Ahoj,
Mám teď nově fIII r.v. 2018 1.0 tsi 81kw, najeto cca 24tis. km.
Všiml jsem si, že i po klidné jízdě, když vypnu motor, tak je slyšet z pod kapoty bublání chladící kapaliny.
Motor se ohřeje na provozní teplotu 90° dle PP již po 3 minutách (venku bylo 25,5° podle PP), zhruba 2km jízdy, kotel za studena tomu nedávám.
Teplota oleje v rozmezí 80-100°.
Co mě ale zaráží oproti minulé fIII s 1.0 tsi 70kw je to, že po vypnutí motoru jde z pod kapoty slyšet vroucí chladící kapalina.
Chci se zeptat, je to u této motorizace normální stav, nebo je třeba se něčeho bát? S autem jsem zatím najel cca 1k km, do servisní prohlídky to mám nějakých 60 dní- počkat, nebo raději ihned do servisu? Na přístrojovce žádná chybová kontrolka nesvítí, ani v infotaimentu na obrazovce "stav vozidla" se nic podezřelého neukazuje.
Díky za odpovědi.