Přejít na obsah

Stanislav Grundza

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Stanislav Grundza

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Taky to nechápu připojím se , ale dole máš ještě kolonku OBD2 a tam se připojují na technické kontrole aby zjistili kolik kouře po sobě zanecháváš zjednodušeně řečeno , ale tam se nikdo nedostal pořád to hází hlášku problém s ECU a mě dokonce prej jestli mám jednotku v autě. No co už prostě jí vyměním a uvidím vrátit to pak můžu vždycky. Co mě ale zajímá teď víc jsou ty budíky je potřeba je vyměnit nebo se podívat po kabelech. Hnije to tam ? Oxidují tam konektory ?
  2. Já se připojuji vagem ale v servisech to zkoušeli se vším možným a vždycky jim to hodilo hlášku že se nedá připojit k ECU což je právě řídící jednotka , kontroloval jsem kabely od řídící jednotky a vypadají v pořádku za 115 € můžu koupit z Anglie přesně tu samou co mám já ,ale je čiplá nějakou firmou ze 105 na 140 koní a má i vypnutý IMMO takže plug and Play. Jenže je tu riziko že se taky nepřipojím do OBD2 a taky na technické by se to poznalo. Nevím čím to může být auto bez problému nastaruje a jezdí jak má říkal jsem si že to může být propojený s těma budíkama a asi proto to nejde ,ale to fakt už jen vařím z vody. VCDS verze: SVO 19.6.2.1 http://www.vag-com.cz/zbozi/3600/VCDS-Standard-3-VIN.htm https://www.ebay.at/itm/SKODA-OCTAVIA-1-9TDI-BXE-BOSCH-ECU-03G906021LB-TUNED-REMAP-IMMO-OFF-DELETED/352883220035
  3. Zdarec chlapy , Mám takový menší problém a než se do toho pustím tak se raději zeptám ať pak vím co dělat. Vag mi vypisuje chyby : 00229 - tlak v chlazeni 002 - dolni hranice prekrocena (to mi zní jako máš málo freonu doplň si klimu) snimac naklonu vozidla (G384) (někdo na foru psal že je to pod lampou a stačí jen odpojit a zase připojit popřípadě bych koupil nový díl) zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220) (to bude nejspíš mikrospínač když otevřu dveře řidiče nerozsvítí se světlo ve dveřích a ani se na přístrojovce neukážou otevřené dveře) ale tohle : diagnosticky interfejs pro datovy BUS (J135) (podle tohodle kódu 1Z0 920 812 D je to přístrojová deska budíky) teď co bych rád věděl je potřeba vyměnit budíky nebo budou někde shnilé dráty tohle auto neznám takže nevím. Další věc je ta že se nemůžu spojit s OBD2 je možné že to kvůli těm budíkům ? Nebo je potřeba vyměnit řídící jednotku motoru , protože se nepřipojili k OBD2 ani ve 3 servisech a každý jeden servis mi řekl že při technický to bude velký problém. Oktavia 2 kombi rok 2008 1.9 TDI PD 77kw (1Z5) Model: 1Z (1K0) Sken: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 62 72 VIN: TMBGS21Z982107503 Kilometry: 288460km 01-Motor -- stav: OK 0000 03-ABS brzdy -- stav: OK 0000 04-Snímač úhlu řízení -- stav: OK 0000 08-Klima/topení -- stav: Nefunkční 0010 09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000 15-Airbagy -- stav: OK 0000 16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000 17-Přístrojová deska -- stav: Nefunkční 0010 19-CAN Gateway -- stav: OK 0000 25-Imobilizér -- stav: OK 0000 42-El. dveří řidiče -- stav: Nefunkční 0010 44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000 46-Komfort systém -- stav: Nefunkční 0010 52-El. PP dveří -- stav: OK 0000 62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000 72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKC.clb Řídící jednotka SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN Díl: R4 1,9L EDC G000SG 9251 Revize: --H07--- Seriové číslo: SKZ7Z0G4675047 Kódování: 0000071 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 6ADB77AF457FE01F18-803E Nenalezena žádná chyba. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 03: ABS brzdy Labely: SVO\1K0-907-379-MK60-F.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC Díl: ESP FRONT MK60 0101 Revize: 00H11001 Kódování: 0021121 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 73E56ACB12B521D7AB-8026 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\1K0-907-044.lbl Řídící jednotka SW: 1Z0 907 044 AC HW: 1Z0 907 044 AC Díl: ClimatronicPQ35 120 0600 Revize: 00120022 Seriové eíslo: 00000000000000 Dílna #: WSC 00000 000 00000 VCID: 77FD5EDB06CD4DF797-8022 1 nalezena chyba: 00229 - tlak v chlazení 002 - dolní hranice překročena ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 09: Centrální elektrika Labely:. SVO\3C0-937-049-30-H.lbl Oídící jednotka SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ Díl: Bordnetz-SG H54 2202 Revize: 00H54000 Seriové eíslo: 00000005337761 Kódování: 09888F030004140040110D000000000000097F075C000000000000000000 Dílna #: WSC 28932 074 10454 VCID: 71E960C368A913C759-8024 Subsystém 1 - Řídící jednotka: 1Z1 955 119 C Labely: SVO\1KX-955-119.CLB Díl: Wischer 141207 022 0601 Kódování: 00055223 Dílna #: WSC 28932 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 15: Airbagy Labely: SVO\1K0-909-605.