Přejít na obsah

violator

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli violator

  • Narozeniny 20.10.1969

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.cvaknito.eu
  • ICQ
    ne
  • Yahoo
    ne
  • Jabber
    ne
  • Skype
    taky ne

Návštěvy profilu

1 679 zobrazení profilu

Oznámení violator

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdar, taky jsem řešil chrčení a těžké řazení převodovky na citigo, převodovka byla "na stole" a měnil jsem kuželíková ložiska + jehlové ve zpátečkovém kole. Zároveň jsem dával i spojkovou sadu (lamela+přítlačák) a gufera. Po zkompletování a zpětné montáži je znát velké zlepšení. Při nastartovaném motoru a po jízdě cca 150 km je převodovka v klidu jen slabě píská asi jako altík, chčení a chrastění žádné. Jen se mi zdá, že jde trošku hůře řadit 1 a 2, takže zkusím seřídít táhla a poladit. Kuželíkové ložiska na "stromečku" už měly tmavší dráhu na kroužku a jehlové ložisko ve zpátečkovém kole hodně volnou klec. Takže za mně přínos a zlepšení.
  2. Zdravím, hlásím se do klubu. Koupil jsem včera novou navi GARMIN a podařilo se rozběhat mapy Q2_2019. Ještě jsem dnes dodatečně stáhnul Q4_2020. Může mne někdo poradit kam na SD nebo adresářovou strukturu navigace umístit adresář GTA (NFS) ?? Dík za pomoc. Popis adresářové struktury by se taky hodil.. Díky T.
  3. Nechci strašit, ale DPF se s Tebou loučí... :-(
  4. Nedávno jsem řešil DPF na Fiat Croma (motor CR) auto postupně ztrácelo výkon a s bídou se na rovině rozjelo na trojáka 60km/h. Po strastiplné nekonečné cestě do servisu (diagnostika) bylo konstatováno zaplnění DPF 106% a tudíž je DEAD. Dle servismana pomůže jen výměna což je na tomto autě za cca 35.tis Kč i s prací mechanika. Sranda byla, že na cestě domů se to tak tlakovalo, že podfukoval EGR a z pod kapoty fučely saze a černý dým. Po cca 15km auto na jedničku chcíplo na rovné cestě a konec. Po odtahu šel předek na špalky a DPF ven. Samozřejmě se čistilo sání atd. protože to byl samý sajrajt. Vymontovaný DFP jsem přidrátoval do svislé polohy, venku roztopil kotel na vodu a začal jsem filtr prolévat vařící čistou vodou. Ze začátku to ani nechtělo téct, jen pár kapek. Cca po osmém kýblu začala protékat černá kaše a po dalších pěti kýblech celkem čistá voda. Na pomoc jsem ještě přibral kompresor, ale akorát prdla hadica a vřelá voda mi popálila haxnu . Zhruba po cca 3 denním sušení a vystavování filtru na sluníčku jsme se odhodlali ke zpětné montáži. Motor dostal navíc po "těch útrapách" nový olej + filtry. Nastartovat to šlo v pohodě, a jet to taky jelo celkem slušně. Ze začátku jako by šlo trocha páry, ale to po 10min. volnoběhu přestalo. První jízda směřovala na diagnostiku a vyvolání nucené regenerace DPF. Konečně to šlo spustit. Asi po deseti minutách a 3500ot. se začalo z výfuku dýmit, asi tak jako když se přiloží do kotle staré gumáky a saze lítaly na všechny strany. Po první regeneraci dle diagnostiky měl DPF zaplnění 52%. Následovala ostrá jízda po dálnici a znova vynucená regenerace DPF. To už zaplnění kleslo na 22%. Prozatím auto jezdí normálně dál. Možná jsem výměnu DPF jen oddálil, ale důležité je, že to jede - zatím druhý měsíc bez potíží.
  5. Zdar, dělá mi to na autě od novoty. Jde to od brzdových třmenů. Stačí couvnout a více zabzdit a praskne to. Předpokládám, že na čepech třmenů bude malá vůle a to způsobuje ono prasknutí při couvání.
