Snažil jsem se to natočit ale jak je teplo, tak to skoro nedělá. Jednou to udělalo, ale na videu nejde nic poznat. Muselo by být zase těch -5 třeba aby to bylo i slyšet, takto to jde cítit jen z vibrací auta
Skrz VCDS jsem měřil hodnotu Injection amount deviation cylinder 1 až 4, to je ono, ne? Ráno těsně po startu měl jeden vstřik jiné hodnoty než ty ostatní, ale rychle se to srovnalo. Odpoledne jsem jel na projížďku a přišlo mi, že jsou hodnoty skoro stejné hned po nastartování. Mám log, tak se s tím poperu a udělám graf průběhu.
V kolika km jsi je tak měnil? Já mám teď najeto těsně pod 180 tisíc (pokud se dá věřit budíkům, heh). Teď se mi k tomu přidal další symptom. Auto dost dlouho startuje. Což je možná dobře, někam s tím zkusím zajet a nebudou na mě koukat jak na blázna :D Kdyby nic nenašli, tak asi vstřikovače ven a někam poslat na test