Jump to content

Kuolematon

Uživatel
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Kuolematon

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podle mě na to automobilky, především koncern jdou špatně, nebo jsou špatně dané normy. Mělo by se to jednou nastavit a potom automaticky dělat to co chceš ty bez tvého zásahu, v tom je elektronika dobrá, jde přesně nastavit a díky dotykovému displeji to i jde, pomocí tlačítek těžko. Jako příklad bych dal start stop nebo line assist, možnost nastavení třeba jen nad určitou rychlost, po určité době, nebo prostě vypnout a nechat vypnuté do zapnutí. Momentální řešení není pomoc pro zákazníka ale spíše naopak což je chyba. S tou elektronikou je takových možností a všichni s
  2. To že jsou ze zahraničních zdrojů nic neznamá. Tento mýtus že v zahraničí je jen pravda a fakta...
  3. Základní problém je že většina dálnic je dvouproudová, pokud se náhodou zasekneš za kamiony, tak se v hustém provozu už bude těžké se připojit do levého kde se jede povoleně 150 z 90 když většina má 80kw. Nemluvě o tom že když bude dovolená 150 tak se bude jezdit 170-180. Zvyšování rychlosti jde úplně proti současnému trendu ve světě. Prakticky jen Německo má vyšší a to je kvůli tradici, i tam to chtějí snižovat. Hlavní problém vidím v tom že když povolíš 150 tak budou jezdit lidi ještě více, takže budeš mít 2 pruhy jeden 90 druhý 170 a to se potom těžko míchá.
  4. O zájemce bych se bál, aspon v ČR bude nové Sandero lepší snad ve všem a myslím že víci lidí začíná věřit Dacii než Fiatu
  5. Kuolematon

    Registrace

    Celkem zajímavé, především v tom že ve skladovkách a ročních vozech apod. vidím poměr dieselu a benzínu tak 50/50 takže diesel jede ještě méně než očekávali. To se ani nedivím konci 1.6. Myslím že ty čísla scaly nejsou špatné, ale rozhodně nejsou dobré. Rapid nikdy neměl konkurenci Kamiqu a dalších malých SUV které se vyrojili. Navíc měl 2 varianty karoserie. Ale obávám se že čísla scaly ještě klesnou, jak přijde nová fabie, tak bude nejspíše třeba o 100k levnější, nejspíše ne o tolik menší než Scala, kombi bude mít i větší kufr, další ukrojení z trhu pro Scalu. Co mě š
  6. Tak nová generace Pola je velká jako minulá generace Golfu, aspoň co jsem pochopil z nějakých recenzí. Už to bude reálně auto pro 4 dospělé. Vzhledově mi to připadá skoro přesně zkrácenou O4 kombi.
  7. No myslim ze marketingove a papirove si muzou blahoprat, ale neumim si predstavit objednavat/rezervovat auto 1.5 roku dopredu ktere jeste nemelo poradne testy. Tomu rikam duvera.
  8. Skoda ze ty poradne svetla jde dat jen na style. Bez nich se mi ten predek nelibi, navic predni blinkr je u zakladu hodne hnusny a maly. P.S. Jinak proste i octavka v zakladu je uplne dostatecna pro 90% lidi.
  9. Tak plugin hybridy jim fungují docela dobře a třeba Octavia je pořád levnější než prius plugin nebo Ford puma a neřekl bych že je horší. Tam si vedou ok. I ta spotřeba se reálně snižuje pokud nabíjíš. Ale ty mild hybridy u nich jen zvětšují komplexnost bez výhod.
  10. eTSI teda hodně velké zklamání, neříkali něco o úspoře 10%? Toto není úspora nikde a s DSG to stojí o 80000 více. Toyota je v tomhle úplně jinde než koncern.
×
×
  • Create New...