Přejít na obsah

jakubhudec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jakubhudec

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj všem, spíše pro info: Nakonec to nebyla hlava, ale prasklina v bloku motoru:-(
  2. Ahoj, moc díky za odpověď. Mechanik říkal, že po výměně EGR měnil chladící kapalinu a snažil se vyčistit systém. A voda se mi neztrácí.
  3. Dobrý den, hledal jsem obdobný problém jako mám já, ovšem nenašel jsem. Možná jsem ale hledal blbě. Mám SUP 2.0 TDI CFFB najeto 200 000 dovoz z DE. Po půl roku od koupě vozu šel z vozu trochu bílý kouř a cítil jsem zápach z nádrže chladící kapaliny, která se ovšem příliš neztrácela (za 8000 jsem dolil cca 300 ml.). Na olejovém víčku ovšem žádný film, v oleji také žádná kapalina (to potvrdil i mechanik v servisu). Problém s vytápěním vozu v interiéru jsem neměl a nemám, jakýkoli zápach z motoru do interieru vozu nejde. Po konzultaci jsem nechal vyměnit EGR ventil, jako velmi pravděpodobnou příčinu problému. Mechanik přitom poznal, že na voze již bylo dříve děláno těsnění hlavy válce. Bílý kouř přestal, nicméně po ujetí cca 100 km opět cítím zápach z nádrže chladící kapaliny a mechanik potvrdil přítomnost výfukových plynů. Kapalina se ovšem neztrácí. Voda se do oleje nedostává. Měl byste prosím někdo tip co to může být a jaký byste doporučili další postup? Moc děkuji a za případný duplicitní dotaz se předem omlouvám. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...