Jump to content

PavelB1011

Uživatel
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About PavelB1011

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já kvůli tomuhle mám v kufru stále dvoulitrovou flašku s vodou a mikrovláknový hadřík. Musí to svinstvo co nejdřív pryč, jinak umí udělat pěknou neplechu. Voda na to ale v pohodě stačí. Polít, nechat chvilku odmočit, setřít a znovu polít. Dělám to takhle už x let a úplně v pohodě a to vč. černých laků, které jsou na podobné stopy nejnáchylnější
  2. Souhlas, aspoň dojezdová rezerva je povinnost. Už mě takhle sada na opravu pěkně v zahraničí vypekla. Navíc v kombinaci s těžko dostupným rozměrem pneu, takže jsem si tam kvůli tomu prodloužil pobyt o tři dny.
  3. @Martab Přesně! Karoq LK by byla moje vysněná konfigurace, popř. neexistující Karoq RS. U těchto verzí by aspoň člověk věděl, za co si připlácí. U sportline je hloupé, že pokud chceš výbavu, tak prostě ten příplatek za dva nárazníky a boční plasty je dost tučný.
  4. Vlastně když nad tím tak přemýšlím, tak hlavní věc, která mě štve, že jsem neobjednal je úplně jiný výbavový stupeň. Měl jsem vzít Sportline. Je to mnohem hezčí auto. Nechal jsem se ovlivnit prodejcem, který říkal, že to vychází z Ambitionu a cenově se to nevyplatí. Jo, je to pravda, ve sportline mi auto vycházelo cca o 100k dráž při stejné výbavě. Ale pokud bych vyhodil věci, které se mi neosvědčily (s Columbusem na prvním místě), tak by to vyšlo skoro nastejno. A na sportline mi při objednávce vadil taky obří příplatek za kůži, ale teď se na to koukám jinak a vzal bych ho místo style.
  5. Columbus sice video má, ale já to nikdy nevyužil a asi ani nevyužiju. Od infotainmentu v autě očekávám dobrou navigaci, rychlé ovládání a přehrávání hudby ze spotify. Vzhledem k tomu, jak "dobrá" je navigace, tak Amundsen splní všechno stejně jako Columbus, protože mapa z Carplay nejde dát na virtuální kokpit ani u jednoho (ale proč, když u audi to tak mám?!) U asistenta vyparkování jediné nastavení, které pomohlo je vypnutí. Z garáže vyjíždím přes chodník, který má cca 5 metrů. On ale vydí auto na hlavní už ve chvíli, kdy vystrčím zadek z garáže a rozmyslí-li si, že jedu moc rychle, tak to prostě zašlápne. A řve samozřejmě pořád. Bavím se o DCC, posilovač je jasný, ten ztvrdne, odezva na plyn je diskutabilní, spíš dělá hodně sportovní režim převodovky. Ale zmenu u tlumičů sám těžko pozávám. Kdybys mi přepnul režim tlumičů bez toho, abych o tom věděl, myslím, že bych to těžko odhalil. Mě ta automatická dálková fungují docela dobře. Je teda fakt, že nočních jízd s Karoqem mám za sebou docela málo, ale nemohl jsem na to říct půl slova. Delší trasy jezdím s audinou s matrixy a tam na mě blikají spíš.
  6. Přidám taky svůj pohled na to, co je super a co lituju, že nemám a co je naopak zbytečné: Super: - suedia/kůže sedačky - vypadají hezky, jsou příjemné, dobře se udržují - DSG - k charakteru auta se prostě hodí - automatická dálková světla - fungují až na drobné výjimky dobře a je to hodně pohodlné - elektrický kufr a návykový virtuální pedál - traffic jam assist - funguje super v zácpách, jen kdyby se rozjel sám po zastavení po 3 sekundách stání se totiž deaktivuje - virtuální kokpit - skvělá a hrozně praktická věc Zbytečnosti: - automatické parkování - pomalé a neohrabané, využil jsem to jen na vyzkoušení - Columbus - navigace škodovky stojí za starou bačkoru, stačil by Amundsen a Apple Carplay - bezdrátové nabíjení - vzhledem k absenci bezdrátového Carplay je stejně nutnost mít kabel - asistent vyparkování, který mi neustále řve a při vyjíždění z garáže, protože vidí v dálce auto a už mi to i několikrát natvrdo zašlápnul - DCC - rozdíly v režimech zcela minimální Lituju, že nemám - elektrická sedačka, měl jsem vzít kůži právě kvůli té elektrice - 19" kola, 18" se mi Karoqu nelíbí, budu dělat upgrade, ale bohužel se zápisem do TP
  7. Záleží na tom, co člověk od Karoqa očekává. Pro mě to je ideální denní dopravní prostředek z bodu A do B. Vše funguje jak má, není to přehnaně velké na parkování ve městě, zároveň ale prostorné a docela pohodlné. Jinak to samozřejmě není auto, ze kterého by si člověk sedl na zadek a dýchaly na něj emoce. Ale je to dobrý stroj, který slouží. Právě kvůli tomu je podle mě kombinace 1.5 TSI a DSG úplně ideální. Je to tiché, bez vibrací a s manuálem by to bylo takové ochuzené. Ten automat k charakteru auta skvěle pasuje. Já osobně mám jen auta s automatem od cca roku 2007 a už bych nikdy neměnil. DSG v Karoqu sice není ani zdaleka nejlepší automat, jaký jsem kdy měl, ale rozhodně neurazí a celkově se na jeho charakter dá snadno zvyknout. Co mě teda na Karoqu opravdu ale štve je ta mini nádrž, ale to výběr motoru nebo převodovky neovlivní.
  8. PavelB1011

