Přejít na obsah

sadaz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení sadaz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Oživuji téma, na radu známého mechanika jsem shodil ventilové víko a zkontroloval typ použitých vstřikovačů. Servis co opravu prováděl, použil vstřiky z motoru BLS (euro 5) s jinými charakteristikami. Ještě výměna neproběhla, ale na 99% bude závada v tomto.
  2. Dobrý den všichni, přibližně rok řeším zapeklitý problém s 1.9 TDI PD AXR 2008, najeto 380tis. km. Symptomy: Volnoběžná spotřeba cca 1,1 l Spotřeba dlouhodobá přes 10 litrů - jedná se o spotřebu z palubního počítače, reálnou jsem zatím neměřil Nízký výkon, auto jede řekl bych méně než 1.9 TDI 66kW a chybí rychlá odezva plynu Auto nekouří Vývoj situace: Do cca 370000km auto jelo jak drak Od 370tis postupné zhoršování kouřivosti, výkon OK Výměna vstřiků (za použité, ale údajně dobré), vačky, hadroštělů, oleje (snad filtrů) a rozvodů Po vyzvednutí ze servisu - situace stejná jako dnes = špatná odezva na plyn, vysoká spotřeba S autem se nejezdilo cca přes rok (důvody, proč se nereklamovalo a proč se to rok neřešilo jsou osobní) Zhruba před půl rokem se začalo auto řešit Výměna turba za nový repas - bez efektu Moje testy a postřehy: Kontrola nastavení rozvodů - ok, úhel kolem 0, změna časování nemá výrazný vliv Kontrola váhy vzduchu a test jiné z funkčního auta - bez výsledku Kontrola čidla tlaku za turbem - dle VAG odpovídá žádost a skutečnost Test bez filtru vzduchu - bez výsledku Kontrola funkčnosti škrticí klapky - ok Podtlaková regulace turba chodí - pro test prohozeny pneumatické ventily EGR a turba mezi sebou - bez výsledku Kontrola podtlakových hadiček - ok Kontrola tlakového potrubí za turbem - ok Paměť závad prázdná, až na vadný EGR, viz níže Teploty vody a paliva jsou dle reálu EGR je nefunkční - delší dobu má netěsnou membránu, podtlak k němu je zaslepen kuličkou z ložiska (neztrácí se podtlak ze systému) Kontrola palivového filtru, za ním se nafta normálně tlačí Kontrola katalyzátoru - navrtaná díra a profouknuto kompresorem Čeho jsem si ještě všiml a možné scénáře: Po otočení klíčku se ztratilo charakteristické zabublání nafty z čerpadla Je ve VAGU možné zjistit, jestli auto jede aktuálně v nouzáku? Je možné, že by stejnou věc dělal vadný EGR? Egr byl odpojen ještě před výměnou vstřiků a lítalo to jak ďas.. S laborováním jsem už ztratil opravdu moře času, budu rád za jakýkoli námět, nápady a trpělivost už dochází.
×
×
  • Vytvořit nový...