Přejít na obsah

franclik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení franclik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj tak jsem tu závadu nakonec vyřešil. Chyba byla uplně jinde. Před časem mi odešla řídící jednotka motoru. Po její výměně problémy se startováním úplně zmizely. Auto šlape jak hodinky
  2. Jen když to dlouho startuje a nechce to chytnout. Únik nikde nemám . Teď mi to asi tři dny startuje bez sebemenších potíží na první pokus.
  3. Ahoj Myslely si , že mi protékají vstřiky a proto to pak nechce nastartovat (že je to přecucané) a proto že po startu smrdí v autě benzín. Vstřiky mi kontrolovaly v servisu. Původně mi je chtěli měnit , ale pak je neměnily . Prý jsou v pořádku. Čidlo teploty jsem měnil za originální díl a vše beze změny. Po výměně snímače tlaku oleje bylo nejprve vše v pořádku ( myslel jsem si že je závada odstraněna) ale asi po týdnu se vše vrátilo do starých kolejí. Výměna svíček také nic. Dokonce mi měnily i vlnovec na výfuku protože mi to jednou na diagnostice jako vedlejší závadu hlásilo netěsnost výfukového systému , nebo tak něco . Vše je zatím beze změn. Akorát to stojí peníze.
  4. Čau klapku jsem čistil tím to také není. Mohl by to dělat snímač otáček vačkového hřídele ????? Prý jsou tam dva. Vstřiky mi kontrolovaly protože po nastartování je v autě cítit benzín. Jsou v pořádku. Na diagnostice to nehlásí vůbec nic , píše se to tu už poněkolikáté a stále se tu objevují rady ať se dá auto na diagnostiku atd. Prý by to mohlo dělat přidírající se palivové čerpadlo. Je to možné ???? Nejprve se mi to po nastartování drží cca na 500 otáček a po pár minutách to vyskočí na 1000 a vše je v pořádku. Chcípnu motor a auto nastartuje na první pokus.
  5. Tak jsem si myslel že je závada odstraněna, ale není tomu tak :-( Pár dní to startovalo na první pokus a pak se vše začalo opakovat. Nyní to má úplně stejné příznaky jako před tím. Opravdu nikdo neví čím by to mohlo být ????????
  6. Tak má závada je konečně vyřešena . Nakonec to byl snímač tlaku v motoru. Je to asi týden co jsem ho vyměnil a od té doby auto startuje bez problémů.
  7. Tak jsem včera vyměnil čidlo teploty a je to pořád stejné. Nenastala vůbec žádná změna k lepšímu. Dal jsem tam originální díl. Když vypnu motor a hned zase nastartuji chytne to pokaždé na první pokus. Když auto chviličku stojí - třeba i 5 minut je to hrůza. Nejhorší na tom je že to neudělá pokaždé. Kontrolovali mi už skoro všechno co šlo a stále nic. Na diagnostice to nehlásí vůbec žádnou závadu. Budu vděčný za každou radu Díky
  8. Ahoj mám skoro ten samý problém Fabia r.v. 2001 mi občas nejde nastartovat. Musím hrozně dlouho točit než to chytne. Potom má motor chvíly nepravidelný chod , pak chytne a vše šlape jak hodinky. V autě je potom cítit benzín. Někdy to neudělá celý den a někdy třeba dva starty po sobě. Svíčky jsou nové , vstřikovače jsou zkontrolované a jsou v pořádku , palivový filtr je vyměněn . Na diagnostice to nehlásí vůbec žádnou poruchu ani chybu. Auto jezdí bez problémů , při jízdě je vše v pořádku. Žere olej cca 1l na 4000 - 5000 km . Startér a baterie jsou v pořádku. Palivové čerpadlo běží - jen je občas hlučnější než dříve. mohlo by to dělat čidlo teploty motoru jak jsem se tu dočetl ????
  9. Ahoj Prosím o radu ohledně palivového čerpadla Při otevření dveří se mi neaktivuje palivové čerpadlo a nezačne mi čerpat palivo. Následně mám problém nastartovat . Při zasunutí klíčku se čerpadlo zapne a palivo načerpá. Kde může být problém ? Můžu si tento problém nějak odstranit sám ? Předem děkuji za radu . Prohledával jsem fórum , ale nikde jsem podobný problém nenaše. Jedná se o Fabii I rok výroby 2001
  10. franclik

    cena opravy

    Jde o to že mám možnost mít to přímo v škoda servisu a platit to bez práce. Tak by mě zajímalo kolik to v origo škoda servisu stojí , protože člověk co mi to nabízí si za to řekl docela dost. Chtěl jsem vědět na kolik to přibližně vyjde abych to mohl porovnat. Nechce se mi obcházet servisy a vyptávat se. Co jsem se díva na netu tak jsem se z cenou dostal asi na půlku toho co si řekl on. Jde mi teď o to jestli se mě snaží obrat nebo ne. Dávám si k němu auto už dlouho a vždy bylo vše v naprostém pořádku a vyšlo to o hodně levněji . Tak se mi to teď nezdá .
  11. franclik

    cena opravy

    Díky za tvojí odpověď. Velice mi ta tvoje rada pomohla. Jasně že jsem se nejprve díval na netu jak co asi stojí . U spousty věcí to je jasné. Co se týče odlučovače oleje pro Fabii tak toho na netu zrovna moc není . Např: jeden odkaz cena 760.- druhý cena 2500.- oboje originál škoda ale rozdíl v cenách 1740.- kč - což je dost. Proto jsem zde vznesl svůj dotaz . Aby mi poradil někdo kdo ví na kolik by mě to asi realně vyšlo. Takže mi příště prosím tě neraď
  12. franclik

    cena opravy

    Čau nevíte náhodou na kolik mě přibližně výjde toto : 1. výměna oleje - olej , filtr .. 2. výměna vzduchového filtru 3. výměna brzdové kapaliny - ABS 4. výměna odlučovače oleje vše originál škoda ale bez práce ? Fabia 1,4 74 kW 2002 Díky
  13. Na www.kopacek.cz nabízí chromované lišty pod okna na fabii za 1400. Je tam i foto samotných lišt , ale ne jak to vypadá na autě což je škoda.
  14. Právě že původní kabel mi tam nepasuje. Už jsem to měl celé rozdělané ale nepasují mi konektory. Originál Fabia je placatý obdélníkový a vedou do něho čtyři dráty. A ty Pioneery mají konektor hranatý a vedou do něho dráty dva . Nechce se mi stříhat dráty. Dělá se nějaká redukce ? A kde by šla sehnat ????? Jo a jedná se o výměnu předních reproduktorů. Zadní šly vyměnit bez problémů kus za kus .
×
×
  • Vytvořit nový...