no caute, takze par skusenosti po par tisic km s matrix led, auto vyrobene na konci januara
mozem potvrdit, ze spominany cierny pas medzi stretavacimi a dialkovymi tam vyslovene nie je, ale je vidno akysi nekontinualny prechod medzi stretavacimi a dialkovymi. Posobi to akoby stretavacie na poslednych vyskovych cm stracaju rozptyl jasu a tam hned zacinaju silne dialkove. Nie je to take hrozne ako u niektorych kusoch, svetla funguju celkom dobre az na par veci zatial, ale ta nehomogennost svetla tam zial je :(
1. jednotka mala niekedy problem vytienovat velke vozidla(kamion, bus), tam to nie je 100%, ale to je celkovo problem tohoto typu bezohladu znacky.
2. dialkove svetla sa niekedy neskoro vypinaju po prichode do obci, az po par stovak metrov sa vypnu a niekedy aj v obciach sem tam prebliknu na dialkove. Hm, Nemali by byt v obci stale vypnute v automatike? Nie je to nic hrozne, ale nerozumiem celkom podmienkam spravania, takze to posobi chaoticky
3. chybajuce AFS natacanie do zakrut vo vyssich rychlostiach kde corner funkcia je proste kratka
...toto su chybicky krasy k dokonalosti, nie su to velke nedostatky
Aj ked som nevyskusal zakladne led bez matrixu, takze neviem porovnat, no matrix odporucam, su to dobre svetla s vynimkami, ktore snad s 4.generaciou opravia