Přejít na obsah

HanesRoomster

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení HanesRoomster

  1. Ahoj, aktualizace motorovky už udělal předchozí majitel. Měl jsem to ve skodovce,a prý je to už aktualizováno ve škoda DE. Ale díky za tip 😊 jako já osobně už fakt nevím co s tím.
  2. Ahoj, Jak si na to přišel že to dělá škrtící klapka? Diagnostika nepíše žádnou chybu. Celkově ta klapka bude hodně drahá.... Já neměnil pouze cívky,to by dělalo problémy i za jízdy, snímač teploty a tlaku v sání,lambdu s katem jsem vyloučil,a čidla na klikovce a to druhé. Klapka byla pouze vyčištěná a nastavená. Je pravda že po vyčištění klapky se změnil ten první start, trošku dýl to točí než to chytne sca rozdíl 2 až 3 vteřin. A jaký má klapka vliv na studené starty v dané teplotě? Klapka v sobě nemá nějaké teplotní čidlo nebo jak je možné že v zimě a v horku na drb ale od 15 do sca 27stupnu prostě to nechytne. Díky za odpověď
  3. Za mě auto, půjde pryč nemám na to abych startoval na 3x v létě, dělá mi to pouze když je venku 15-25 stupňů. Vyměnil jsem skoro vše co se dalo a stejně to dělá. Nervy na to nemám,tak auto půjde z baráku. Vyměnil jsem půl auta a závada se neodstranila, žádný servis si s tím rady taky neví. Na STK problém třeba s lambdou nebo katem taky nenašli. Tak se v brzké době rozloučíme a už nikdy motor od škodovky 1.4 16V 63kw celkově mě škodovka s tímhle zklamala. Ale každý má svůj vlastní názor na tohle.
  4. Ahoj,jak jste na tom teď s opakovanými studenými starty? Přišel někdo na něco? U mě je zajímavé to, že v roce 2020 to začalo někdy v polovině června a zkončilo nějak ke konci října,loni to udělalo pouze 2x jednou v červenci a jednou v září, letos to začalo na konci září a trvá do dnes. Start po 8 až 20hod stání při teplotě 10 - 20°C na 3x, není to každý den ale sporadicky. Když auto stojí třeba od pátku do neděle u baráku tak nastartuje vždy na 1x. Ale když stojí pouze ze dne na den,tak obtížný start. Proto nějak nemyslím že je vadná nějaká součástka,kdyby byla tak by snad nenastartoval na poprvé i po 3 a více dnech.
  5. HanesRoomster

