Přejít na obsah

Octavia3 lover

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Octavia3 lover

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. 1,4 TSI 110kw O3 FL 2017, úplně stejný problém při sešlápnutí plynového pedálu auto lehce cukne (neřadím, mám třeba 3 nebo 4 stupeň) následně vidím, že budu muset brzdit a zpomalit, tak už v dálce nejdříve nechám auto ,,dojet,, bez zmáčknutí spojky, či řazení jen pustím nohu z plynového pedálu, aby auto samo dojelo, a opět cukne vozidlo při úplném vyšlápnutí plynu. Má někdo teda zkušenost jestli je to silentbloky, nebo,, vlastnost, nebo něco jiného auto mám stále v zaruce. Najeto 78 t.km. Díky za odpovědi
  2. To jsem zaregistroval taky (1.4TSI 110kw), a tedkom nemám na mysli jev volnoběhu na úrovni 1200 otáček, což vím, že je pouze eko terorismus, kvůli emisím. Mám na mysli, (studeny start), když to jako tobě vystřelí otáčky nahoru, tam to drží prvních cca 10 sekund studeného startu a následně to spadne na 750 pak zpět na 1000 a ještě párkrát ,,tam a zpět,, kdy při tomto kolísání jdou velké vibrace, jakoby se motor dusil s kovovým zvukem, (jako by chtěl spadnout do nouzaku) kdy této jev trva asi 5 sekund pak se otáčky ustáli a vše v pořádku, na diagnostice nic.... No jednou mi vypsalo : snimasnimac teploty nasávaného vzduchu.. Mohlo by to mít souvislost? Popřípadě co by to mohlo být? Díky VID_20201007_095206.mp4
  3. Zdravím řešim problém s výběrem oleje, mám 1,4 TSI 110kw kde jsem udávaná norma oleje vw 508 nejčastěji 0w20, a alternativní vw 504 (5w30 a 0w30) jako prvonáplň, jsem měl v motoru od výroby 0w20 v 68tis km byl výměn olej dle normy vw 504 (0w30) , kde uvádí že můžou být jen horší hodnoty emisí, nyní mám asi 74tis km a auto se mi zdá hlučnější a za studeného startu mnohem větší vibrace doprovázené kolísáním otáček po dobu cca. 10sec. Nevím zda to má na svědomí nový olej. Moje otázka směřuje k nějakému řidiči s reálnou zkušenosti s tímto olejem, nebo osobně která zná problematiku 1) Zda je možné opět přejít na řidší variantu a jinou specifikaci tedy vw508, nebo je to problém a popřípadě vaše zkušenosti, nechci tam to normy míchat a mít z toho guláš. 2)Někdo nějaký názor, který je vhodnější? 3) Někdo nějaký větší nájezd a poznatky k těmto olejům, případně radu, kde se na odborníka obrátit? Díky moc
  4. Jaka byla v motoru užita norma oleje? VW 508 (0w20) nebo VW 504 (0w30, 5w30) ? Díky. Že by i podtáčení?
  5. Zdravím, chci se zeptat ohledně specifikace oleje pro tuto motorizaci, do 60tkm jsem měl specifikací oleje vw508 (0w20) jenže to mi z důvodu minulého majitele, nebylo známo. Nyní jsem při intervalu v 70tkm měnil olej, kdy byla použita druhá možná specifikace a to vew504 (0w30), s udávaným dodatkem, že mohou být nepatrně horší emisní hodnoty, chci se zeptat zdali 1. Která norma spolu s udávanou viskozitou je pro motor vhodnější z dlouhodobého hlediska a 2. Zdali můžu zpětně přejít na původní normu vw 508 (0w20) i když je řidší. Díky za rozumné odpovědi, nejsem z tohoto ,,řemesla,,
×
×
  • Vytvořit nový...