Přejít na obsah

tomax

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení tomax

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, mám OIII, 1.2 TSI, 77kw, CJZA, rv 2013, najeto 155 tis, olej 5W40. Poslední dobou mi už to bere olej cca 0,7 na 1000km. Na YTB jsem našel jednoho rusa, (https://youtu.be/CFQBPJT_tIw?t=4895) co dělá rozborku motoru CJZA vysvětluje, které pístní kroužky u toho motoru jsou problematické a motor pak bere olej. Chci se zeptat, zda už tady někdo řešil výměnu pístních kroužků na tomto motoru, pokud ano, které jste použili? Můžete tady nebo do SZ mi dát odkaz, které pístní kroužky jsou OK a kde je nejlépe koupit? Díky.
  2. zdravím, jsem nováček na tomto fóru, něco jsem k tématu škubání našel jinde pro 1.4 tsi, tak bych se rád zeptal tady. Mám 1.2 tsi, 2013, motor CJZA, 77 kw. Koupil jsem toto auto, O3, kdy se mi začalo projevovat občasné škubání při přidání plynu, někdy se mi také zobrazí chyba EPC, která prozatím vždy po znovunastartování zhasne. Někdy, nepravidelně ráno či odpoledne, je start velice nestandardní, je to takové bafání, motor se třepe, většinou se to ustálí a jde pak normálně, ale někdy to přejde do chyby motoru, další start vesměs zase ok a kontrolka nesvítí. Někdy se objevuje chyba autostop, občas a nepravidelně, prozatím vždy během 1km hláška zmizela. Co se dívám na výfuk, tak je docela černý, což ještě před cca 2 tis. km byl docela čistý, při výměně svíček byly svíčky také docela černé, ale když jsme měřili dříve tlaky ve válcích ještě před výměnou svíček, tak měly zdravou barvu a byly čisté, kontrolní emise (na stk) také ok. Auto někdy švihá pěkně, někdy zase se mu nechce, přičemž ani EPC ani kontrolka chyby motoru nesvítí. Motor bere olej cca 0,25l na 1000km. Obd elm diagnostikou jsem vyčetl tyto chyby: p0300 random multiple misfire p0303 cylinder 3 misfire p0304 cylinder 4 misfire p0302 cylinder 2 misfire p2293 fuel presure regulator 2 p2188 system too rich at idle přičemž: všechny svíčky jsou aktuálně nové, originály 04E905601B všechny zapalovací cívky jsou nové NGK 48408 byly zkontrolovány tlaky ve válcích, jsou ok, všechny kolem 12,5 nový vzduchový filtr nový olej shell - specifikace 504.00, najeto cca 1500 km kapacita baterie cca 80-90% Někde zde jsem se dočetl, že - u 1.4 tsi pomohlo nahrání nového sw, tak pokud to někdo řešil přehráním sw i u 1.2 tsi, tak budu rád za info, případně kolik stojí přehrání sw, zda jen u SA nebo to jde i jinak - kabely od lamda sond chutnají kuně, tak jak to zjistit, že jsou poškozené? vizuálně mi nepřipadají pokousané, ale kuny asi v poblíž jsou - může to mít mnoho příčin, např. brzdová světla, vadný plynový pedál atd.. viz výše. jak najít skutečnou příčinu? je někdo z okolí OV, kdo ví, jak najít příčinu? Díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...