Přejít na obsah

jerko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jerko

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Děkuji. No a pokud jste to už dělali, předpokládám, že pracujete v servisu, jaké jsou možnosti opravy? Výměna motoru? Případně cena opravy alespoň řádově... Já jen jestli se teda vůbec vyplatí to nechat dělat. Mám z toho docela stres...
  2. Zdravím pánové... Prosakující nafta přes netěsný filtr kapala na klínový řemen (asi od alternátoru), který vlivem nasáknutí praskl a vletěl do rozvodovéhi řemene, který se rozletěl. No a v rychlosti cca 130 se stalo, co se při prasklém rozvodovém řemenu obvykle stává. Motor total kaput. Takhle mi to bylo vysvětleno v servise. 2.0 TDI CR 103kw r.v.2012 A má otázka, je tohle možné, aby se to takhle stalo? Měl jsem za to, že rozvodová sada, hlavně tedy řemen je překrytý nějakým deklem... Děkuji za reakce
  3. jerko

    Koupe ojete OIII

    Kuchar7 jasně, že OIII RS nepotřebuju. V podstatě to nepotřebuje nikdo. Jen bych chtěl mít trochu víc výkonu než teď a zvažuji alternativy. (jaký motor) To RS je ale prostě nádherný. ..a máš pravdu bojuji s tím... Emoce vs rozum :-) A jak to u tebe dopadlo nakonec?
  4. jerko

    Koupe ojete OIII

    Dobrý den, dámy a pánové, zvažuji koupi Octávie III, pravděpodobně RS 245, ale ještě nejsem pevně rozhodnutý. /zvlášť po pročtení zde na fóru, že většina by raději RS230 bez GPF / Auto budu využívat na dopravu do práce, takže velmi krátký nájezd v řádech kilometrů. O víkendu občas nějaký výlet. Jednou měsíčně cesta za rodiči 400km (+400 zpět). Doposud mám Octavii II FL L&K 2.0 TDi CR 103 kw z roku 2012. Už na to ale nemam nervy. Horší auto jsem neměl. Už 3x mě auto nechalo ve štychu někde na dálnici nebo v lese a muselo být odtaženo. Co rok, to odtah. (nainvestováno 230tis Kč).Podle všeho by to neměly být úplně špatné motory, ale popravdě moc se v tom nevyznám a jediné co jsem zjišťoval bylo, jestli vzít 2.0 TDI CR nebo PD a prý tedy tohle byl jasně lepší motor... Chtěl bych tedy zjistit, který motor vybrat, aby vyhovoval mému používání..tedy krátké vzdálenosti, denně a jednou za čas dlouhá cesta. ...z toho usuzuji, že by to měl být jednoznačně benzín. Jaký je ale nejlepší? Chtěl bych mít trochu výkonu a spolehlivost, alespoň nějakou. Takže otázkou je, jak k výběru přistupovat. Koupit O3 RS 2.0 např. předváděčku nebo lehce jetou kolem 10tis km..kde by byl předpoklad, že to něco vydrží (navíc ještě většinou běží záruka) a nebo sáhnout po něčem lehce starším např 4 roky, kde by se dal asi také vybrat zajímavý kousek v dobrém stavu, kde ale budou nějaké výhody (konstrukční), které u nových vozů třeba nejsou? Nevím, četl jsem, že se do těch úplně nových aut začínají montovat nesmysly občas... a samosebou u staršího bude značná finanční úspora. Chtěl bych DSG a benzín ...otázkou je vzít O3 1,8TSI , O3 RS 2.0TSI nebo třeba Superba? jen bych chtěl upozornit, že max dám 650tis Kč díky za názory, jerko
×
×
  • Vytvořit nový...