Jump to content

Jednatrojkafelda

Uživatel
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Jednatrojkafelda

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takže to musí být nastavené na nějaký tlak, protože pak nechápu jak válečky na brzdový válci poznají jestli je zadní náprava zatížena nebo ne
  2. Možná se zeptám blbě ale jak konkrétně funguje omezovač na felde když je umístěn u brzd válce (u starých aut bez ABS se omezovače montovaly přes pružinou k zadní nápravě která podle zatížení pouštěl více nebo méně tlaku) Vim že 80% závisí na předku, u prebrzdenyho zadku jdou zadní kola do smyku a je to spíš na škodu, ale tím nechci říct že to nefunguje pouze se ptám nemám to vyzkoušené. Je možné že i bez omezovače je brzda síla vyvážená precejenom buben nebrzdi jako kotouc
  3. Ještě ne bohužel teď nebyl čas a peníze byly potřeba jinde ale mám to v planu
  4. Ještě dotaz k té C jednotce můžu koupit za 200kc ale pojede na ni můj motor dobře?
  5. Převodovka je věc o které jsem přemýšlel proč na slabší motor daly z výroby delší převodovku, myslím si že že dvou důvodů, max výkon je ve 4500 místo 50kw v 5000 a aby pocitově jela ta 50 o dost líp než 40 když už si zákazníci připlatily za silnější motor. převodovka se dá koupit za petistovku i tak ale asi nechám tu původní i s ní se dá auto rozjet na okreskach na 120 a přitom motor netoci jak flexa. K těm brzdam věřím že dražší komponenty brzdí líp a vím to z vlastní zkušenosti, stejně bych raději zvolil větší kotouče pokud by byly brzdy ko a třmeny zarezle než koupit destičky za 3200kc, ale to je kazdyho věc chápu že velká nevýhoda je ze 13kola nevejdou. Tlumiče byly nedávno menene a přední brzdy taky proto budu řešit až budou ko. Jen tak mimo téma myslím si že teď je nejlepší doba na nákup dílů a provoz Felicie když se dá sehnat vše, že silnic postupně mizí a každý se jí zbavuje, není to tak dlouho co to takhle bylo se 120 a 105 a kdo ji opecovava a chce sehnat např petikvalt převodovku už za 500nekoupi a rapid nebo garde to už je úplně někde jinde ale je to tak že v době kdy se ty auta nechávaly za cenu slivovice vzniklo hodně nepovedených úprav který cenu hodně srazily
  6. Je to rv99, nevím Teda ale na to že motor má 40kw si myslím že špatně nejede a když jsem s tím jel poprvé byl jsem překvapený že se s tím dá jezdit vcelku svižně a udržet krok s provozem na 110po okreskach (zkušenost byla taková že vždycky když jsem na cestě potkal feldu na okresce v 70-80km hod. Ventilovy vůle to je mi jasny že musím zjistit a správně nastavit, jaké tam jsou tyčky nevím zatím jsem se v motoru nehrabal. Ano mám hatchback a brzdy jsou Zimmermann ale i tak to zázrak asi neudělá když nejsou chlazené a průměr mají klasický. A drazkovane nebo vrtané kotouče nechci protože vím z vlastní zkušenosti ze se zvlni a nevydrží to co plně kotouče. Druhá věc je ta že u vrtanych kotoučů je menší plocha tření o ty vyvrtane díry coz bych nechtěl už u tak malých brzd. Nikdy se nedá brzdný účinek zlepsit líp než použít větší průměr kotoučů s vnitřním chlazením,al ale to teď pro mě není důležité
  7. Já mám rj M na 40kw, ještě N na 50kw, tu jsem sehnal za stovku, C se dá koupit ale našel jsem za 1200kc a nevím jestli to pojede líp na 40kw motoru když je určena na 50kw. Nakonec jsem dal stejně zpátky origo místo té n protože na tu jede líp. Můj názor je ze má větší smysl vyměnit vacku za ostřejší než měnit motor nebo celé auto za 1.6. Hlavu ani nic jinyho bych neřešil, svody se sehnat nedají a když se bude v budoucnu dělat těsnění pod hlavou tak bych rovnou mohl nechat snizit. Jak jsem řekl pro mě není priorita dostat z toho co nejvíc výkonu za cenu toho času a peněz i když věřím že ten motor se dá naladit na 100koni. Brzdy jsou zanovni takže zatím zůstanou puvodni. Jak říkáš na tak lehké auto stačí, slabě jsou jenom pokud je auto plně naložený nebo při dlouhém klesání ztrácí účinnost ale to neřeším při brzdění motorem to není takový problém. Kazdopadne děkuji za rady.