    Sleva Karoq

    Na IČO před pár týdny 14%. Je v tom ale zahrnuta sleva 3,5% za odběr dvou aut na rámcovou smlouvu. Takže bez toho na IČO cca 10%
  9. Kufr jde otevřít a zavřít: 1)tlačítkem na klíči 2) tlačítkem u řidiče 3) klasicky tlačítkem v madle kufru a zavřít pak tlačítkem na vnitřní hraně dvěří kufru 4) kopnutím pod nárazník v případě vybavení auta virtuálním pedálem
  10. Tohle neumí žádný infotainment. Je jedno, zda máš Bolero nebo třeba Columbus. Z Apple car play nebo android auto nejde nic zobrazit na virtuální kokpit. Štve mě to, protože jsem na to zvyklý z Audi, ale ani v Karoqu a ani v Kodiaqovi to nejde. Předpokládám, že to tak bude u všech škodovek.
  11. Děkuju za odpověď. Ale co by to mohlo být.... Navíc to s tím VC musí mít souvislost, protože auto se vybilo až teď, když jsem ji nechal svítit. A jen pro upřesnění. Zůstávají mi svítit normální budíky, tedy např. otáčkoměr. Z tvé odpovědí jsem pochopil, že ti dlouho svítí ten souhrn jízdních dat, ten mi také normálně svítí dlouho a pak zhasne. Nicméně občas přeskočí na ty normální budíky a ty už nezhasnou.
  12. Ahoj, mám problém s virtual kokpitem. Asi před měsícem jsem měl v garáži auto úplně vybité (najeto v té chvíli asi 1500 km). Takže bylo divné, čím se to mohlo stát. Nicméně po nabití vše ok a bez problému. Po pár dnech jsem si všimnul, že zcela nahodile a občas mi nevypíná virtual kokpit. Normálně proběhne ta animace po vypnutí motoru, ale pak se znovu zapne a ukážou se budíky. Pomůže opětovné zapnutí zapalování a vypnutí. Děje se tak zcela bez souvislosti s čímkoli a maximálně tak jednou, dvakrát týdně. Napadlo mě, zda právě nevypnutý VC nemohl vybít tu baterku. Včera se mi "poštěstilo" a po zaparkování do garáže se nevypnul. Tak jsem ho tak nechal, zamknul a udělal test. Dneska auto mrtvé. Takže příčinu vybití mám. Napadá někoho čím to může být? Pravděpodobně SW chyba, ale setkal se s tím někdo? Navíc to je pěkně blbá závada na reklamaci, protože se fakt projevuje zcela náhodně. Je pěkně otravné při každém zamykání kontrolovat, zda se budíky vypnuly. Setkal se s tím někdy někdo? Díky moc za rady
  13. Netusim, kde muzes mit chybu, jinak se celkove km ukazuji i pri vypnuti motoru pri souhrnu jizdnich dat. Viz foto
  14. To je nějaký divný, posílám video s pohledem na VC u mého Karoqa. Tohle by to mělo dělat, když zapínám a vypínám ACC. IMG_4234.MOV
  15. Musíš si vypnout adaptivní tempomat, pak se ti místo něj na VC ukážou kilometry.
×
×
  • Create New...