Přejít na obsah

pavelva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pavelva

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pokud nechceš mít baterii trvale ve vybitém stavu což je 12,2 V i po dlouhých cestách tak ti jiného nezbývá,Takto ji snad prodloužím život.Nikdy u předchozích aut to nebylo potřeba,když dobíjecí soustava dobíjela 14,2 V a podle stavu napětí baterie jsi mohl zjistit její stav a předpokládanou životnost, 12,2 V u nové baterie však signalizuje je konec životnosti.Pro úsporu- minimální - však dochází k dalším nákladů na nové baterie z vlasní kapsy.
  2. Ale k hlavnímu tématu jak vyřešit v řídící jednotce zrušení rádoby inteligentního dobíjení,kdo to už umí?? Odpojení konektoru u baterie je řešením ,ale v tom okamžiku to vyvolá spoustu chyb v řídící jednotce-vyzkoušeno.Proto by bylo načase toto řešit jiným způsobem,protože u nového auta dobíjet baterii nabíječkou je trochu silné kafe.Kdyby toto publikovali předem tak by si asi nikdo rozumný auto nekoupil a jnad by uvažoval o elektromobilu.
  3. pavelva

    Kódování Kamiq

    Chtěl bych vědět zda-li někdo už umí vypnout start-stop u Kamiga 1.5 TSI r.v. 2020 popřípadě i vypnout nebo upravit rádoby inteligentní dobíjení,aby nebyla baterie trvale s napětím 12,2 V. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...