Přejít na obsah

Jurdy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jurdy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky moc za tip. Doufám, že to nebude nic "mechanického", aby se poškodilo něco na motoru. Pořád si říkám, že když se občas rozsvítí kontrolka a sama od sebe po chvilce zhasne (i na neutrál, aniž bych např. přidal plyn), tak vše funguje jak má a závada bude spíš v nějakém čidle / kontaktu. Pátral jsem na googlu po tom druhém kódu 28252 našel jsem na fóru briskoda toto: 28252 - Coolant Pump 3 P26FA 00 [032] - Air in System Pak jsem se tam v souvislosti s vodní pumpou dočetl, že údajně byla na škodovkách nějaká vadná série vodních pump a v záruce je škodovka měnila, pokud se projevila závada. Víte o tom někdo něco? Může to mít spojitost s nalezenou chybou na diagnostice? Díky
  2. Ahoj, prosím o radu všechny chytré hlavy. Škoda Octavia Scout, 2.0 TDi, 135 kw, CUNA motor. Diagnostika mi ukazuje 2 neznámé závady s kódy 5582 a 28252. Nemáte tušení, co to může být? Jinak na autě se občas (obvykle tak při venkovních teplotách 0 až -5) hned po nastartování rozsvítí červená kontrolka nízkého tlaku oleje, která sama od sebe po chvíli (někdy 10 vteřin, někdy minuta) zhasne. Rovněž se mi párkrát stalo, že se při studeném motoru (krátce po startu a ujetí max. několika set metr) rozblikala kontrolka žhavení a auto se hodilo do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování již vše OK. Bude to souviset se závadami na diagnostice? Mockrát děkuji!
×
×
  • Vytvořit nový...