Jump to content

Zrider

Uživatel
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Zrider

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Víc foto nemám,nějak jsem nato zapomel dělat dokumentaci. Motor se mi zdá mít stejný zvuk. Žádný dým jsem nezpozoroval. Uvidím za pár km jestli je olej ok. Po ujetí 200km zatím voda drží:-)
  2. Tak pro jistotu,sice staly 7 tisíc,ale když už to bylo rozdělané a to byla teda fuška,tak sem je vymenil. Ty staré měli vůli jen 0,4 mm,ale kvůli tomu jak to papalo olej tak sem to vyměnil. Teď uvidíme,budu jezdit a jezdit a dám vědět za pár set nebo tisíc km jak to funguje.
  3. Tak hlava byla dobrá,přebrousila se,výměna gufer,vodítek ventilu,přebroušení blok,nové těsnění pod hlavou,výměna pístních kroužku a udelal jsem i rozvody. Dnes složená a uvidime asi pojede.
  4. Zdravím. Nevíte kde najdu utahovací moment hlavy válců a postup? Foukalo mi těsnění a jak to dáváme do kupy tak nevím ten moment na kolik to utáhnout. U nového těsnění to napsané není. Vozidlo Octavia III RS TDI 135kw r.v. 2014
  5. Tak hlava je dole a vypadá to že foukalo těsnění,druhý válec zprava. Dnes odvezu hlavu na otlakovani případně opravu. Nechám aji přebrousit blok.
  6. Kolik tě stala nová hlava? A sehnal jsi ji dobře??
  7. Příští týden to budeme rozebírat. Mrknu na pumpu a otlakujem aji ten chladič,kdyz oboje bude ok tak půjdem sundat tu hlavu. Až budu vědět víc tak dám sem vědět. Díky jinak za info.
  8. Výkon je ok,žádný problém jsem nezpozoroval. Rozvody jsem měl v plánu v nejbližší době,tak je udělám tak aji tak. Ale že kontrolka se hned ozve při 100km to je divný. Tam je něco špatně. Zkusím otlakovat ten mezichladič a uvidím. Rozvody udělám hned potom. Když nic nepomůže,tak hlava dolů,bohužel.
  9. Jj je dovezena z nemecka. Zkusím teda ten chladič prvně,ale je mi divné že to z ničeho nic tolik vody sežere,ale vyzkouším to.
  10. Zdravim. Mám 195najeto,rok2014 rs135kw. Koupil jsem ji a hned jsem doleval olej,1litr na 2000km,po výměně oleje opět 2000km a 1 litr. Teď najeto přes 2000km a oleje mám pořád dost. Zničeho nic najednou hlásí že nemá vodu,nádržka prázdná. Doleji a ujedu 100km a voda pryc. Po zahřátí tlak v nádrže je,po chvíli opět povolim víčko a voda se valí ven.Olej v ni není. Mám sundat rovnou hlavu nebo by to mohl být ten mezichladič?? Dík za info
  11. Ajo. Dík za radu,to sem nevěděl. Nezbývá prostě nic jiného než ji otevřít. Až se tak stane dám vědět co sem zjistil
  12. Můžu hodit nějaké foto. Objednám kroužky a gufera a příští týden se dáme s otcem do toho:-)...snad to pomůže a přestane to papat.
  13. Jo to je jasné že se písty musí vytáhnout. Koukni nato a ještě vyměním gufera na ventilech. Ten proplach jsem také četl na jiné stránce. Ale i kdyby to zmírnilo na 1l na 5000km,tak je to pořád dost a DPF by stejně dostávalo zahul. Myslím si že už tak bude hodně zanesený.
  14. Zkusím sundat hlavu a podívat se dovnitř co je tam za paseku. Výkon tomu nechybí,vše je ok. Až na ten olej
  15. Zdravím. Mám r.v.2014 135kw TDI Rs,najeto 194 tisíc. Po zakoupení dolevam 1 litr na 2000km. Často se mi vypaluje DPF,asi skrz ten spálený olej. Poraďte. Hledat u Turba,nebo stírací kroužky vyměnit?
×
×
  • Create New...