  8. Konečně odpověď na to co jsem se ptal. Je mi jasny že nové písty už neseženu a starý motor 50kw už ani nemusí jet líp než ten můj. Na tu vacku bude potřeba nahrát nové mapy nebo motor pojede líp i na sériovou jednotku? Případně kdo by mapy udělal? A ty brzdy jsou tak ok nebrzdi potom zadek až moc k poměru předku? Protože přední brzdy jsou dost malé, ještě jsem slyšel že pasují dopředu brzdy z mondea je to tak? Děkuji.
  9. To mě vyhovuje že motor zbytečně netoci
  10. Asi máte pravdu seru na to aspoň budu jezdit predpisove 😀 kratší převodovka z 50kw verze mě napadla ale origo převodovka je dobrá dá se jet 100na normální otacky
  11. Mám všechny faktury za servis, ale důkladně jsem to nezkoumal nemám důvod když auto funguje. Věřím ti že ty motory znáš, já moc ne nikdy jsem škodovky nedělal. I když věřím že 300tisic km dá jak nic pokud se servisuje pravidelně. Nízke provozní náklady jsou priorita, proto nechci měnit za jinou, ale nemyslím si že přiměřene úpravy zvýší provozní náklady. možná to řeším protože když si člověk zvykne jezdit v lepších autech a pak má jet někam feldou výkon chybí i když je to na jízdu kolem komína i když slabé brzdy a malé pohodly, výbava to jsou věci které mě nevadí. Ale asi máš pravdu že to nemá cenu řešit, na druhou stranu investice do aut se nevrátí nikdy a je jedno jestli je to mercedes nebo felda.
  12. Ale nevím proč řešíme tohle, zajímala mě jen jedna věc jestli se dá za rozumný peníze zvýšit výkon ať se s tím autem dá aspoň předjíždět nebo jet normálně ve 4lidech. Samotný chiptuning nechci to jsou vyhozene peníze oknem
  13. Nevím co přesně bylo dělaný vím že hlava, jestli kruhy nebo rozvody nevím a nepatram po tom olej nežere. Je mě to jasný ale než těžko prodávat a kupovat jinou s 1.6 to radši nechám takhle kvůli těm pár koním navíc. Protože sehnat pěknou feldu bez koroze a bez investic za pár korun už není moc jednoduchý a 30tisic za feldu nedám. A pokud se dělala hlava v 80tis km nepřijde mě to divný je to starý auto a stačí jezdit krátký trasy a je to hned.
  14. Nečekám a ani nechci aby to trhalo asfalt felda je jako druhé auto na ježdění po okolí chci si ji nechat kvůli levné u servisu všechno na ni udělám na dvoře, vadí mě jenom to že když dojedu auto co jede 80 nedá se předjet. Měl jsem silnější auta a je to jak říkáš člověk si na výkon zvykne. Na druhou stranu felda v dobrým stavu mé může jezdit 10let a vím že do ní nenasypu moc peněz narodil od daleko lepších a modernější h aut, není to tak že bych neměl na lepší auto spíš to beru jako levnou káru na litacku kolem komína ale jediný co mě vadí že výkon na předjet nebo v kopci chybí.
  15. Dělala se tam hlava, jestli kroužky pánve atd to nevím ale není to nic zvláštního pokud auto jezdí krátké trasy a je staré 20let. Vím o součástkach které jsou jiné u verze 40kw a 50kw ale než tam dávat písty a hlavu z vylitane 50 radši bych nechal původní a udělal tenhle motor ale nevím kolik se z něho dá dostat výkonu pouze ostrou vackou chipem případně snížením hlavy-a to nevím na jaký kompresní poměr bych mohl u tohoto motoru. Jinak jednotku mám i z 50kw a zkoušel jsem na sériové 40 a auto jede úplně stejně - byl to pokud zaslechl jsem že jednotka přidá cca 4kw
×
×
  • Create New...