Přejít na obsah

Nnso

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Nnso

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Vyriešené - vymenilo sa riadenie, auto ide pekne rovno.
  2. To som posielal geometriu po. Prikladám celý výpis: Čo sa týka zadnej nápravy, tam menili excent. skrutky a silentbloky, potom sa nastavovala geometria, a aj na terajšej mi potvrdili, že zadná je správne.
  3. Superb II 2011 4x4 Ahojte, mal som defekt na pravom prednom kolese a z dovodu bezpecnosti som nemohol hned odstavit, ale isiel som na tom este asi 50 metrov. Po vymene pneu som si vsimol, ze vozidlo celkom dost taha do pravej strany, dokonca az tak, ze aby som isiel rovno, tak musim mat volat otoceny asi 20° do lavej strany. Ked ho pustim, tak uz pri prvych metroch zacne neuveritelne vybacat do prava. Rovnako aj ked pustim volant nevyrovna sa vzdy na 100% rovno, ale zostane trochu na lavej strane. Pneumatiky su rovnomerne nahustene. Isiel som s tym na 3D geometriu, tu je vysledok po nastaveni: Po nastaveni geometrie to nepomohlo (tomu odklonu na pravom prednom nerozumiem, akou castou to moze byt sposobene a ci sa to vobec na geometrii nastavuje), stale rovnako to neznesitelne taha do pravej strany. Nasledne mi v servise skontrolovali napravu (tlmice, tycky, capy, klby, ulozenia), kedze ani geometria nepomohla a vysledok bol, ze vsetky spominane casti napravy su v poriadku a zistili, ze je vola v riadeni, preto sa nebude dat nikdy nastavit na 100% geometria a vzdy bude auto tahat do strany. Je toto podla vas spravne tvrdenie? Nechcem vyhadzovat 500€ za nove riadenie, ak by to bolo fakt nieco na naprave co si nevsimli. Auto tahalo aj pred defektom trochu doprava, lebo som za posledny rok trafil dost jam a odvtedy sa na naprave nic nemenilo, a preto mi ani nejde do hlavy ze by hovorili ze vsetko na naprave je v poriadku. Chystam sa s tym ist do ineho servisu, tu sa pytam len ci mate nejake napady co by sa tam dalo este skontrolovat, prip. ci mal niekto velmi podobny problem? Vdaka za odpovede.
  4. Ahojte, Zhruba pred mesiacom sa mi stalo, ze sa uvolnila prepadova hadicka od vstrekovaca. Ked som stal na krizovatke citil som velmi jemny smrad nafty, ale nijako som to neregistroval. Presiel som asi 20km (medzi obcami) a po prvom stati na volnobehu uz velmi bolo citit nespalenu naftu a isiel biely dym s pod kapoty. Isiel som s tym do servisu, kde hned zistili ze je uvolnena prepadova hadicka jedneho vstrekovaca a cely cas prepadova nafta tiekla na motor a za motor na vyfukovu cast, co mi aj povedali ze kvoli tomu bolo citit smrad v kabine. Vymenili teda prepadovu listu a co bolo od nafty umyli, a odvtedy pocas jazdy nie je ziaden naftovy smrad. Problem ale co zostal je, ze pocas volnobehu ked auto stoji a je zohriate stale ctit smrad nespalenej nafty. Mozem tvrdit ze za ten mesiac sa to zlepsilo mozno o par percent, alebo som si asi uz na to zvykol. Po odstaveni auta z vonku citit naftu okolo kapoty, samozrejme aj ked ju otvorim, cize bud na motore alebo pod plastovym krytom je stale. Mate nejake rady, ako sa tohto smradu nafty v kabine za volnobehu zbavim? Precistit este raz nejakym pripravkom miesto za motorom? Skusit vymenit horny kryt (ktory bol riadne od nafty a dost zadymeny)? Popripade staci len na tom jazdit este nejaky cas nech sa to postupne "odparuje" ? Vdaka za odpovede.