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T Díl: Q2 AIRBAG VW8 020 2300 Revize: 05020000 Seriové číslo: 0038PD1NFH5O Kódování: 0020786 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 3D718CF36471A7A78D-8068 Subsystém 1 - Seriové číslo: 6332MSME3713654BB Subsystém 2 - Seriové číslo: 6342MSME37146D107 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 16: Elektronika volantu Labely: SVO\1K0-953-549-MY8.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN Díl: J0527 051 0100 Kódování: 0000042 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 7F0DB6FB2EFD75B7DF-802A Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 17: Přístrojová deska Labely: SVO\1K0-920-xxx-17.lbl Oídící jednotka SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D Díl: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610 Revize: V1610056 Seriové číslo: SKZ7Z0G4675047 Kódování: 0003101 Dílna #: WSC 20478 260 181345 VCID: 356194D35C417FE745-8060 1 nalezena chyba: 01299 - diagnostický interfejs pro datovy BUS (J135) 004 - žádny signál / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Poeítadlo resetu: 98 Indikace easu: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 19: CAN Gateway Labely:. SVO\1K0-907-530-V3.clb Řídící jednotka SW: 1K0 907 530 P HW: 1K0 907 951 Díl: J533 Gateway ? Revize: ? Seriové číslo: 2000K07C1102A6 Kódování: E9807F06000002F100 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 3467A9D7573B66EF72-8060 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 25: Imobilizér Labely: SVO\1K0-920-xxx-25.clb Řídící jednotka SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D Díl: IMMO VD1 1610 Revize: V1610056 Seriové číslo: SKZ7Z0G4675047 Dílna #: WSC 00000 000 00000 VCID: 356194D35C417FE745-8060 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 42: El. dveří řidiče Labely:. SVO\1K0-959-701-MIN3.clb Oídící jednotka SW: 1T0 959 701 D HW: 1T0 959 701 D Díl: Tuer-SG 006 1203 Kódování: 0000247 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 387F9DE74B53828F5E-806C 1 nalezena chyba: 00928 - zamykaci jednotka centralního zamykaní: strana řidiče (F220) 008 - neverohodný signal - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 44: Posilovač řízení Labely: SVO\1Kx-909-144-G2V3.clb Řídící jednotka: 1K1 909 144 M Díl: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901 Dílna #: WSC 73430 000 90108 VCID: 356194D35C417FE745-8060 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 46: Komfort systém Labely:. SVO\1K0-959-433-MAX.clb Řídící jednotka SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT Díl: KSG PQ35 G2 020 0204 Revize: 00020000 Seriové eíslo: 00000000000000 Kódování: 80801A085283007F3F04850540084FD6907CA0 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 03053A0B42151157BB-8056 Subsystém 5 - Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A Díl: NeigungsSensor 009 5003 Kódování: 00000000 Dílna #: WSC 73430 Subsystém 6 - Řídící jednotka: 1K0 951 605 D Díl: LIN BACKUP HORN H07 9001 Subsystém 7 - Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A Díl: Innenraumueberw.009 5003 1 nalezena chyba: 00323 - snímač naklonu vozidla (G384) 014 - defekt info o závadi: Stav závad: 01101110 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 2 Poeítadlo resetu: 72 Kilometry: 287657 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Eas: 17:20:02 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 52: El. PP dveří Labely:. SVO\1K0-959-702-MIN3.clb Řídící jednotka SW: 1T0 959 702 D HW: 1T0 959 702 D Díl: Tuer-SG 006 1203 Kódování: 0000246 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 397998E370599B87A1-806C Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 62: El.LZ dveří Labely:. SVO\1K0-959-703-GEN3.clb Řídící jednotka SW: 1K0 959 703 J HW: 1K0 959 703 J Díl: Tuer-SG 006 1201 Kódování: 0000144 Dílna #: WSC 73430 790 1012544 VCID: 377D9EDB464D8DF757-8062 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 72: El.PZ dveří Labely:. SVO\1K0-959-704-GEN3.clb Řídící jednotka SW: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J Díl: Tuer-SG 006 1201 Kódování: 0000144 Dílna #: WSC 73430 790 1012544 VCID: 387F9DE74B53828F5E-806C Nenalezena žádná chyba. Konec------------------------(Uplynulý čas: 01:32)-------------------------
