Přejít na obsah

Michal23541

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Michal23541

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem auto jezdí normalně do 3000 jak mile auto přesáhné tyto otáčky vyskočí nouzový režim rosvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci , na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovany ,přehazení cívek / svíček a vstřikovaču chyba stále na 3 valci , vyměné obě lambda sondy , sundíní hlavy pro kontrolu ventilu v pořadku vše , jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml žeje vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpalené ale ty byly v pořadku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normalně do těch 3000 . Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím už jsem bezradný Děkuji
  2. Zdravím přišel jste NATO čím to bylo děla mi to samy 1.2 htp 51kw rosipaný kat , sundana hlava ventily Ok , komprese Ok , rozvody ok , svíčky kabely vstriky převažovali a stále chyba na 3 válci
  3. Dobrý den mám takový problém při generálce motoru výměny gufer těsnění , hydrostelu ložisek kliky atd. A výměny spodku za asz jediný co jsem neměnil tak vodní pumpu na rozvodech tu sem nechal tu která tam byla což byla plastová problém zní tak že při zvyšování otáček motoru jde slyšet cvakani z práve strany jako u rozvodu čím vyšší otáčky tím je rychlejší cvakani neví někdo čím by to mohlo být jediný co tak při přeřazení a sešlápnutí a spadnutí otáček to přestane ale musejí spadnout na 1000 jak mile pustím opět začne cvakani zvuk z prave strany plechy jsem kontroloval nemá někdo nápad čím by to mohlo být? Prosím
  4. To mam také správně ale je divny ze na sprej to chytá a funguje ale musim mu dávat čichat jak mile přestanu motor chcipne prijde mito jak kdyby tam neslo palivo a co je jeste divny tak z obou trubek co vedou do /z tandemu tak jde palivo pouze jedním směrem žádný zpetak
  5. Dobry den mam problem při výměně hlavy pistnich kroužku výměna snímačů kliky a vačkove hřídele a při skompletovani nastavení rozvodu na aretace vacka první válec palce nahoře vše sedí ale motor točí ale nechytne pročítál jsem fora ohledně váčky palce a a kontroly pod kolem 4z tak kdyz dam ty nejkratší zuby co jsou od sebe tak mi nesedí aretace ale kdyz dam aretaci na váčku tak ty krátké zuby nevychazeji na 4z zkoušel jsem po otočit na obě strany ale marně stále točí jen diag, hlásí pouze signál váčky což jsem se dočetl ze jsou špatně rozvody nějaké nápady ?
  6. Ahoj prosimtě mužu se zeptat začal jsem taky s přestavbou tapcu ale mám problém s tlačitkem ovladaní oken chci tam dát ty originalni 2 okta ale nefunguje mi to tak jak by mělo když dam nahoru aby se zavřelo okenko to samé dolu tak okno jde jen jedním směrem jak přepojit ty kabely děkuji případně jak jsi to vyřešil
×
×
  • Vytvořit nový...