Přejít na obsah

Metronom82

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Metronom82

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Delal mi to tchan,a já u toho nebyl. Kazdopadne se postupovalo podle servis manualu.Prvne si sundej bocnici at zjistis jaky radiator tam mas. Ja mam Denso typ a museli sme ho vyrezat. Oproti manualu jsme i vymenili chladicku, takze se neaplikovaly svorky. Pristup je k tomu hezkej. (https://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://octaviaclub.cz/dilenska-prirucka/&ved=2ahUKEwi0rvKApt70AhVsQvEDHavAD5sQFnoECAMQAQ&usg=AOvVaw3trDMJBNBjeA9mM3U49T3b)
  2. Ahojte, Tak uz jsme konecne vymenili radiator a auto konecne topi 🙂 Diky vsem za rady. Jinak za tu dobu prestalo topit i z centralniho vydechu na leve strane a topil jen ten uplne levy.
  3. Jeste jsem se do opravy nepustil. Nicmene mel jsem netesnou vodni pumpu, takze mi chladicka protikala systemem. Tu jsem nechal vymenit i s rozvody. Co se tyce toho radiatoru - da se profouknout z motorovyho prostoru, nebo radsi rovnou z kabiny (privodni trubky by mohly omezovat tlak). Nebo je to vetsinou na vymenu? A mluvime o tom radiatoru, co se montuje z kabiny ze strany ridice? Diky
  4. Pravou stranu mam rozdelanou takze muzu s V159 hybat dle libosti, ale bez vysledku, stale zima. Jinak prestoze auto nenastavi dorazy, tak motorek ovlada spravne. Na tu kapalinu se podivam. Minuly tyden jsme ji dolivali, tak to necham na ctvrtek (jedu pres 200km). To je zajímavá informace, že se zanasi prvne prava strana. Rikal jsem se, že když topi aspon leva strana tak radiator bude OK.
  5. Pridavam par namerenych hodnot z testu potenciometru
  6. Tak jsem si overil, ze dorazy 0 ukazuje V159 vpravo. Po vymontovani jsem promeril potenciometr pomoci ohmmetru a vypada, ze funguje dobre. Zajimalo mne jak se urcuji dorazy. Rozdelal jsem ten aktuator a vyjmul desicku s potakem. Pripojil jsem ji zpet do auta a manualne otacel potenciometrem. Diagnostikou jsem ji nameril. Byl jsem schopen nastavit jeden doraz - jednou teple potom studene, ale ne oba behem jednoho resetu (musi se to asi udelat ve stanovenem case) Nejspis je potak v poradku (5kOhm) ale asi jsou uz odrbany mechanicky dorazy aktuatoru. Kazdopadne, manualne jsem nastavoval V159 klapku do vsech uhlu, kombinoval nastaveni klimy, ale teply vzduch se na prave strane neobjevil. Dá se nějak overit ze je pricinou ten radiator? Ano mám diesel.
  7. Dobrý den, Prestala mi topit strana u spolujezdce. Prosel jsem zdejsi rady a podle nich provedl prvotni ohledani. Zkontroloval jsem vsechny aktuatory na leve i prave strane a vsechny se pohybuji. Diagnostika uvadi staticky servomotor vpravo, ale pri pouziti VCDS Zakladni nastaveni je videt, jak se skutecna hodnota klapky pohybuje. Ovsem nezmeri to zadne dorazy, viz foto. Pri spusteni kalibrace klapek pomoci tlacitek, jsem na prave strane necitil teply vzduch ani na chvili. Je jeste uvnitr mechanickych klapek nejaky sensor polohy (dorazy) nebo je pouze potenciometr v aktuatoru? - diagnostika dokaze cist skutecnou hodnotu. Nevite kde by mohl byt problem? Log diagnostoky ODBeleven: 08 Elektronika klimatizace/topení Popis systému: Climatronic Číslo softwaru: 5E0907044K Verze softwaru: 0907 Číslo hardwaru: 5E0907044K Verze hardwaru: H03 ODX název: EV_ACClimaBHBVW37X ODX verze: 003017 Dlouhé kódování: 02010104000100011005004000101000 Chybové kódy: B108D54 - Servomotor teplotní klapky vpravo bez základního nastavení statický Date: 2020-12-08 17:22:19 Mileage: 166925 km Priorita: 2 Čítač četnosti závad: 1 Čítač zapomenutí: 125 Dynamické údaje o okolí: 02866B260918261300F4262600CCC8262700CD
×
×
  • Vytvořit nový...