  6. Zdar Dušane, 1.6 MPi není žádný závodník a jak čtu, tak je Tvoje Octa nová. Dopřej ji čas na záběh a po záběhu to bude lepší. Mám tu samou motorizaci a prvních cca 3000 km motor vůbec neprojevoval žádnou ochotu tahat. Cca v 7500 km už bylo poznat, že motor jde jinak - ochotněji a svižně. Teď mám najeto 10kkm a spokojenost. Na dálnici to je žrout, protože to má krátkou převodovku a motor ve 130 km/h točí jak střelený - holt ta 6ka tam chybí :-( . Jinak pokud jedu klidovou jízdu Opava - Zlín a nespěchám tak není problém zajet za 5,7 /100km. Ve městě je to trochu horší, to mi vychází na 6,3 - 6,5 /100km , ale žádná hrůza. Z mé strany spokojenost. Jinak ať Ti octa dobře slouží.
  7. Zdar Oldo, taky se přidám, mám najeto od novoty cca 8tis. km a převodovka rachtá na volnoběh jakoby mlela kovový šrot. Byl jsem reklamovat, technikové kroutili hlavama a verdikt je obvyklý: "Dokud nesvítí kontrolka, jezděte.." ( Akorát nevím, co by za kontrolku v případě potíží na manuál převodovce mělo svítit , to mně fakt nenapadá...)
  8. Bylo mi v autorizáku sděleno, že je to u MPI normální - je to důsledek emisní normy EURO5 - motor (zahřátý na provozní teplotu) pro dosažení lepších emisních hodnot vypíná při volnoběhu náhodně jeden válec, tak to občas cukne motorem pokud se pozorně díváš. Na diagnostice by to mělo být i vidět.
  9. Zdarec, mám taky dodělávané mlhovky na OII tour. Bohužel jsem při objednávání na mlhovky nějak pozapomněl, tak auto bylo bez.. Po čase jsem chtěl mlhovky dodělat a bylo mi potvzeno, že originální řídící jednotka to neumí. Takže pokud bych měl stále zájem, tak dodělávka i s jednotkou za nějakých necelých 34tis. Kč. Nakonec vyřešeno bez jednotky, výměnou spínače světel, dotažením drátotechny a vyvedením malé zelené LEDky vedle hlavního vypínače světel. Bohužel to muselo jít přes autorizák, jinak ztráta záruky. A cenově to přišlo přijatelně. Dle rozpisky fakturovaného materiálu, že je použito zapojení přes relé.
  10. U Octy r.v. 2011 bez zmáčklé spojky nenastartuješ - na MFD blikne nápis CLUTCH a ani ťuk. Start pouze se sešláplou spojkou.
  11. Zdar Makyne, mám tu samou motorizaci - najeto 4500km a dělá mi to ty samé zvuky, hlavně když je venku kolem 5 °C a stojím venku delší dobu. Už se mi stalo, že to vrzalo asi prvních 500m po rozjetí a pak je klid. Byl jsem to asi 3x reklamovat, ale technici jsou vedle jako jedle, neví nic. Jejich univerzální odpověď je " jezdit dokud nesvítí kontrolka" . Je to nepříjemné, ale vůbec mne nenapadá co to může být. Příjde mi to, jako by někde nějaký servomotor nebo krokový motor nastavoval nějakou polohu, ale kde to netuším... (Hydroštely ty by cvakaly jinak, než se natlakuje olej).
  12. K Defend Locku zkusím přidat odpojovač diagnostické zásuvky.
  13. Přijímač VÚ 4562 - pěkná prdel světa, poté VÚ 6578 Mošnov (letectvo spec. III.třídy), a konec ve Vyškově VVŠPV - prapor oprav techniky. Takže tak..
  14. Taky cvaká a to od novoty.. Hned při převzetí to doslova vrzalo, ale dle techniků: "dokud nesvítí kontrolky, tak jezdit" . Teď zhruba po cca 1500 km už to "jen" cvaká. Ale ty zvuky ze začátku... Docela jsem měl bobek, ale je to v záruce...
  15. Tak dnes dorazily DUNLOP WS3D 91T M+S 195/65/R15. Nějak mne Micheliny nepřesvědčily - sice jsem dlouho váhal, nakonec jsem skončil u DUNLOPek. Tak uvidíme v zimě.
×
×
  • Vytvořit nový...