Přejít na obsah

kozelzostravy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kozelzostravy

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Geometrie OK Diagnostika OK Uvažoval jsem, že jsou zatuhlé písty ve třmenu, každopádně všechny brzdy jsou po jízdě stejně horké. Mechanik neví, já také ne, nějaký nápad po čem jít?
  2. Taky mě to napadlo, každopádně si nemyslím, že by geometrie měla takový vliv, aby dokázala takto zpomalit auto.
  3. Ahoj, mám takový problém. Po výměně předních brzd jsem si všiml zpomalování auta z kopce. Nejprve zpomalovalo, teď po 500km spíše udržuje rychlost. Mám pocit, že tolik netáhne, ale to je nejspíše jen můj pocit. Jelikož jsem musel nechat vyměnit dorazy na tlumičích, při jednom jsem si nechal obě nápravy pročistit a promazat. I když jsem žádné přehřívání kotoučů nezaznamenal, jistota je jistota. Při zvednutém autě se kola protáčí bez problému. Brzdama to nejspíš teda není, po čem jít? Jedná se o CFHC s DSG. DPF, EGR, nebo něco v DSG? Na netu jsem nic nenašel. Díky.
  4. Jak zjistím, jaké mám na autě brzdy? Vybírám kotouče s destičkami a dle motorizace mám na výběr dvě velikosti, resp. od dvou výrobců brzd na vozidle. Jedná se o CFHC 2012 O2.
  5. Díky za vyčerpávající odpověď. Všechno už jsem si našel, zajímalo mě jestli N199 může mít spojitost s G256. Zruším konektor pod sedadlem a vyměním ty senzory. A uvidíme. Tak si to ověřím. Každopádně díky moc.
  6. Je to možné, levou nohu cpu furt někam, mám totiž DSG. :-D O to nejde, ten konektor je maličkost. Sice nemám po ruce M10 na odstranění sedaček, ale to se v Hornbachu najde... Spíš mě trápí to čidlo. Nové stojí okolo 3000 Kč. To se mi fakt nechce dávat. Budu asi doufat, že to má spojitost a čidlo je ok. Asi mi nic jiného nezbývá. :-D Edit: Našel jsi to? Tak to jsem rád. Taky to tam mám načaté. Já to tam mám extrémně napnuté, ani se nedivím, že to praská. Odstraním ty porušené kousky izolace a pro jistotu nadstavím kablíkem. Tak snad do budoucna to vydrží.
  7. Tak to bude přetrhaný drát v přechodce ve dveřích. Zkus jí sundat a myslím, že hned uvidíš. Jinak Suri: Teď nevím zda reaguješ na můj příspěvek, nebo od kolegy. Každopádně toto N199 je sedadlo a G256 zadní čidlo nárazu vedle sedáku v karoserii. Nic se dveřmi tam není. Mělo by to mít spojitost? Je pravda, že ve dveřích je ten kabel malinko načatý, hodlám to pro sichr poškozenou část odstřihnout a nahradit. Ale to by hlásilo právě G179, ne? EDIT: Hledám zda známá závada N199 (konektor pod sedačkou řidiče) může mít spojitost s G256, resp. s tím čidlem. Zatím asi zkusím odstranit ten konektor pod sedačkou a uvidím zda chyba s čidlem opět vyskočí. BTW: jaký konektor to je? Pod sedačkou jich je hned několik.
  8. Ahoj, cca 2 týdny zpět jsem mi vyskočila chyba airbagu. Viz. níže. Chybu jsem smazal a dnes vyskočila opět, po ujetí cca 300km. Vždy v prudké zatáčce, resp. pod vyšší rychlostí na větším kruháči. Dostal jsem se k čidlu, nevypadá nijak poškozené. Kablíky do něj jsou OK. Každopádně jdou hned do svazku, vzhledově jsem ho od místa z podpalubovky zkontroloval a vše vypadá bez nějakého poškození. Myslím si, že půjde o vadné čidlo, vzhledem k projevení vždy za jízdy. Kdyby šlo o přerušenou kabeláž, tak by se to opět projevilo rychleji po smazání, nebo se mýlím? Jde mi o to, ať zbytečně nerozebírám půlku auta, nebo naopak nekupuju drahý senzor zbytečně. Jedná se o vůz O2 FL 2012 CFHC. 01638 - cidlo narazu postranniho airbagu vzadu strana ridice (G256) 014 - defekt - Sporadická - Kontrolka závad ZAP 01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická - Kontrolka závad ZAP Kdyby to bylo pouze N199, tak je mi jasné, že je to pouze konektor pod sedačkou. Ale je mi zvláštní, že obě dvě chyby se projevily ve stejnou chvíli. Může mít konektor pod sedackou spojitost i se zadním senzorem? Díky za rady. Nechci dát ve škodovce 8000 za nové svazky a čidlo.
  9. Tak jsem vyměnil termostat pro DSG. Bohužel tímto nebylo. Chovalo se to stejně. Pomohl až motorový termostat. Mám teda nezávadný termostat pro DSG, kdyby někdo chtěl, tak ho pustím za pár korun.
  10. Ahoj, mám problémy s chlazením, resp. dlouho se mi voda zahřívá a v menší zátěží klesá k cca 70. Zkusím tedy vyměnit ten termoregulátor DSG. Mám v tom docela hokej, který patří na TDI 2.0 CFHC? Nechci objednat špatný. Předpokládám, že jde o tento. Díky za potvrzení.
×
×
  • Vytvořit nový...