Jump to content

thejohndoe

Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About thejohndoe

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ještě nedávno se hodně lidí posmívalo Dáciím, že to jsou rumunská auta. Ještě nedávno se tvrdilo, že východní národy mají jinou pracovní morálku a návyky (politicky řečeno). A je to tak, kdo zná třeba Bulharsko tak ví o čem mluvím (přímořská letoviska nepočítám). Opět, zajímalo by mě, jestli je vw opravdu z těch samých dílů? A teď je tu ta otázka, jak se může sedadlo samo sklápět. Dělalo to u aut vyrobených před rokem a dělá to u aut dnes - to přeci není možný, Škodovka to evidentně neřeší. To samé ta světla, zatím to nemám, ale čeká mě to - pohledem vidím, jak jsou špatně slepená. A třeba dnes - simply clever - prvně jsem doléval vodu do ostřikovačů a jejich inteligentní gumový uzávěr k nádobce netěsní - ještě nikdy jsem nevylil tolik kapaliny do motoru jako proteklo kolem toho simply clever modrém nátrubku. Pochybný infotainment je kapitola sama pro sebe. Nechápu to. Podle mě je to tak, že Škodovka vyrábí hromady levných dílů na východě, kvalitu moc nehlídá protože je to levné, a vyplatí se jim řešit reklamace s budoucím příslibem prodeje hromad nekvalitních dílů. Šedesátikilové reklamě na hlad ta sedačka možná drží, jen že já mám 105kg a po pár km už jede dolu. Nebo ta světla - věřím, že spousta lidí si toho prostě vůbec nevšimne. Vyrábět nekvalitní díly je zlatý důl. Nevím jakou mám u Scaly záruku, ale víc než 5 let to nebude. Měl jsem dácii deset let a kromě nějakého čidla na motoru absolutně bez závad. Měl jsem Hunday i30 a po pěti letech se rozsypala klika řidiče, jinak bez závad. Scalu mám dva měsíce a na závady jsem si v kaslíku založil speciální papír. Škodovku nikdy víc. S takovým přístupem dopadnou špatně.
  2. Taky mi padá sedačka (auto myslím 5/20). Je otázka jestli nějaké inovované díly budou. Podle mě je problém v celkové kvalitě dílů z východu. Cokoliv sundám tak je tam většinou napsáno vyrobeno v Polsku, Maďarsku, nebo nějakém podobném čmoudsku. To už je lepší si koupit Dácii protože tam s tím člověk aspoň počítá. Nezkoumám fóra, ale moc nevěřím, že Golf je smontovaný z dílů někde z čmoudska.
  3. Tak on ten zvuk je asi docela "standardní" pro motor který otevře dva válce ... prostě má jiný zvuk a trochu jiný chod. Drtivá většina lidí s toho ani nevšimne. Vezl jsem kamaráda a ten si podle zvuku myslel, že to má takový ten simulátor zvuku motoru (soundaktor).
  4. Kryt sloupku docela drží, ale ne zas tak moc - musí ho utrhnout airback. Podle fotky kterou přikládám jsou pacičky blíž skla. Někdo psal, že za něj vzal u dveří a podařilo se nu ho ohnout. Má tři packy. musí se opatrně. Trik je v tom, že sloupek se vycvakne jako by do první polohy. To je poloha do které ho vyrazí airback. Tak že se hýbe a nechá se pod něj šáhnout. Pokud ho chceš úplně sundat tak ho vysuneš nahoru směrem ke střeše. Na těch dírách v karoserii je to vidět jak jsou nahoře širší. Pozor na poškození střechy - netkaná je náchylná. A pozor na kabel od repráčku.
  5. Lepší u skla protože tam prostě už kabely vedou a přitáhneš to k nim. Dole je to jedno a nahoře je to opět potřeba u skla aby to šlo zastrčit za střechu.
