Přejít na obsah

Kryštof55

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kryštof55

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den, vlastním Škodu Fabia 1.4 mpi 50kw rok 2001 (AQW) žádám Vás o pár rad. Objevil jsem olej v expanzní nádobce spíš na povrchu fridexu momentálně olej odsávám stříkačkou. Oleje tam není moc, když jsem koukal na fotky těchto problémů a viděl jsem i plné nádržky oleje a celé černé expanzní nádobky o proti mému problému je to minimum (Můj názor), ale bohužel olej se vrací i když stříkačkou odsaji nepatrné množství olej se vrátí ve stejném množství. Před půl rokem byl měněn termostat, expanzní nádobka + fridex, když jsem poprvé zpozoroval kapky oleje na víčku expanzní nádobky v servise mi řekli, že je to normální a běžné při krátkých cestách a některé usazeniny a špína i olej se může a běžně dostat do expanzní nádobky. Tahle celá situace nastala, když jsem jel 180+km/h a odešel mi senzor zapínání ventilátoru v přední masce voda se vypařila v tu dobu voda byla doplněna a na plné topení jsem dojel domů auto nechal vychladnout následující den jak už jsem řekl byl vyměněn termostat a vše ostatní včetně senzoru.. Olej ani fridex se neztrácí, případně nic nedoplňuji olej je pořád na rysce, kde byl i před příklad měsícem a voda taktéž, ale je mi jasný, že to bude problém v hlavě doufám jen v těsnění případně v pístních kroužkách, ale k věci chci se zeptat jaké dnešní opravy těchto problémů (těchto typů motorů) stojí? Mluvíme tu o neautorizovaném servisu, když jsem projížděl Google někde byla cena 3000 někde zase 20 000 je to staré auto a nemyslím si, že by bylo k světu do něj sypat statisíce. Jestli už někdo někdy tenhle problém měl a řešil ho v neatorizovaném servise byl bych rád, kdyby mě zasvětil cenou, kterou platil. Momentálně se chystám vypustit fridex a dát nový G12 od sheronu chci jen zkusit jestli se i tak olej vrátí, jestli prostě není něco v trubkách. Ještě bych dodal při určitých teplotách 4 stupně a méně při nastartování svítí kontrolka vody vždycky počkám až se nahřeje na 90 stupnů vypnu motor a zapnu a nesvití už nic celou dobu chodu auta, když je víc jak 4 stupně, tak nastartuji a nic se nerozsvítí předpokládám, že olej je i na senzoru vody bůh ví. Díky za jakoukoliv pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...