Přejít na obsah

Matthew Kay

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Matthew Kay

  1. Ahoj. Jak už přes den bývá teplo a zahřeje se přes okno palubní deska, tak mi hodně cvrliká/drnčí něco co jakoby vychází z budíků. Tak jsem je vytlumil páskami ze všech stran a nijak to nepomohlo. Zatlačení na rám budíků taky nepomáhá, takže budíky to asi nejsou. Co ten zvuk zastaví je: - zatlačit na kapličku budíků směrem nahoru - chytnout volant pevně a zatlačit jej nahoru nebo dolů - zatlačit rukou do místa palubovky mezi ofukem předního okna a oknem (pouze před řidičem) řekl bych, že něco u toho ofuku je v palubovce volné a drnčí, ale netuším jak se k tomu dostat. Samotný ofuk to asi nebude, na ten můžu mačkat jak chci a zvuk nepřestane. Nevíte jak demontovat ten ofuk? Nebo co by to mohlo být?
  2. Ty delší starty jsem měl občas v létě, tak možná 1 z 20, jinak vždycky na ťuk. Teď to bylo několikrát po sobě a fakt dlouho točil, než nastartoval. Uvidím ráno až pojedu do práce
  3. Snažil jsem se to natočit ale jak je teplo, tak to skoro nedělá. Jednou to udělalo, ale na videu nejde nic poznat. Muselo by být zase těch -5 třeba aby to bylo i slyšet, takto to jde cítit jen z vibrací auta Skrz VCDS jsem měřil hodnotu Injection amount deviation cylinder 1 až 4, to je ono, ne? Ráno těsně po startu měl jeden vstřik jiné hodnoty než ty ostatní, ale rychle se to srovnalo. Odpoledne jsem jel na projížďku a přišlo mi, že jsou hodnoty skoro stejné hned po nastartování. Mám log, tak se s tím poperu a udělám graf průběhu. V kolika km jsi je tak měnil? Já mám teď najeto těsně pod 180 tisíc (pokud se dá věřit budíkům, heh). Teď se mi k tomu přidal další symptom. Auto dost dlouho startuje. Což je možná dobře, někam s tím zkusím zajet a nebudou na mě koukat jak na blázna :D Kdyby nic nenašli, tak asi vstřikovače ven a někam poslat na test
  4. Díky za tip. Je reálné je zkontrolovat doma pomocí VCDS? Alespoň orientačně, abych věděl zda je posílat někam na test Jinak motor jede úplně normálně jak za tepla, tak za studena. Otáčky nekolísají, nekouří, hezky táhne i když mu naložím (do 1500 rpm je to chcíplé, ale to je asi normální, ne?). Jen těch pár sekund po startu než se "uklidní" když mrzne
  5. Ahoj, když je venku pod 5 °C, tak má motor ihned po startu nepravidelný zvuk a vibruje. Po pár sekundách se to ustálí a je ok. Jak teď přišly mrazy až do -6 °C, tak to fakt mlátilo s celým motorem jako kdyby jel na 3 válce a pak hned ok. Když ho po ustálení chcípnu a nastartuju, tak je to už ok. Auto nic nehlásí Tak mě napadlo, že nějaká žhavička nebude v kondici, ale protože má odběr, tak to auto nepozná. No po výměně se to dost zlepšilo. do 0° C to nastartuje a jede krásně, ale při nějakých -3 °C to je pořád dost hrkavé. V podstatě to co se dřív dělo už při 5 °C se teď děje až při -3 °C. Co by to mohlo být? Dodávka nafty za studena? Je mi divné, že výměna žhaviček to zlepšila, ale neeliminovala :/
×
×
  • Vytvořit nový...