Přejít na obsah

Jan Miler

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jan Miler

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím přátelé omlouvám se pokud zakládám duplicitní téma mám dotaz ohledně konektoru na na světlech který s vodičů je plus k hlavní žárovce tuším H4 nechci zbytečně napichovat vodiče. Děkuji za pomoc
  2. Ahoj klubaci mám dotaz ohledně repasu motoru za jízdy si cuclo olej přes turbo samozřejmě otáčky jak prase sice jsem jej hned zaslapl ale pozdě motor je kouslej má jej cenu repasovat nebo se ohlédnout po novém. Pravidelná výměna olejů po 10 000 km včetně filtrů. Předcházející závady špatně starty něco jako kdyby padala nafta chytlo to tak až na po třetí pak zas dlouho nic a následně se závada opakovala další co mě překvapilo bylo to že poslední tři výměny jsem měl v oleji celkem dost nafty dával jsem to za vinu DPF,protože vstřiky byli OK. Nájezd 215 000 a turbo původní. Co vy na to pustit se do repasu nebo hledat jiný motor. Díky
  3. Zdravím klubaci potřebuji poradit mazlík špatně startuje hlavně ráno přes den je to v pořádku mám motor s označením BMM a najeto 215000 . O auto se pravidelně starám výměna oleje po 10 000 km . Minulý týden jsem měnil olej a při vypouštění tam bylo víc než mám být . Na doporučení jsem vyměnil těsnění tandemového čerpadla a bez účinků. Mám obavu že mi odchází vstřikování jak moc je to náročné jak časově i finančně. Auto je provozováno jak město i dálnice jiné problémy nemá pravidelný c motoru za tepla i studena. Děkuji za rady
×
×
  • Vytvořit nový...