Přejít na obsah

Nez

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Nez

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mám taky červenou ve stylu ve sport výbavě. Už se mi nechtělo čekat půl roku na Monte Carlo, tak jsem to konfiguroval podobně. Jak se to pohlo po roce s těma MC doplňkama? je to už k dostání? Mám v plánu mřížku chladiče, přední lipy, boční prahy a zadní difuzor v piano black + černé lišty okolo oken.
  2. Já mám snížený z výroby o těch 15 mm z paketu sport.
  3. Já měl možnost předtím jezdit v Octavii II 1,9 TDI, Octavii III 2,0 TDI vše automat a už na zkušební jízdě jsem si 1,5 TSI zamiloval a zpět už bych nešel. Spotřeba stejná.
  4. Je to jedno klepnutí pákou dolů a zpět to stejné, nic složitého. Pro mě dostatečný až nevyužitý výkon i bez sportu. Nejsem blázen co předjíždí pravidelně na poslední chvíli abych potřeboval rychlejší odezvu. To bych šel do jiného auta s jiným motorem rovnou pro předjíždění každého auta.
  5. Těžko říct, za mě je ta reakce rychlejší než u 2,0 TDI, když chci akcelerovat tak si klepnu řadící páku do sportu při předjíždění a odezva je rychlejší. Možná je to taky kvůli prokluzu nebo bezpečnosti, kdyby někdo omylem sešlápl na podlahu aby ho to hned nevyhnalo do auta před sebou a měl čas na reakci. U tohoto auta bych to vůbec neřešil a ještě u automatu, ten beru pro pohodlí. Tak jděte do manuálu. Shrnul bych to asi tak, že na sprintování jsou jiné kategorie aut včetně lunchcontrolu.
  6. Nez

    Sedadla

    Mě už se nechtělo čekat na Monte Carlo dalšího půl roku a nevěděl jsem kolik bude cena, tak jsem si poskládal Style podle Monte Carla. Cenově mi to vyšlo stejně a ještě se mi libí v interieru víc jak MC. Prahy, přední lízátka a piano black zadní spoiler si dodělám až to bude někde k dispozici.
  7. Byl jsem zvyklý jezdit v 1,9/2,0 TDI (ten traktor už nikdy nechci). První dny se Scalou když jsem zastavil na stopce, jsem si myslel, že mám zapnutý start/stop nebo mi chcípl motor, což u automatu nejde. Ten motor je tak tichý, že jsem už několikrát málem odešel domů kdyby mě to neupozornilo, že motor stále běží :D měl jsem za to, že jsem ho vypnul. Při stání nejde zevnitř vůbec slyšet. Všichni co se mnou jeli si toho okamžitě všimli. Za 3 měsíce 2000 km, spotřeba dlouhodobá 6,9 l/100 km (99% na ECO, VERVA 98, 3 nádrže, automat). Děnně 20 km. Z Olomouce za Brnem na D2 jsem měl 5,8 l/100 od startu, rychlost 120 km/h cca.
  8. pádla na volantu mají automatické převodovky
  9. Nez

    Sedadla

    Tady pozor, v konfigurátoru když máte packet sport nebo dynamic a přidáte si vyhřívaný volant, tak se vám volant změní na klasický kulatý vyhřívaný když se podíváte na vizualizaci interiéru. Monte Carlo ale už má i sportovní vyhřívaný. Já si nechal bez výhřevu sportovní protože se mi líp drží dole.
×
×
  • Vytvořit nový...