Přejít na obsah

MK87

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MK87

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, takže TK byla bez problémů. Svícení kontrolky DPF se oběvuje od zhruba 167 tKm, co jsem se dočetl, tak je třeba provést uživatelskou regeneraci DPF. Ta kontrolka se rozsvicuje až od určitého zaplnění DPF a je to prý normální. Máte někdo zkušenosti s touto firmou?
  2. Tak jsem byl na diagnostice a ŘJ nehlásí žádný závady. DPF zaplněný není. Jinak servisák říkal, že ta svítící kontrolka je normál a max mě na TK pošlou to projet a vypálit DPF. Máte s tím někdo zkušenost?
  3. Zkusím se domluvit se servisákem, jestli by mě nacvakl na diagnostiku. Jinak se ale auto chová dobře, jezdím s tím bez problémů.
  4. Našel jsem tehdy na netu. Borec tehdy dělal u škodovky a u toho dělal chiptuning. Zapoměl jsem napsat, že je tam i EGR bypass, tehdy mi to doporučoval. Něco jsem kolem toho četl a zrovna u této řady se EGR dost kazily.
  5. Zdravím zde na fóru, Jsem chvíli přes rok celkem šťastným majitelem Oktávky II FL 2011, kupoval jsem s nájezdem 165 tkm, hned po koupi jsem motor nechal nachipovat zde. Vše OK, i když po chipu se mi při vypalování rozsvítí kontrolka DPF, která ale po procesu zhasne a vše je asi ok. Teď mám 193 tkm, čeká mě s tímto autem první TK. Máte někdo zkušenosti? Přemýšlím, jestli se chipem nejak nezměnily emise a jestli s tím nebude problém. Díky za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...