  5. Chip robil clovek u ktoreho som nasiel dobre recenzie aj s brzdou kde vykon testoval. Bolo za nim vela znamych z okolia a vravi ze on aj opravuje zle chiptuningy, no nijako ho nejdem vyzdvihovat. Cena bola tiez primerana ako ponukaju ostatni. soot mass calculated zostava po regeneracii 4-5g.
  6. To s tou keramikou som nevedel, už si to viem predstaviť. Regenerácie si sledujem cez VAG DPF aplikáciu a z toho čo som spozoroval tak: - začína regenerovať podľa soot mass calculated, keď býva 18-20g a pridám (narastie tlak), vtedy začne - soot mass measured býva vždy o 10g menej ako calculated, tento drift je normálny alebo to treba nastaviť v RJ? - diferenčné tlaky ako som spomínal na volnobehu sú 6-7 najviac 8, keď je filer zaplnený nie sú nikdy viac ako 10
  7. Zdravim, prispievam po nejakom case. DPF filter bol pred par dnami vycisteny, obaval som sa teda toho ze by mohla byt prasknuta keramika, aj mi povedali v servise ze to keby je hned vidia a nesiel by vycistit. No opak pravdou - isiel vycistit krasne, odmerali tlak pred cistenim: 27 mbar, po cisteni 1 mbar. Zlepsili sa diferencne tlaky na volnobehu (predtym 11-12, teraz 6-8) no co ma nadalej trapi je, ze aj napriek tomu ze bol vycisteny tak regeneruje po 150-200km, predtym to bolo ako som spominal v prvom prispevku okolo 100-150. Vyfuk je cierny stale, pri silnej akceleracii ide trosku cierneho dymu. Tu je teda otazka, napada vam nieco, co by to mohlo byt? Prepustat dym cez DPF aj po tom ako mi povedali ze prasknuty nie je a isiel vycistit? Vstreky neboli kontrolovane, tiez mi napadlo ze by to mohli sposobovat (tvorbu nadmerneho mnozstva sadzi), dalej moze byt aj problem v sani? Napr. prasknuta hadicka, zakarbonovane sanie, tym padom sa nerobi dobry pomer paliva a vzduchu? Idem s tym buduci tyzden do servisu, rad by som bol aspon keby mal niekto predstavu co to moze sposobovat. Vdaka
  8. Ahojte, Mám CFFB 6 st. DSG a blíži sa u mňa výmena dvojhmoty, a chcem sa spýtať, či by tam pasoval zotrvačník zo 125kW verzie (CBBB, CFGB). Čo som pozeral obrázky, tak vyzerajú zotrvačníky rovnako. Je rozdiel v priemere alebo v spôsobe montáži? Pýtam sa to z toho dôvodu, že mám chip na 400Nm (pôvodne 320Nm) a logicky mi príde že zotrvačníky zo 125kW verzie znesú väčší krútiak (pôvodne 350Nm). Je rozumná myšlienka dávať sem zotrvačník zo silnejšej motorizácie, aby ho čip tak skoro nezničil? (resp. aby ho menej opotreboval za rovnaký nájazd oproti terajšiemu zotrvačníku) Poprípade vie niekto na koľko Nm je bezpečné čipnúť CFFB s pôvodným zotrvačníkom? Predpokladám, že tých 400 je asi veľa, kde je tá hranica z pôvodných 320? Vďaka za odpovede.
  9. Skúsil som čistič DPF od JLM, natankoval plnú nádrž, prešiel som na tom 1/4 nádrže (~250km), medzi tým asi 4 štarty a zatiaľ ani raz neregenerovalo, nedymilo. Inokedy už pri nájazde od poslednej regenerácii 110-130km regeneruje znovu. Je to naozaj záhada. K tomu DPF čo si posielal link, tam je v popise, že je pre vozidlá s predným náhonom, ja však mám 4x4, a čo som pozeral na tej stránke DPF na štvorkolku stoji 1500€, alebo je možné ho namontovať aj mne?
