Přejít na obsah

DavesMan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    115
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 462 zobrazení profilu

Oznámení DavesMan

  1. A nejsou jen "odpárované"? Pokud jim došla šťáva... Zkusil bych znovu naučit dálku. Startování předpokládám funguje. Jinak trvat na originálním klíči je nesmyl. Pokud by to mělo být úplně 100% košér, tak pouze klíč od VW a programování u autorizáku. Jen tak vznikne klíč, jehož ID je na VAG serverech spárováno s VIN konkrétního vozu. Což pokud už tam byl nějak doděláván klíč je stejně jedno. V imobilizéru bude jeho ID, které ODIS nepozná a u dealera bude při online operacích tak jako tak problém. Pokud nezabere znovu-naučení, tak já osobně bych vzal Xhorse klíč, naprogramoval jej jako klíč pro Rapida 2016 (resp. 2017 také @Mirinko psal) a naučil ho do auta. Výhoda je, že Xhorse univerzál lze kdykoliv přeprogramovat, klidně na úplně jiné auto. Popř. i na stejné, pokud by se něco posr... Může být Kessy nebo nemusí... prostě co kdo chce...
  2. Jo a když jsme u klíčů, vyzkoušel jsem toto a pecka... hodinky máte na ruce vždy. Zdravotní / smart funkce nejsou žádný top, ale na základní monitoring to stačí. Kdo je supa-dupa sportovec má beztak Garminy. Ale to pohodlí nemuset myslet na klíče. A je to bezpečnější než standardní Kessy klíč a navíc je lze úkolovat hlasem (např. z dálky otevřít kufr, když máte v rukou nákup).
  3. Jaký modelový rok? Aktualizaci čeho? Za jaké verze na jakou?
  4. Původ rozhoduje, protože s čínskými klony bych se do MQB platformy raději nepouštěl. Takže pokud chceš klasicky PC diagnostiku, tak VCDS anebo VCP. VCDS si můžeš vybrat tu verzi s omezením na VIN, ta je o hodně levnější. https://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/vcds-standard-3-vin/ Nebo si můžeš koupit nějaký servisní tool / tablet. Tam je široký výběr hraček od Autel, XTOOL, Launch, ...
  5. Stačí i VCP. A je to jednodušší. Má svůj ke stažení a ten nahraje. Ano, potřebuješ ODIS-S, pokud jsi ofiko, anebo ODIS-E, pokud to budeš nahrávat z nějakého souboru... ale v tom případě bych stejně raději použil ten soubor z VCP.... přece jen, asi bude OK.
  6. Jak píše @oneb1t Upgrade je ok, dataset umí ODIS-E. Nabíječku doporučuji proto, že i když je akumulátor nový, tak se nabíjí tak max na 40 %, napětí s bídou 12,4 V. Vím, jak se umí umrtvit BMW při flashování ISTAP CAS3++. To také trvá jen asi 8 minut. Takže já dávám na nabíječku. Ale to je každého věc. Umrtvit svoje auto není takový problém jako když to ☠️ někomu jinému. 😜
  7. Nejsem si jist, zda zavírání dálkou bez Kessy půjde. Ale asi ano, protože ten dataset, co mám já, neobsahuje už tu validaci vzdálenosti a tím pádem to lze zavřít třeba z 10ti metrů. Takže proč by to nemohlo fungovat úplně bez Kessy. A ano, ten originální dataset Ti s tímto nepomůže. V té sbírce, stejně jako na MIBsolution, chybí G dataset pro COMBI. Takže ono není co upravovat. To je pravda. Není třeba kupovat novou 6D jednotku. Stačí povýšit firmware. Přikládám L-kový FRF pro ODIS-E. Raději si zálohuj adaptace (nebo se inspiruj mými), kódování už zálohované máš, je tu několikrát postnuté. 🤪 Nabij předtím pořádně baterii nebo dej auto na nabíječku. Po upgradu firmware na L pak lze nahrát dataset s funkcí zavírání zevnitř. Nakódovat + adaptace a je to. FL_5Q0959107L_0261_MQBMID_V001.frf
