Přejít na obsah

marek8953

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

760 zobrazení profilu

Oznámení marek8953

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte , už 2x sa mi stalo to že mi sám od seba resetoval čas aj trip .Nemá niekto s tým nejakú skúsenosť a radu čo tomu je . Jedná sa o Kamiq 1,5 7dsg a prví krát sa to stalo po poslednej aktualizácií a o týždeň zase . Dik
  2. Ahoj olgojchorchoj,len ten vyber na roztoč 5x100 je slabý ,alebo vôbec nejako na kamiq nesedia vzhľadovo.Alebo si nechám poradiť, najlepšie nestranne.
  3. Ahojte , aký máte názor na zmenu roztoče kolies 5x100 na 5x112 podložky .
  4. Veľmi smutná reakcia na chybu brzd , skúsim nejaký servis aj ja ale ešte som sa k tomu nedostal a tak napíšem čo povedali mne .Aj tak dík ,že nemám len ja sám tú chybu ---------------- Marek
  5. Ahojte , za poslednú dobu sa mi ozýva čudní zvuk/vrzganie / pri brzdení pri malej rýchlosti dopredu aj dozadu .Auto má 5500 km , denne sa na ňom jazdí tak že problém by nemal byť . Chcem aj navštíviť servis ale ešte pred tým chcem vedieť či niekto to už neriešil .Ak by niekto mal nejakú skúsenosť nech sa podelí .......Ďakujem
  6. Ahoj Igor , je možné kodovanie Kamiq aj košice okolie ?
  7. A vieš zverejniť sceen ktoré si im poslal , pomohlo by to asi aj iným na porovnanie
  8. Tak že ti dalo možnosť aktivovať cez 2x kľúč a dostal si sa ďalej ?
  9. Dobrý deň, tak asi nie som sám komu nefunguje connet škoda aj keď som viackrát už spomenul že IT škoda nemá ani záujem to riešiť .Chýba aj veškerá pomoc zo strany servisu škoda kde sa nevedia k danému problému vyjadriť .Tak asi pri kúpe auta zavádzajú že všetko funguje a je to ZDARMA,čo si myslím že ten rok aby fungovalo je len ťah a je to zahrnuté v cene auta .
  10. Tak s toho som moc prekvapení ako majú postup a aj tak to nefunguje tak nech ho odvezú do výroby na opravu , keď už servis nevie čo s tým . Tak čo ešte môže byť chybné , alebo že by nejaký soft problém na priradenie nového uživateľa a vymazanie starého uživateľa .
  11. Tak škoda zase nevieme nič nové , ale prehrávali ti zase soft alebo ani nevieš ?
  12. Tak to ma veľmi mrzí že ti to nespravili a pozeral som aj ja aký soft mám a tém istý tak asi fakt nič s tym neurobíme len počkať čo tebe urobíme pri návšteve v servise a budeme múdrejší
  13. Dalik 73 tak daj potom vedieť ako si dopadol veľmi ma to zaujíma či sa budem vedieť aj ja niekde ďalej posunúť .....
  14. Tak to máš dobre aspoň jeden máš Aktívny ale ja nemám ani jeden a stále sa neviem dostať ďalej .A sám si už neviem rady ....
×
×
  • Vytvořit nový...