  4. Tak jsem našel návod přímo z příručky OII Odvzdušnění (běžné): Přesně dodržovat pracovní postup odvzdušňování brzdové soustavy. – Připojit přístroj pro plnění a odvzdušňování brzdového systému -ROMESS S15-. – Otvírat odvzdušňovací ventily v předepsaném pořadí a odvzdušňovat brzdové třmeny. 1 - brzdový třmen vpředu vlevo 2 - brzdový třmen vpředu vpravo 3 - brzdový třmen vzadu vlevo 4 - brzdový třmen vzadu vpravo Použít vhodnou odvzdušňovací hadičku. Musí být pevně nasazena na odvzdušňovacím šroubu, tím se zamezí vniknutí vzduchu do brzdové soustavy. – Odvzdušňovací ventil třmenu brzdy, kde je nasazena hadička odvzdušňovací nádobky, nechat tak dlouho otevřený, až bude vytékat brzdová kapaliny bez vzduchových bublin. Doodvzdušnění K tomu je zapotřebí 2. mechanika: – Sešlápnout velkou silou brzdový pedál a držet. – Otevřít na třmenu brzdy odvzdušňovací ventil. – Sešlápnout až nadoraz brzdový pedál. – Uzavřít při lehce sešlápnutém brzdovém pedálu odvzdušňovací šroub. – Pomalu uvolnit brzdový pedál. Tento postup odvzdušňování opakovat pro brzdový třmen 5krát. Pořadí odvzdušňování: 1 - brzdový třmen vpředu vlevo 2 - brzdový třmen vpředu vpravo 3 - brzdový třmen vzadu vlevo 4 - brzdový třmen vzadu vpravo Po odvzdušnění je nutno provést zkušební jízdu. Při ní musí dojít alespoň k jedné aktivaci ABS! Nikde se tu nepíše o VAG a ani se nikde nepíše že pedál stlačit 5x či 10x zítra na to vlítnu a pak napíšu jak to funguje s originálním návodem. Podvozek.pdf
  5. Teď ještě fungovalo tak jak mělo. Dříve jsem měl brzdy nastavené že půl cenťáku až cenťák a už jsem brzdil a teď ještě s lepšíma brzdama než když jsem to koupil v lepším stavu třmeny brzdím až někde v polovině.
  6. Choseu doufám že to tak bude , vůbec se mi nelíbí jak to brzdí jako by tam byli sjetý brzdy já se s tím s...l půl dne všechno jsem vyčistil nikam nespěchal aby to bylo tak jak to má být a pak tohle výsledek o ničem. Jinak LiveBomb jo tekla nejdřív s bublinama a pak jen hezky čirá po každém kole jsem dolil.
  7. nějak nechápu tvůj postup našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka jak chceš aby tekla brzdovka když máš utáhlej šroubek , ty říkáš našlapat povolit šroubek propadnout UTÁHNOUT šroubek a našlapat dokud neteče jen brzdovka a kam by tekla odkud
  8. 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub V podstatě to samí co píšeš ty , podle mě i ten návod co jsem našel byl ok. Jenže někteří píší že pokud se zavzdušnilo čerpadlo tak to jinak než přes VAG neuděláš jiný zase píší že uděláš , ale musíš odpojit baterku to jsem ještě nezkoušel potřebuju mít jistotu abych u toho pořád nešaškoval vždycky sundavám kolo proto se tu ptám aby mi někdo řekl zaručenej návod bez VAG kterej opravdu dělal na svý OII a fungovalo to. Já jen vím že dřív jsem se jen malinko dotknul pedálu a už jsem brzdil teda když ještě byli OK destičky.
  9. Jojo to je jasný koupil 2L kapaliny kdyby náhodou
  10. Ahoj vlastním OII kombi 77kw r.v. 2008 před facelift. Měnil jsem kotouče destičky (4x) a měl jsem i vyndané třmeny a měnil v nich těsnění , pak se šlo na odvzdušnění kdesy jsem našel návod že 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub. To jsem udělal jenže brzdový pedál je pořád měký a zabírá až od poloviny čili mi to připadá že to brzdí hůř než ty sjeté kotouče a destičky co tam byli dřív. Pak jsem se tady dočetl že se to musí dělat přes VAG a tady jsem narazil na problém mám tenhle kabel https://www.robeko.cz/katalog/diagnostika-osobni-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnostika-skoda-audi-vw-seat-diagnosticky-kabel-vag1-43/ jenže ten se údajně připojí jen k ŘJ motoru žiju v Rakousku a malé servisy jsou zavřené jen A.T.U. má otevřeno což je snad nejdražší servis co tu je dnes jsem ptal a prej 150 € za odvzdušnění to bych raději udělal díry do podlahy a brzdil nohama. Takže má tu někdo tip jak odvzdušnit kvalitně OII bez VAG jinak má to ABS i ESP jestli to někdo potřebuje vědět.
  11. Nazdar chlapy , pořídil jsem si tohle android rádio YUNTX Android 10.0 z Amazonu zprovoznil jsem ho , ALE po vypnutí ztratí paměť a já zase musím znova ladit FM stanice a nastavovat equalizer. K čemu jsou ty dva červenobílí a k čemu ty dva oranžový díky.
×
×
  • Vytvořit nový...