  6. Nejlepší co jsem našel je "CONNECT IT CONNECT IT USB-A -> USB-C (Type C) kabelová redukce, OTG, černá, 15 cm" https://www.czc.cz/connect-it-connect-it-usb-a-usb-c-type-c-kabelova-redukce-otg-cerna-15-cm/225922/produkt USB-C na USB-C kabel je sice pro někoho dobrý, ale lidi co mají víc telefonů nebo pasažéři s micro USB telefonem (případně Applem) mají smůlu. S touhle redukcí můžete používat běžné kabely kterých je všude hafo. Je na 3A tak že nabíjení není problém. Ještě jsem měl levnější se slabým kabelem a telefon se nabíjel pomalu. Co se týká těch kostiček USB-C na USB A, tedy tohle bez kabelu tak bych to nekupoval. Ze zástrčky to víc trčí a je to náchylnější na ulomení.
  7. Ten zvuk co to vydává je protivný. Docela mi to vadí. Ale nejsou to vibrace jak někdo naznačuje a se spojkou nebo převodovkou to nemá co dělat. Podle mě to je prostě zvuk otevřených válců - musí tam být nějaké udělátko které z nich odstraní kompresi.
  8. Kryt drží pohromadě s kontrolkami airbagu a musí se to sundat celé najednou (jak je to na foto). Žádné další šrouby tam nejsou, je to jen nacvaklé. Začal jsem páčit cdčkem ve spáře mezi tim co jsem sundal a plastem s ovládáním světélek interiéru.
  9. Auto vyrobené 6/20 - taky mi jedna kryjící světlo upadla.
  10. - odpojování válců je protivná funkce a vadí mi ten zvuk když to jede na dva, věřím že do budoucna s tim systémem bude velký problém - první rychlost se mi zdá krátká a je potřeba se rozjíždět na vyšší otáčky jinak to skáče - převodovka je dělaná na litrový motor a s 1.5 si moc nerozumí - řazení je přesné, ale tak nějak tam jdou rychlosti špatně - u starších modelů škodovek chodilo řazení líp - zavírání zadního kufru je strašně hlučné - když si člověk nedá pozor tak víko při zavírání bouchne jak vrata u chlíva - není kam opřít loket levé ruky a vůbec ergonomie .. nějak se tam nemůžu usadit - poměrně hlučný podvozek - střecha je z netkané textilie a je docela náchylná na poškození - stačí jednou sundávat sloupek kvůli kameře a už je to znát - když se posune sedadlo dozadu tak se v podlaze pod přední částí sedadla objeví jakýsi obdélníček vyříznutý v koberci - extra výbava je sklopné sedadlo spolujezdce, ale zadní sedadla jsou dělená vlevo jedno, vpravo dvě. Nechápu, proč nejsou dělená obráceně - pak by šla naložit dlouhá věc přes celé auto a přišlo by se jen o jedno místo vzadu. - odpadla krytka zadního světla - nedrží opěradlo řidiče a samo se sklápí!!! Jinak je to auto jako každé jiné. Když srovnám 1.0 a 1.5 tak rozhodně 1.5 - 150k na takové auto stačí akorát. Rozhodně bych nepřiplácel bych za infotainment a LCD přístroje. Nekupovat chytré funkce které jsou stejně polofunkční v nejlepším případě (na google play to má hrozné reference). Vzít závěs hned protože na některá auta pak nejde domontovat. Jinak bych za nic nepřiplácel. Auto mám firemní, Škodovka byla podmínka. Je to hezké auto, dobře jede. Já bych ho nekupoval. Podle mě šla kvalita hodně dolu. Někdo řekne, že je to německá kvalita, ale cokoliv sundám tak je tam napsáno vyrobeno v Rumunsku, na Ukrajině, nebo někde na východě ... a podle toho to taky vypadá. Domácí auto mám i30 - sice se mi nelíbí futuristický design interiéru, ale jsou to spolehlivá auta a cena výkon je tam prostě mnohem lepší.
  11. Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P
×
×
  • Create New...