Jump to content

thejohndoe

Uživatel
  • Posts

    117
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

thejohndoe's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

31

Reputation

  1. U mého auta LED v kufru nebliká.
  2. Ještě tu je ovšem ta možnost koupit si černé disky ... .
  3. Jen že z výroby tam jsou hodně nekvalitní kotouče a k tomu příslušné měkké destičky - proto to tak práší. Když dáš tvrdé destičky tak ti dřív odejde kotouč. Bohužel to je čistě subjektivní věc a věc stylu jízdy. A na konci je to věc peněženky. Mě by to za to nestálo.
  4. Ta pitomost se tam zobrazuje jen když se nastartuje a je vypnutý infotainment. Po klobnutí na ok se zobrazí hodiny. Taky se mi zdálo, že mě to se-e, ale pak jsem si uvědomil, že vypínat infotainment nedává žádný smysl. Rádio může zeslabit a mám přepnutou obrazovku telefonu.
  5. Někdy tam je, někdy ne. Záleží na výrobci. Možná by sis ho ani nevšiml - SMD relátko je veliké tak 10x6x5mm. A o proudy cívky se nemusíš obávat - spíná klidně při 10mA i míň. Ale je pravda, že většinou tam asi bude tranzistor. Zasahovat do "celé" elektriky to asi nebude. Ale já osobně bych volil verzi s galvanickým oddělením - tím relátkem. Než jsem vytáhl drát od baterie tak jsem chtěl koupit něco jako tohle v odkazu. Napájel bych to z pojistek a výstup relátka připojil na tlačítko start-stop. Fungovalo by to dobře.https://dratek.cz/arduino/7192-modul-casoveho-zpozdeni-s-rele-a-led-displejem-dc-12v.html
  6. Sklo na Scale budu zrovna nechávat měnit. Rozbil mi ho kamínek a prasklina přes půl skla. Úplně mě překvapilo, jak je ve zlomu sklo strašně slabé. no co, už to stejně chtělo. Po druhé zimě škrábání platovou škrabkou bylo zřízené jak na dvacet let starém autu.
  7. relátko na mezikusu zůstalo sepnuté ... .
  8. Tak zrovna tlacitko startstop je proste jen tlacitko a zadna veda ani vyladovani v nem neni. Tyhle mezikusy funguji tak, ze ke spinaci je paralerne pripojeny spinaci kontakt relatka. Po otoceni klicku to proste da relatku impulz a to znackne tlacitko za tebe. Bezpecne a jednoduche. Nevidim duvod proc do toho nezasahovat kdyz to mize vylepsit zivot a zaroven vylepsi zivotnost auza. I kdyz u Scaly pouzivam vytazeny kablik u baterie.
  9. Ten modul pochopitelme jen zmackne tlacitko za tebe - proto se to pripojuje tam, kam se to pripojuje.
  10. Podle mě je absurdních těch 25k za polepení předku a je absurdní dát za Scalu 650k ... . Ale když to vezmu reálně tak obaluješ předek. Plastovému nárazníku kamínky nevadí. Blatníky (jestli je zabaluješ) se kamínky od aut neomlátí. Tak že v zásadě za těch 25k chráníš jen přední kapotu?
  11. Tak pak třikrát za rok (na jaře, v létě a před zimou) nějaký lepší vosk. Když vidím, jak je to udělaný, tak to stejně za deset let bude zrzavý jak liška.
  12. Tak že si někdo koupí nové auto, deset let se kouká na folii na přední kapotě a pak jí sloupne a auto pošle dál jako nové. Oni to chválí, ale počkej za pár let. To prostě nechápu a za mě vyhozené peníze. A to nemluvím o tom, že když ti to někdo odře tak ti za to pojišťovna nic navíc nedá. Dát 25k za polepení předku Scaly je absurdní. Auto je spotřební zboží a tak se opotřebovává.
  13. Záleží, jestli je to až do zinku (jestli vůbec Scala zinkovaná je), nebo jenom odřené. Odřené bych neřešil a jako ponaučení si z toho vzal, že už se nebudu lepit autům na zadek.
  14. Pamatuji, že u nějakého auta (už nevím co to bylo) jsem měl opěradlo přivařené. Tady to po záruce asi dopadne stejně ... .
  15. Já mám najeto asi 20k a auto jedí každý den. Jezdím jako "slušný člověk", ale občas si trochu zazávodím. Zadní kotouče se mi moc nelíbí a v porovnání s předníma je to jasné. To je Škodovka.
×
×
  • Create New...