Jump to content

Vojtapablo

Uživatel
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Vojtapablo

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vojtapablo

    Škoda SCALA

    Musím souhlasit. Když jsme s přítelkyní vybírali auto a padl poprvé požadavek, aby to byl automat, zježily se mi všechny chlupy na zádech. Nakonec po sáhodlouhých úvahách máme Scalu s DSG a musím říct, že v kombinaci s ACC a Lane Assistem se v ní kilometry polykají jedna radost. Člověk se na dálnici cítí mnohem bezpečněji a může věnovat 100% pozornosti situaci kolem sebe, a ne stále kontrolovat rychlost. Cestu na východ Slovenska cca 500km zvládáme na jeden zátah a jako řidič vystupuji z auta odpočatý a spokojený. PS: Nutno dodat, že množstí asistentů (kteří se dají jednoduše vypnout) a automatická převodovka na radosti z jízdy mně jako zarytému manuálistovi nijak neubírají, možná dokonce naopak.
  2. Díky za tip s tlakem v gumách. Ohledně dalších úprav... Nechystám se na okruh pravidelně. Chci si to jen zkusit a objevit se tam třeba jednou za rok. Takže neplánuji investovat do lepších součástek. V podstatě se snažím zjistit, jestli má někdo zkušenost s jízdou na okruhu a následným opotřebením, hlavně pneumatik. Dá se tomu předejít? Je, čeho se bát? Jsou to jen pověry? :-D
  3. Zdravím, po pár měsících seznamování se se svým vozem jsem začal přemýšlet nad jízdou na brněnském okruhu. Mým cílem není hnát se za adrenalinovými zážitky v oblacích dýmu a smradu spálených pneumatik. Spíše chci zjistit, jak se auto chová ve vyšších rychlostech a průjezdech zatáčkami. Pročetl jsem si na webu pár tipů, na co si dát pozor a největším strašákem je výdrž pneumatik. Máte někdo zkušenosti se svou Scalou z okruhu? Jak velká šance je, že si při slušné plynulé jízdě sjedu gumy a budu muset nakoupit nové? Chystáte se někdo přímo na brněnský okruh také? Díky za Vaše tipy.
  4. Zdarec řidiči a řidičky :-) V pátek jsem absolvoval spontánní výlet Brno -> Praha -> Brno a dostal jsem se na průměrnou spotřebu dle palubního počítače 4.7L/100km. Velkou roli určitě hrál momentální stav D1, kdy jsem polovinu cesty absolvoval cestovní rychlostí 80km/h v zúženém stavebním pruhu. Za mě i tak super čísla. O víkendu jsem pak absolvoval cestu Brno -> Olomouc -> Brno, kde už jsem jel tachometrových 130 km/h a i tak se dostal na nějakých 5.3L/100km. Jezdím s DSG v klasickém režimu Drive, akorát při příjezdu do města většinou "testuju" zrychlení 0 - 60 km/h na 80 - 100% plynu s jízdou brzda - plyn - brzda v rámci dekarbonizace. :D Celkově jsem po přezutí na letní gumy se spotřebou nadmíru spokojený. Reálnou spotřebu teprve počítám od téhle nádrže, takže později kdyžtak nasdílím rozdíl PC vs. Realita. Tankuju FuelSave 95 na Shellce.
  5. Teda šplouchání v nádrži jsem zatím nezaznamenal. Taky jezdím s 1.5 TSI DSG.
  6. Nevypozoroval jsem, jestli je to od konkrétně zadních světel, ale moje Scala taky lehce píská, když má při odemykání/zamykání rozsvícená světla. Není to nic zásadního, jde to slyšet jen v absolutním tichu v garáži před jízdou. Za mně normální projev.
  7. Zdarec, mám Scalu necelé dva měsíce. Najeto 3000km. Výbava Style, motor 1.5 TSI DSG. Vyrobeno Leden 2020. 1) Zda byste si Scalu koupili znovu? Určitě ano. Možná je ještě brzo na nějaké velké hodnocení, ale nezaznamenal jsem jediný problém, neduh (a že jich bylo a je), které se tady na foru řeší. V interiéru nic neklepe, nevrže, co nemá být pohyblivé, se nehýbe. Je to moje první auto s automatem a i přesto, že jsem byl zarytý zastánce manuálů, s touhle DSG mě neskutečně baví jezdit. Pokaždý, když zaparkuju, ohlídnu se po Scale a vykouzlí mi úsměv na tváří. Ano, je to stylovka. Jsem velice příjemně překvapený i co se týče prostoru. Já jako řidič 186cm nemám problém a za mě si pohodlně sedne kolega, který má taky téměř 190cm. 3) - 4) Co se týče výbavy nad rámec Style, koupil jsem Dynamic paket, přípravu na tažný spolu s rezervou, hlídání mrtvýho úhlu a vyhřívaný přední sklo. Ten interiér a sportovní sedačky jsou neskutečný a cesta na východ Slovenska cca 6 - 8 hodin mi nedělala problém ujet na jediný zátah. Opravdu pohodlné. Dlouho jsem váhal, jestli připlácet za adaptivní tempomat, teď jsem rád, že jsem se nakonec rozhodl ho vzít. Na delší cesty fakt skvělý a vystupuju z auta 2 - 3x méně znavený než když musím plyn korigovat celou cestu. Ano, Lane assist automaticky všude mimo dálnici vypínám, jinak všechny asistenty fungují a slouží jak mají. Není to tak, že bych se s autem pral.
  8. Mám též s dynamic paketem najeto necelých 3000km a sedačky úplně v pohodě zatím.
  9. Vojtapablo

    Škoda SCALA

    Zdarec, Scalu jsme objednali na konci listopadu 2019 a vyzvedávali na konci ledna 2020. Čekačka teda shruba dva měsíce.
  10. Tak jsem tomu dal před chvílí na parkovišti ještě poslední šanci před voláním na infolinku a z čista jasna se tlačítko pro registraci objevilo a vše proběhlo, jak mělo. Asi je to otázka pokrytí mobilní sítě a internetu. Každopádně vyřešeno, samo od sebe. :D
  11. Přebíral jsem nový vůz přímo z výroby. Aplikace dokonce sama načetla správný VIN a "čeká" na zaregistrování. Jen to auto se k tomu nemá.
  12. Zdravím, v týdnu jsem se stal čerstvým majitelem Škody Scala. Motor 1.5 TSI s výbavou Style, infotainment Bolero. Všechno šlape jako hodinky, ale nedaří se mi přihlásit do Škoda Connect. Email mám ověřený, mobilní aplikace je připravena k registraci, zobrazuje PIN, který je potřeba zadat přímo v autě. Problém je však v autě samotném. Když se v Menu Infotainmentu proklikám k možnosti Škoda Connect, tlačítko pro registraci úplně chybí. Můžu kliknout jen na zásady o ochraně soukromí. Můžete prosím poradit? Pročetl jsem X vláken zde na foru i jinde na internetu, skouknul instruktážní videa a nepřišel na to, jak to opravit.
×
×
  • Create New...