  10. Auto nebolo na aktualizacii softveru v skodovke. Prisli 2 papiere a tie som odignoroval, takze caste regeneracie spojene s tym sa ma netykaju. Mam este par otazok: - Aka je teda rozumna hodnota zvysenia vykonu toho 103kW motora, ked sa bavime o tom aby bolo citit zvyseny vykon a zaroven aby netrpeli komponenty vozidla? Chalan co to chipoval vravel ze tych 132kW je pre CFFB ideal, to dava vacsinou na ohlad komponentov, no zial v tomto pripade to asi moc neplatilo. - Ak by sa blizil koniec DPF, nemala by svietit aj kontrolka DPF a nebol by aj celkovo znizeny vykon motora (nie len pocas regeneracii)? Nenasiel som presne informacie za akych podmienok kontrolka zasvieti, ale z toho co som pochopil tak vraj ked je mnozstvo sadzi vacsie ako pri obycajnej regeneracii kedy kontrolka nesvieti, teda ze je tam nejaka hranica, a teda robim ja vlastne to, ze ho vzdy necham zregenerovat a nikdy nedovolim aby mnozstvo sadzi bolo na hranici aby zasvietila kontrolka DPF. - Nie je mozne nijakym sposobom predlzit tu zivotnost DPF, napr. vymenou EGR ventilu? Pytam sa z toho dovodu ci sa mi vobec oplati dat niekolko stoviek na vymenu a sprevadzkovanie EGR. Vdaka za odpoved.
  11. Zdravim, mam Superb II 2011 4x4 103kW CFFB, najazd okolo 280tis. a posledny mesiac som si vsimol ze sa DPF filter regeneruje prilis casto. Byva to kazdych 80-250km, vzdy rozne - raz vydrzi neregenerovat 200km, potom za par dni regeneruje uz pri 100km. Kontrolka DPF mi uz rok nezasvietila, prebiehajucu regeneraciu poznam z toho, ze ma 1000rpm na volnobehu, pri prudkej akceleraii ide biely, niekedy sedy dym, smrdi, a je trochu znizeny vykon. Pocas regeneracie vzdy idem na ~2300rpm po dobu dokial nie su otacky volnobehu normalne okolo tych 830, nestalo sa nikdy ze by regeneracia trvala dlhsie ako 15 minut. Nejazdia sa na tom kratke trasy po meste, na jeden start sa prejde minimalne 30 km. Navyse som si vsimol ze koncovky vyfuku ktore boli leskle, chromove su zrazu cierne a ked dam dovnutra prst tak je cely cierny, to predtym sa vobec nestavalo, vzdy bol vyfuk cisty a leskly. Niekde som o tom cital ze tak sa prejavuje uz konciace DPF... Teraz k moznym pricinam, co ma napadlo ze by mohlo sposobovat, nie som vsak ziaden odbornik: - Chip na 132kW, takto upravena RJ je uz treti rok - EGR ventil zaslepeny, odstaveny v RJ, pretoze nefungoval a auto hadzalo do nudzaku, planujem jeho vymenu buduci rok Chcem sa teda spytat, ci by tento problem vyriesila vymena celeho EGR ventilu za novy funkcny kus a jeho spatne aktivovane v RJ + nutena regeneracia DPF cez diagnostiku, alebo by bolo nutne aj vycistit ba dokonca vymenit DPF filter za novy? Nemam nikoho z diagnostikou co by to odmeral, takze by som bol rad aspon za odpoved na teoretickej rovine, mozno je chyba uplne inde ako v nefungujucom EGR, netusim, nevyznam sa do toho. Ak niekto riesil taketo caste regeneracie co boli spojene s nefungujucim EGR, budem rad ak sa podeli o skusenost.
×
×
  • Vytvořit nový...