Přejít na obsah

F1DLA

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

857 zobrazení profilu

Oznámení F1DLA

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Mělo by to být v Lights: Bulb Checks o Bulb check: licence plate lights (step 1 of 2) --> hodnota DISABLED o Bulb check: licence plate lights (step 2 of 2) --> hodnota DISABLED
  2. Moje Belgická Style taky nemá :D viz PR z Erwinu 9U0 Bez kontroly opotřebení brzdového obložení jak píše @rodolfo
  3. Pro jaký model? Pro Octavii III to carista pravděpodobně umí jen jako součást skandinávského DRL (tzn. ještě s rozsvícením zadních světel a osvětlení SPZ a interiéru).
  4. Taky mi to dělalo, páč jsem omylem zapl Caristu s daty (internet), přeinstaloval jsem to a odpojil data a je to opět funkční.
  5. Mám stejný problém na OIII MR2016. Vyřešil to už někdo? Dále, zkoušel někdo ztlumění LED pásku u blinkru? Mě levá strana funguje, ale pravá strana mi ale nefunguje - tam LED pásek svítí pořád. Nevím jestli je to chyba moje nebo aplikace.
  6. Ne, já myslel, že ty jsi s nimi v kontaktu. Já nemám ani betatest.
  7. No já to zkoušel na MR2016 a levá strana funguje tak, že vždy když svítí blinkr, tak zhasne/pohasne LED pásek a naopak. Pohasnutí lze regulovat viz dimming value. Pravá strana mi ale nefunguje - tam LED pásek svítí pořád. Nevím jestli je to chyba moje nebo aplikace. Jde o položky v Lights: Daytime Running Lights (DRL): Gradual daytime running lights wink (left) (step 1 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink (left) (step 2 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink dimming value (left) 0.0 Gradual daytime running lights wink (right) (step 1 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink (right) (step 2 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink dimming value (right) 0.0
  8. Ahoj, potřeboval bych poradit jak na deaktivaci KESSY. Mám MR2016 kde to standardně nejde, ale jak jsem byl v autorizáku, kde mi nahráli nový SW pro kessy řj (0803). Nicméně postup zamknutí dálkovým ovladačem a pak do 5s snímačem na klice nefunguje. Co se mi ale podařilo je deaktivovat KESSY dvakrát zamknutím přes snímač na klice, pak vůz nešel odemknout - jen dálkou. Problémem je že se mi to nedaří zopakovat. Je možné, že neudělali parametrizaci řj? Nebo dělám někde chybu.
  9. Tak nakonec jsem zjistil, že kapalina zdegradovala a zhnědla, takže odpojovat ovládání vodní pumpy by bylo stejně časovaná bomba. Na základě toho jsem nakonec teda nechal vyměnit komplet vše: original řemeny a kladky (04L198119A + 04L260849C), čerpadlo (04L121011N) a kapalinu (5E0121013). Doufám, že to už bude fungovat.
  10. Díky Jardo, vyzkouším a uvidím. Pak to pojedu projet a zahřát a dám zde zpětnou vazbu.
  11. Dobře, tak já to vyzkouším, za to nic nedám. Pokud by si byl tak hodný jarinoo3 a poslal mi video budu rád. Kryt motoru je uchyceny šrouby nebo jen nacvaknutý, což se mí zdá dle fotky a dílenské příručky? Odpojit se má tedy ten hnědý konektor? Akutátor N489? Jako mám čerstvě po STK, tak by mě chyba v ŘJ zatím tolik netrápila, hlavně aby se to neopakovalo a motor se chladil.
  12. No právě já nevím v jaké poloze se clonka aktuálně nachází :) Jak to lze ověřit? Jinak fakt stačí odpojit jen ten konektor ovládání pumpy? To ale sám určitě neudělám, co bude potřeba kvůli tomu rozdělat?
  13. Díky moc Jardo k nasměrování k tématu G12evo viz https://www.autorevue.cz/skodu-kodiaq-ceka-facelift-prosty-zasah-uz-ted-vylepsi-skoro-vsechny-motory-vw Jarinoo3 to je super nápad, ale poté co sem si teď přečetl o degradaci kapalin G13, tak mám docela strach jezdit dál. Radši bych ty rozvody udělal hned + novou kapalinu. Chtěl bych radši tu BASF, je to stále G13 nebo už G12evo? Dá se už ve značce dostat k G12evo? Ještě dotaz k rozvodům. V TPI 2044201/10 týkající se hluku od rozvodů je zmíněno použití řemene od tří dodavatelů (Conti, Dayco a Gates) a napínací klady od dvou (Litens a Gates). Autorizák mi tam dá poslední bezproblémové řešení, nebo mám trvat na konkrétní kombinaci řemene / kladky? Díky
  14. Ahoj, stal se mi taky popisovaný jev, kdy došlo k přehřátí motoru nepřesunutou clonou. Čtu Svět motorů tak jsem podobný problém očekával a ihned zastavil a nechal auto zchládnout, teploměr nešel nad 110 °C - kapalina je v nádobce stále fialová. Jsem tedy rozhodnutý ve značce vyměnit pumpu za inovovaný typ + novou kapalinu BASF (dle doporučení SM2017-13 a SM2018-45) a rovnou už teď komplet rozvody. Mám teď najeto přes 160 000 (auto je rok MR2016). Nerad bych, ale něco podcenil, protože ve dvou značkách co sem byl o použití BASF kapaliny v Octaviích nevědí, tak bych měl pár otázek na zdejší zkušené techniky, protože jsem jinak úplný lajk. Dle obou autorizovaných servisu mají pro 2.0 TDI 110kw (CRBM) pokyny pouze pro výměnu pumpy viz zde kolující slide z technické servisní konference z 10/2016, kdy aktuálně je k dispozici pouze jediný typ vodní pumy (je poměrně drahá asi 5 000 Kč), který by se neměl zasekávat a téct + dávají 2 roky záruku. Jde o tu pumpu s keramickým smýkadlem, která je už bezproblémová nebo jiný nový typ? Měl by někdo nějaké aktuální informace? Kapalinu BASF (5E0 121 013) obě značky mají, ale jedna ji používá pouze pro 1.4 TDI ve F3 a Rapidu viz Servisní opatření 19M5 co zde taky koluje a ta druhá jako proplach (pokud je systém asi uvařený x to je v rozporu co píší ve SM). V obou servisech mi však řekli, že dávají G13 kapalinu dle VIN, což je asi Haertol 3T0080010. Je opravdu možné, že ve Světu motorů píší nějaké neoficiální informace, které sama automobilka nepouští do autorizáků a o BASF kapalině neví? Měl by někdo nějaké aktuální informace? Navíc mi to smysl moc nedává, když je označena kodem 5E0 (Octavia 3). Jak byste postupovali vy? Jinak všechny zmíněné dokumenty mám k dispozici, jen nevím zdali je možné je zde nahrát. Poprosím tak Pawouka o vyjádření. Díky a sorry za elaborát.
×
×
  • Vytvořit nový...