Přejít na obsah

Miloslav Janda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    139
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Miloslav Janda

  • Narozeniny 18.2.1981

Kontaktní metody

  • ICQ
    166792605
  • Skype
    milhauzz

Návštěvy profilu

1 685 zobrazení profilu

Oznámení Miloslav Janda

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

23

Popularita

  1. Ahoj, tak je načase se pověnovat převodovce, tj. repas. Auto jezdi, ale převodovka má svoje neduhy. V 310tkm jsem měnil olej, včetne filtru a skompletním proplachem. Byl bych asi naivní, kdybych si myslel, že výměnu dělal i někdo předemnou. Z 2. na 3. stupeň sporadicky škubne, někdy míň, někdy víc. Diagnostika nepíše nic, takže holt opotřebovaná mechanika - ale jak tak tuším a ostatní mi dají za pravdu, ono se bude vědet víc, až se to rozdělá. No a k věci. Výměnu oleje sem dělal v Kaps automatic v Kojetíně. Tato lokalita je pro mě logisticky příjemná, ale i tak se zeptám na ostatní reference od těch, co mají repas tiptroniku zasebou. Nachystáno mám bokem 30tism to byh se mohl vlézt, co myslíte. Taky bych nerad, aby auto někde stálo měsíc. Kdo z vás dělal tedy repas, na kolik ho to cca vyšlo a jak dlouho auto stálo?
  2. Tak sedačky propoené od moj prdele jsou pryč a užívám si polokůži
  3. Tak se přátelé musím podělit s takovou blbostí. Kolikrát sem si říkal, jestli to moje zrcátko funguje správně. Čistil jsem povrchově čidla, jak přední, tak zadní a už sem se pomaličku smiřoval s tím, že je v zrcátku něco špatně, protože jsem měl i pocit, že zapínání a vypínání nemá žádný vliv. Tak sem dumal a přemýšlel, co by mohlo být špatně. Protože jezdím celkem dost, učil jsem se vypozorovat situace, kdy zrcátko zatmavuje správně a kdy ne. A pak mi to docvaklo Zrcátko je stavěný na ideální situaci, kdy auto za váma drží nějaký odstup. Pokud je auto pár metrů za váma, tzn. klasický městský provoz, tak světelné čidlo, není osvětlené, protože zadní středová hlavová opěrka na něj háže stín. Kdyby čidlo bylo na vrchní straně zrcátka, tak by to bylo určitě lepší. Nu, oddělal sem zadní prostřední hlavovou opěrku, dal ji do kufru a od té doby zrcátko stmívá jedna báseň. Prostě taková blbost a takové radosti. Vzadu vozím jen děcka, navíc v autosedačkách a tak mi ta prostřední nechybí vůbec. Jasně, možná z venku to není úplně vábný pohled, ale co, jde o můj konfort, né se "ukazovat". Tož tak
  4. Je pravda, že jsem se začetl do diskuzí ohledně svíček, ale už to bylo celkem odborné a pokud člověk nemá alespoň nějaké vzdělání nebo praxi motoráře, tak je v pytli, stejně jako já Tak díky aspoň tak. Prostě vyměním svíčky, dám takové, co tam mají být, plyn neplyn.
  5. Je nějaký rozdíl z praxe, mezi NKG nebo NKG LPG? Jestli ten příplatek za LPG má význam. Asi každý bude tvrdit něco jiného, jak tak tuším ....
  6. Tak mi to teď začalo dělat taky, začnu svíčkama a filtrama, pak dám vědět jak to dopadlo.
  7. Jako nedělám si iluze. Takhle dneska funguje skoro veškerý byznys. Od elektroniky (čína) po hadry (bangaldéš). A třeba vyhřívací dečky v superbu jsou z Ukrainy
  8. Ha, díky, jen je to na sklo, nicméně na světla je tento: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3b7955681-cerpadlo-ostrikovace-svetel-de-12972.html Tak to mi teď někdo řekněte, v čem je fígl. Německá prvovýroba do tisícovky, v Autokelly "originál" skoro za dvojku. Asi jen marže, co ...
  9. Jo takhle, a tak zase takovej extrém to není
  10. Nu, tak mám hotovo, díky za hint ohledně stahovacích pásek. Dobrá zpráva je, že zádové opěradlo lze pěkně udělat i v autě, bez demontáže sedačky. Jen jsem to chtěl zkusit, ale pro klidnější práci doporučuju sedačku ven - i s odpojením baterie je to práce na 5 minut. Nicméně, sedadlo pohodlené, netlačí do zad, i po 1 a 1/2 hodině bez únavy, super. Co mě ale začíná "trápit", je kůže. Mě se totiž potí prdel i na hadře a celkem se bojím léta - i přes klimu. Začínám se poohlížet o polokožených nebo hadrových světlých sedačkách. Černých je hodně, ale ve světlém interiéru by to vypadalo jako pěst na oko. Tu svoji světlou celokůži i s výkolpným středem spolujezdce, vcčteně ovládání ze zadní loketky bych pak dal k dispozici. No, kdyby někoho tento bártr zaujal, nebo viděl něco podobného jak v tomto nebo v tomhle odkazu, tak písněte. Díky.
  11. Mylíš přesně ty, u kterých sem si říkal, jak by bylo skvělé, mít čalounické kleště? Ano, jsou
  12. Tak sem se pánové jal do "repase" opěradla. Tak si říkám fajn, dílenskou příručku mám, čas a garáž taky. Vercajk na místě, jdu na to. Odmontovat sedačku a oddělit opěradlo od sedáku bylo na pár minut. Uvilnit vertikální napínací dráty přední části sedáku taky. Chtěl jsem "vysléct" celý potah, ale tady DP zklamala. Když sem viděl, co bych musel vše vyháknout, tak mě jímala hrůza. Už jsem to dělal na oktávce, kde sem dodělával el. sicnu, ale to byl hadr, ke kůži musí mít člověk trochu respekt, tak sem to nechal tak. Nakonec se mi podařilo zrepasovat zádové polsštářky molitanovou výplní. Jenže ... jenže já vůl sem si až dneska ráno uvědomil, že sem molitan dal NAD vyhřívací vložku Takže co nevidět repete. Dělal to už z vás někdy někdo? Mám najeto 327tkm a celokůži, takže mě příčné dráty už tlačili dozad, jak ty polštářky byly splasklé.
  13. Chlapi, potřebuju poradit, koukám na původní motorek ostřikovačů světel: 3B0 955 681 A, viz foto. Pokud hledám náhradu, tak na mě z netu "vybafnou" všechny laciné motorky. Jak už víte, s jedním laciným jsem se spálil. Prosím tedy o radu, jaký kvalitní koupit? Klidně SZ, pokud tady nechcete dělat někomu reklamu. Dražší pro mě není problém, nechci na tom šetřit, chci aby to fungovalo. Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...