    Stěrače

    Zdravím všechny, mám problém se stěrači. Při zapnutí stěračů se mi ozývá zvuk podobný klepání z mechanismu stěračů. Ramínka to nedělají ty jsem měnil,ale bez úspěchu. Jel jsem si tak v noci v dešti vše ok, ale druhý den jsem si chtěl ostriknout a setřít okno a tohle se mi děje. Nemá někdo zkušenost co by to mohlo dělat? Nechce se mi dávat x tisíc za celý mechanismus s motorkem. Jak se to běžně dělá v servisech. Díky. Škoda Roomster 1.4 16v 63kw r.v.2008
  6. Ahoj, palivový filtr si nech vyměnit ale nech si změřit tlak na palivovém čerpadle. Pokud máš 3bar,tak za čerpadlem na hadicích bys měl mít 3,1bar 3,0bar je málo a pokud máš 4bar tak bys měl mít 4,1 aby bylo čerpadlo v pohodě. Při menším tlaku startuješ na víckrát. . To jsou informace které vím z dobrého servisu. Vetšinou je to tím čerpadlem. Cenově to vyjde na sca 2tisice nové čerpadlo. Ještě by to mohl dělat ventil zpětného vedení paliva N95 může propouštět a diagnostika ti nic nenapíše.. čidlo teploty motoru může ř.j.dávat špatné teploty a pokud neklekne diagnostika ti taky nic neřekne. Je toho víc. Já čerpadlo a ventil a čidlo měnil loni a letos to udělalo jen 2x. Jinak ne. Tak nevím no,nikdo mi neřekl v žádném servise co s tím bylo a to jsem loni navštívil 9servisů. I ve škodovce jsem to měl, prý vše je ok.
  7. Ahoj, Má zkušenost je taková,že se vyměnilo,vyčistilo co se dalo i čerpadlo v nádrži je vyměněno. Od loňského října,nemám zatím jediný problém při studeném startu. Přestalo to tak nějak samo,protože po posledním zásahu sca 14dní ještě starty blbnuly,a od té doby nic. Od října každý 3měsíc tam vždy naleju oxicat,vyjedu do rezervy dostane čočku,točím to hodně,celkově jsem změnil styl jízdy,víc ho držím v otáčkách,mezitím tankuju pouze na benzině klasickou efectu a přidávám vif a zatím šlape,ale čas ukáže. Nikdo nikdy na nic nepřišel co s tím je. Tak nějak doufám,že to bude dobré už napořád,ale uvidím.
  8. A nezkousel nekdo poslat nekam na test vstrikovace? Ze by treba ukapaval nakej vstrik a nebyl by tlak?
  9. Ahoj,nepomůžou ti nikde ani ve Šternberku,každý by měnil různé věci,ale výsledek žádný jen to stojí prachy. Já v úterý nechal vyčistit a nastavit klapku,tak se uvidí,ale vůbec tomu už nevěřím,že by to mohlo pomoct,mě už zbívá zkusit vyčistit map senzor v sání a poslat vstřikovače někam kde je otestují.... Jinak taky už nevím.
  10. Ahoj, Přidám sem svou zkušenost se studenýmy starty. Auto chytalo na po 2až na po 3 v jakékoliv teplotě. Na autě se vyměnilo spoustu dílů: -svíčky -rozvody -kontrola aktuálního sw v řj -všechny filtry včetně palivového -čidlo teploty motoru 2x -palivové čerpadlo s plovákem 4bar Po výměně čerpadla auto startovalo 3týdny na poprvé za jakékoliv teploty,pak to nenastartovalo 1x,dalších 8dní startovalo zase každý den,po 8 dnech jsem dal auto do servisu na opravu ventilátoru v paluboce. V servise mi řekli,že na 4hod odpojili baterku. Další dny auto naskočilo vzdy na 2x az na 3x,někdy jako by na 3 válce. Auto jsem po týdnu trápení zavezl do úplně jiného servisu,opět proběhla dignostika samozřejmě bez závad a udělali tyhle věci: -změřili tlak na liště,prý ok -dali vstřikovače do ultrazvuku -vyměnili odvětrávací ventil od nádrže,protíkal -na vagu nastavili spínání palivového čerpadla při otevření dveří řidiče(ale tohle mi přijde zvláštní protože čerpadlo jelo vždy po otevření dveří,prý to ta funkce byla vypnutá,tím pádem ale nechápu proč se čerpadlo spínalo když jednotka měla funkci vypnutou) Teď auto startuje 5dní každý den.
  11. Taky jsem vyměnil svicky,cidlo teploty motoru,palivovy filtr,bylo to ve skodovce na prehrati sw motorovky a nakonec to skoncilo stejne u vymeny cerpadla v nadrzi. Ted stale startuji na poprve. Ji ak 2x az 5x. A zacalo to tim,ze auto strasne dlouho tocilo nez nastartovalo. Vymen filtr a cerpadlo.
  12. Ahoj,tak jsem tu zpět a dávám info po výměně čerpadla. Auto 14dní startuje na drb. Tak snad to bylo tím čerpadlem. ??
  13. Ahoj,mam problem s ventilatorem co je v palubovce,funguje si jak se mu zachce. Nekdy sepne hned,nekdy nejedu vubec treba az po ujeti 3km,nekdy jde zapnout az na posledni stupen. Pred mesicem mi neco zasmrdelo z ventilatoru a od te doby si dela co chce,nekdy blika i climatronic po zasunuti klicku. Vag pise porucha ventilatoru cerstveho vzduchu,je vadny ventilator nebo neco jineho? Dekuji za odpovedi. Jedna se o roomster 1.4 16v 63kw r.v.2008
×
×
  • Vytvořit nový...