Přejít na obsah

Ondrej321

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ondrej321

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. To DPFko, když se měnilo turbo, bylo v háji. Ale nechal jsem to vyčistit a potom se to dostalo na normální hodnoty. Potom v druhém servise měřili znova a zase v pohodě.. Jakože nebylo úplně ve vůni, ale ani nijak strašně zanesené.. Ještě mě napadlo, ta podtlaková regulace je řízená elektronicky, je možné, že mechanicky je v pohodě, jen ta elektronika tam nějak zlobí?
  2. To ne, spíše když to chce tlakovat.. třeba při "točení" čtyřky do kopce (2800 ot), nebo když chci na dálnici předjet kamion.. ze 120 km/h na šestku šlápnu na plyn a po chvíli to spade do nouzáku. Ale ani před tím nouzákem to nemá výkon a to je podle mě ten problém. Mám plný plyn, auto by jelo ale , ale z nějakého důvodu nemůže, tak to radši shodí do nouzového režimu
  3. Tak jsem baňku vyndal. Naklápění lopatek není zatuhlé, baňka taky ne, hýbe se normálně. Nevím
  4. Ta podtlakova regulace turba mě taky napadla, ale nikde nemůžu sehnat tento díl. V Garrettu mi řekli že se to jednotlivě prostě nedá sehnat, že musím koupit celé turbo, zase.. :D Dávat za to znova 30 000,- mi příjde zbytečné, když to turbo je de facto nové. Ty 2% mi řekli v servise, ale pod čím to našli, to už mi neřekli. Já to jdu teď na prasáka vyšroubovat, zkusím to rozhýbat a dát zpátky a uvidím. Motor je CUPA
  5. Zdravím, mám OIII RS 135 kW, rok 2014, motor CUPA, najeto 310 tkm. Minulý rok ( 10 tkm zpět) mi prasklo turbo a měnil jsem za nové. Teďka se mi poslední dobou stává, že se rozsvítí kontrolka motoru, začne blikat žhavení a píše závada S/S systému. Auto někdy má výkon, někdy nemá vůbec, jak má prostě náladu. Navíc když to držím na čtyřku pod plným plynem, nebo najedu na dálnici a chci jet více jak 120, tak auto spadne do nouzáku. Po vypnutí a zapnutí se sice nouzák vypne, ale zbylé 3 kontrolky ne, nicméně když s tím chci jet zase trochu rychleji (120 a víc) zase spadne do nouzáku. Musí se až provést nucená regeneraca v servise. Po chvilce to udělá vždy znova (cca 200 km). Byl jsem s tím v servise a už jsem tam zahrčel docela dost peněz, tak prosím o radu. Vyměnili mi snad všechny možné čidla, zkoušeli podtlak. hadičky, měnily se lamdy, EGRy... všechno. DPF mám na hodnotě okolo 2%. Diagnostika nevyhazuje nic, ale auto je úplně v čudu. Co jsem vypozoroval, tak auto je víceméně pořád v módu regenerace (otáčky 1000 ot/min). Když vypnu rádio a stojím na volnoběh, tak slyším palivové čerpadlo jak trošičku hučí. Nenapadá někoho co by s tím mohlo být?
×
×
  • Vytvořit nový...