm... zajimave, tak ja to zkusim u sebe. Mozna, ze se rozjizdim a az pak otviram, ted jsem znejistel. Ozvu se.
  12. Po otevreni dveri to odbrzit lze, jenze je treba trochu s otevrenymi dvermi nejprve popojet, pak se to teprve "kousne" a az pak lze odbrzdit. Celkove je to nestastne. Na tech semaforech radeji stojim na brzde a poustim ji, abych si mohl popojizdet bez pridavni plynu...
  13. Ten autohold mam trvale vypnuty... Vubec jsem nepochopil k cemu je u automatu dobry, abych rekl pravdu.
  14. Ahoj, je sice hezké, že výrobci čeholiv předpokládají, že uživatelé jejich produktů jsou nesvéprávní orangutani, ale dost často výrobci svými zlepšováky dělají více škody než užitku. Zjistil jsem, že S3 2020 automaticky sepne "ručku", když se pokouším couvat s otevřenými dveřmi u řidiče. Autu se prostě zablokují kola krátce po rozjezdu... Dost nepříjemné poprvé. Dá se to nějak deaktivovat? Zajíždím do dost ošklivého místa, kde každý cm hraje roli a nechci poškrábat disky. Se všemi auty jsem couval s otevřenými dveřmi u řidiče, jen tady to nejde...
  15. Dopadl jsem celkem dobre, ale jeste to asi necham vybrat vic. Noha uz me neboli, ale slo by to jeste vylepsit. Vybrali mi to zatim jen v zadni casti tech bocnic. Neni to ani poznat, jen kdyz zmacknu tu alcantaru, tak je tam vic mista. Cca 1,5 cm na kazdou stranu. Nemyslim si, ze by sedacka byla vadna. Je stejne siroka jak v passatu - meril jsem. Ja spis nejak vadne sedim s nohama od sebe.
×
×
  • Vytvořit nový...