Přejít na obsah

Cardaish

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Cardaish

  1. Nepřijde mi že by tam bylo něco, co by tam být nemělo. Nechápu to. Zkoušel jsem to natlačit silou, ale víc to nejde, to už bych opravdu zalomil ten jack.
  2. Ok, asi to budu muset vyměnit. Ještě mě teoreticky napadlo, jestli tam někdo nezalomil koncovku Jacka, to by vysvětlovalo proč to nejde úplně zastrčit. Zítra tam ještě zkusím zalovit jestli to náhodou nevytáhnu.
  3. Tak jsem asi přišel na problém. Zkoušel jsem to ve své starší dvojkové Fábce a tam vše jede bez problému. Zjistil jsem, že ten konektor jde do AUX vstupu ve Fábce zastrčit celý a i když s ním otáčím tak se kvalita nemění. Naopak v Oktávce nejde zastrčit úplně celý, vždy třeba 4-5 mm chybí a proto zvuk blbne. Napadá někoho jak to opravit? Našel jsem tuto zástrčku -> https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j00354759b9-zastrcka-aux-in-skoda-19413.html ale vůbec nevím jak bych to měl vyměnit :D Žádný návod jsem nenašel.
  4. Zdavím všechny, mám dvojkovou Octavii po FL rok výroby 2011. Jdu si pro radu ohledně AUX vstupu. Koupil jsem si tuto vifikundaci https://www.alza.cz/ugreen-car-bluetooth-5-0-receiver-d6200925.htm, která přenáší zvuk z mobilu pomocí bluetooth. Propojení funguje překvapivě skvěle a automaticky, jediné s čím mám problém je výstupní kvalita AUX signálu do repráků. Občas hraje jenom jedna strana, potom najedu na menší hrbol a srovná se to, zkrátka ta kvalita není úplně dobrá a nedá se to moc poslouchat. Všimnul jsem si, že se kabel v AUX konektoru mírně hýbe a mám pocit, že nejde zarazit až úplně dolu. Napadají mě 2 možnosti: 1) Ten kdo měl auto přede mnou nějak nešikovně "vytrhnul" kabel a tím vstup poškodil. 2) V AUX vstupu je nějaký bordel a kabel tam nejde pořádně zasunout. Setkal se někdo s něčím podobným? Co případně vyzkoušet? Všechno funguje skvěle a kdyby to hrálo konzistentně tak je to paráda, proto mi přijde škoda to vracet. Jak je případně náročně vyměnit tento AUX vstup novým? Díky moc za rady.
  5. Takže pokud opatrně nahřeju "vystouplou" část horkovzdušnou pistolí a poté jí zamáčknu zpátky do nárazníku, mělo by to držet? Chápu to správně? Vůbec mě nenapadlo takto "ohýbat" plast, díky za nápad! :) Ještě mě napadlo zkusit to přilepit nějakým lepidlem, nanést na hranu a silou zamáčknout, ale nevím, jaké lepidlo použít, aby to alespoň chvíli drželo. Nemáte nějaké zkušenosti s lepením nárazníku?
  6. Zdravím, rád bych se poradil ohledně opravy prasklého nárazníku na dvojkové Fabii. Auto jsem již takto koupil, jedná se spíše o malou estetickou vadu, ale teď ho dávám celkově dokupy před technickou a chtěl bych nějak vyřešit i ten nárazník. Neřešil někdo na nárazníku podobnou prasklinu? Nemá někdo nápad jak by to šlo jednoduše opravit? Přijde mi zbytečné kvůli tomu kupovat nový nárazník, potřeboval bych to jenom nějak zarazit a zafixovat zpátky do nárazníku, aby to nebylo jako pěst na oko. Za jakoukoliv radu nebo nápad budu rád. Díky :)
  7. Zdravím všechny, poslední dobou mám problém s vozem Škoda Fabia II 1.4 16V. Před cca měsícem se z ničeho nic zobrazila kontrolka motoru, po napojení na levnou čínskou diagnostiku přes mobil se zobrazila chyba „P0141 02 Sensor Heater – Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)“ a bohužel bez jakéhokoliv varování aplikace chybu vymazala. Celou dobu se chyba nezobrazila, ale cítil jsem, že je auto v některých situacích línější (např. při startu a rozjezdu chvíli trvalo, než se „chytlo“), každopádně jsem nezaznamenal žádnou ztrátu výkonu nebo jinou chybu. Před pár dny bylo horko a auto bylo hodinu na sluníčku, proto jsem chtěl, aby se rychle ochladil vzduch a chvíli po nastartování jsem zapnul klimu na nejvyšší stupeň s tím, že mi auto „kompletně“ vypadlo. Na semaforu se vypnul motor, brzy a motor zatuhly, zajel jsem na nouzovku na parkoviště (musel jsem brzdit ruční brzdou). Po chvíli jsem auto nastartoval a od té doby všechno v pořádku, klima jede i na 4 stupeň jako by se nic nestalo, každopádně se opět objevila kontrolka motoru. Tentokrát jsem zajel za kamarádem, který má originál Škoda diagnostiku a po projetí mi našla 2 chyby s tím, že jedna je chyba na počítači (pravděpodobně nepodstatná) a druhá byla opět P0141. Níže zasílám podrobný popis chyb. 16525 - rada valcu 1 - sonda 2: el. obvod topeni P0141 - 000 - elektr.chyba - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 0 Počítadlo resetů: 0 Kilometry: 0 km Indikace času: 0 Datum: 2000.01.01 Čas: 00:00:00 info o závadě: Provozní stav: 00000000 Výkon/klapka: 15.0 % Lambda: 0.0 % Rychlost: 39.0 km/h Teplota: 71.0*C Tlak: 198.4 mbar Otáčky: 1456 /min 28812 - Osobní pocítac 1 / RJ palubní síte / el. ZE U0140 - 000 - bez komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 0 Počítadlo resetů: 18 Kilometry: 0 km Indikace času: 0 Datum: 2000.01.01 Čas: 00:00:00 Readiness: N/A Na internetu jsem našel, že by se mohlo jednat o lambda sondu, každopádně předtím, než zajedu do servisu jsem se chtěl zeptat, zda se s touto chybou někdo nesetkal a jestli se opravdu jedná o lamda sondu. Pokud je to lambda, na kolik cca vyjde oprava? Děkuji všem za čas a případnou pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...