Přejít na obsah

jta

Uživatel
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jta

  1. Trochu jsem to teď pozoroval a když byly ty pařáky, tak ten zvuk byl nejhorší, ale když zapršelo, tak jsem to sotva slyšel. To by kovové části dělat přeci nemohly. Spíš nějaká guma, nebo tak něco.
  2. Sakra to přeci není možné, aby výměna oleje udělala takové problémy tolika lidem. Myslím, že tím bude trpět mnohem víc Superbu, ale většina lidí to vůbec neslyší, nebo neřeší, dokud to jede. Já zkoušel přes diagnostiku změnit záběr haldexu, ale ani tak to nepomohlo. Je zajímavé, že nejmíň mi to dělá, když je zima. Teprve až po zahřátí, se to ozývá, jinak ne. Teď v létě je to nejhorší.
  3. Měl jsem kdysi myšlenku ohledně přehrátí sw haldexu i převodovky, ale nešel jsem do toho. Možná by nebylo špatné, to zkusit. Přeci jen, je to všechno ovládáné řídícími jednotkami a jejich softwarem.
  4. Díky za info. Nejsem si jistý, jestli to náhodou není ta firma, kam jsem předtím volal a byla mi řečena částka 25 000 Kč, jak jsem psal výše. Šlo by o výměnu ložisek atd..
  5. Ahoj, někdo nějaký pokrok s tím zvukem a vibracemi? Díky
  6. Navíc jsem olej v haldexu měnil už 2x, i když to nebylo třeba, ale nechal jsem vyčistit sítko čerpadla.
  7. Já nechal vyměnit olej rovnou i v obou rozvodovkách, takže tam chyba nebude.
  8. Jednou z variant, kterou jse se zabýval byla i hardyho spojka, ale podle všeho je v pořádku. Spíš to asi opravdu budou ložiska haldexu.
  9. Jako nechápu, co se na to po výměně oleje děje. Já měl olej při výměně prý krásně čirý, žádný bordel.
  10. Tak to je celkem pálka, ale asi to odpovídá. Já se zajímal případně jen o výměnu ložisek haldexu a byla mi řečena částka 25000 Kč. Ten zvuk na 5. a 6. stupeň slyším jen po zahřátí. Je tedy možné, že to budou ložiska DSG, ale zatím to neřeším, protože se to nijak nezhoršuje a navíc chci ve 180 tisících dělat pro jistotu komplet rozvody.
  11. Ahoj, olej jsem měnil asi před 14 dny a kromě hladšího řazení, se to moc nezměnilo. Proč ty jsi nechal měnit ložiska a na kolik to vyšlo? Díky
  12. Tak hlásím, že se závada vrátila, ale je evidnetní, že to má co dočinění s čerpadlem. Příští rok ho vyměním a měl by snad být klid. Navíc jsem teď zjistil, že když jedu na 5. a 6. stupeň a zrychluji, tak slyším takový lehký zvuk navíc, který tam předtím nebyl a na nižší stupně to taky nedělá. Nemáte s tím taky někdo zkušenost? Za 13 000 km jdu na výměnu oleje v DSG, tak to třeba pomůže. Auto má najeto 167 000 km.
  13. Ještě dodatek. Každý kdo mění olej v haldexu, ať si nechá to sítko rovnou taky vyčistit. Nemá to žádná automobilka používající haldex 5. generace v pravidelném plánu údržby, ale ta chvíle navíc se určitě vyplatí. Možná budou někteří překvapení, protože to co jsem viděl na obrázcích sítek u aut, který měl třeba 40 000 km, tak to byl velký humus a divím se, že to vůbec fungovalo.
  14. Ahoj, protože jsem, zda se, vyřešil problém, tak píšu. Po přečtení mnoha českých, ale hlavně zahraničních stránek jsme ještě s Markem, který je zde také na fóru, vyčistili sítko čerpadla haldexu a samozřejmě taky vyměnili olej a problém se podařilo na 99% vyřešit. Čerpadlo má asi své nejlepší roky za sebou, proto jsem tam nechal to 1%. Doporučuji tedy, pokud bude mít někdo problém s divným zvukem při rozjezdu a natočením kol (mě už to dělalo i při přeřazení rychlosti), tak vytáhnout čerpadlo, všechno pořádně vyčistit čističem brzd a složit zpět s nalitím nového oleje. Já dal Ravenol, který mě stál 1l/500 Kč. Pokud má člověk možnost auto zvednout, nebo má jámu, tak je to práce na hodinu. Povolují se celkem 4 šrouby, z toho 2 přímo na čerpadle. PS: Autorizovaný servis chtěl měnit celý zadní pohon za 100 000,- Kč bez práce.
×
×
  • Vytvořit nový...