  8. @serb No není zač. 😁 Já přístup do ETKA nemám, ani nejsem z okolí BA. Ale třeba někdo tady ano. @baluchap Z VCP ti ty datasety nejsou k ničemu, protože jsou kryptované. Ale můžeš to zkusit, klidně Ti ho sem dám. Ale nejspíš nebude k ničemu. Z ODISu Ti ho nevytáhnu, protože a) bych si musel zaplatit GEKO účet a b) ten dataset se stahuje v momentě, kdy tu jednotku chceš parametrizovat... a já nemám "Géčko". ODIS-S neumí nic jako "dej mi všechny datasety". Ten si stáhne vždy jen to, co potřebuje k práci na daném vozu. Ale nechápu, proč Ti nevoní to VCP? Vždyť s tím se to dá celé udělat na pár kliknutí. Nebo Ty spíš nemáš VCP, ne? Ale k čemu by Ti pak bylo to XMLko? Máš snad ODIS? Co se týče verzí, to asi není důležité, já mám teď Target data container: 3V0771t____ Version of the target data container: 0021 A Ty, pokud dobře vidím máš Číslo datasetu: 3V0771t____ Verze datasetu: 0016 superb_decklid_5q0959107g.zdc
  9. @Plzeňáček@GrayWolf Doba pokročila. Dá se vzít univerzální klíč, klidně v designu klasického S3 MQB klíče https://autel.com/us/product/maxiim-ikey-ikeyvw3t/ Ten se pak naprogramuje na konkrétní auto. Tzn. na konkrétní frekvenci a modulaci dálkového ovládání a konkrétní typ imobilizéru (transpondéru). Pak se z něj musí programátorem udělat tzv. Dealer Key (to je to, co doputuje z fabriky k prodejci - dealer key je již svázaný s konkrétním imobilizérem) a následně naučit (všechny) klíče - spárovat s autem. Opět pomocí nějakého IMMO nástroje. Součástí toho klíče je i planžeta. Ta se musí nechat vyříznout někde u zámečníka, pokud tedy člověk doma nevlastní frézu na výrobu autoklíčů.
  10. @baluchap Mělo by to být tak, jak to má být z továrny. Tzn. zevnitř nejspíš jen open, zvenčí samozřejmě otevřít i zavřít, dálkou jen otevřít, protože nemáš Kessy. Kódování máš, pokud by byly třeba nějaké adaptace, tady mám jednu svoji zálohu z doby před Ferdovým tuningem. @serb S3 Sportline může a nemusí mít spoustu příplatkové výbava, takže je potřeba minimálně VIN, aby se dala zjistit výbava z ETKA. adpmap-6D-5Q0-959-107-J_TMBLE7NP4G7074553-20220119-1304.CSV
  11. Já ale neříkám, abys do ní flashnul nový firmware. Tam se může stát, že je totálně umrtvíš. Např. u přední A5 kamery je to jistota, pokud nedopatřením uděláš downgrade. Jak je to u 6D nevím. Ale my se bavíme jen o parametrizaci. Nahraj tam celý dataset, ať je to celé tak, jak má být = všechny parametry. Tedy dle karosérie. Ne abys tam nahrál COMBI a LIMO dohromady. 🤪
  12. Tvoje je G a dataset G bude fungovat. Ale četl jsem teď německé fórum k VCP a tam frajeři flashují datové sady i třeba z Tourana atd. Přinejhorším se vrátíš zase k originální datové sadě pro G. Takže vezmi VCP a pusť se do experimentů.😇
  13. No myslím, že správnou parametrizací právě získáš otevření vnitřním tlačítkem a otevírání a zavírání klíčem. A k tomu je to ZDC. Bůh ví, jaký dataset je v té jednotce nyní... předpokládám, že nebyla fungl nová.
  14. Výpis z ODIS řekne vše 😉 Data source: Vehicle Hardware part number: 5Q0959107J Part number: 5Q0959107J Hardware version number: H13 Software version number: 0253 Production date: 02.03.2016 Coding: 0D88 System name: HDSG-Modul ASAM base version: BV_DeckLidContrUnitUDS ASAM 2D/ODX data set: EV_DeckLidCONTIAU736 ASAM 2D/ODX data set version: 001012 ASAM/ODX control module version being used: EV_DeckLidCONTIAU736_001 Target data container: 3V0771t____ Version of the target data container: 0021 System abbreviation: J605 Jinak ten ZDC kontejner superb_decklid_5q0959107g.zdc z VCP obsahuje všechny parametry, viz obr, čili není třeba od nikud nic načerno stahovat. Tedy samozřejmě pokud nechceš docílit toho zavírání tlačítkem zevnitř. 😉
×
×
  • Vytvořit nový...