Přejít na obsah

Franata

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Franata

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj všem, díky tomuto fóru jsem zjistil závadu. Motor se velmi pomalu zahříval po okreskách olej na 65 a(při 0st) na dálnici se to pohlo až po 10km...při zvolnění tempa teplota spadla i pod 60 st ,jak vody tak oleje. Mé auto Superb Combi 2.0 TDI 125Kw 4x4,automat r.v. 11/2013 po faceliftu. CFGB Takže jsem objednal originál nový Termoregulátor DSG za 730Kč a jelikož žádný mechanik neměl čas tak jsem se do toho pustil sám-dle rad v tomto fóru. Nový termoregulátor jsem zkoušel pod kohoutkem s chladnou vodou a protékal jen nepatrně(dělal jsem pro porovnání s tím ,který vytáhnu z auta). Starý termoregulátor protéká plným proudem takže trefa do černého. Takže co bylo potřeba ,aby to šlo vyměnit: 1.Sundání airboxu-sání komplet...cca 7 šroubků povolit,rozpojit hadice sání,aby šel box vytáhnout. 2.Odpojil jsem hadici s termoregulátorem z obou konců,abych ho mohl vklidu vyměnit mimo auto(regulátor je mezi dvěmi krátkými hadicemi,které jsou spojeny tím regulátorem) vše je zabezpečeno pružnými svorkami na ,které jsem použil sikovky-ideální-jsou dosti pevné a pruží dost. Chladící kapaliny vyteklo jen trochu-hned jsem zacpával trubku chcuchvalcem streč folie,aby víc nevytékalo-před odpojením jsem tam nacpal hadr,aby to vyteklo do něj.Kapalinu v hadici,kterou jsem vytáhl jsem vylill 3.Vsazení Termoregulátoru mezi hadice 4.Hadici s novým Termoregulátorem jsem nasadil zpět a poté airbox zpátky nasadit a hotovo. Pral jsem se s pružnýma svorkama-jsou dost tuhé a není moc místa,ale s trocha trpělivostí to šlo dobře. Dolil jsem kapalinu a šel to projet...po cca3km 70st. a cca 5km už 90st teplota při venkoní teplotě 1st. Takže díky všem co zde zadali své postřehy Franta
×
×
  • Vytvořit nový...