Přejít na obsah

RightSpotFinder

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení RightSpotFinder

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám manuál. Díky za doporučení. Díval sem se, že ten snímač je za pár stovek, tak určitě zkusím jako první věc výměnu a napíšu jak to dopadlo :)
  2. Dobrý den, prosím všechny kdo by mi mohli pomoct o radu. Mám Superb s motorem 2.5TDi 114kw (AYM). Asi před dvěmi měsíci se poprvé objevil problém. Po delší cestě cca 100km začal blbnout volnoběh. Osciloval někde mezi 800-1100 otáčkami, místo aby se držel na 800. Kromě toho přestalo spínat turbo a motor nešel přes 3000 otáček. Když sem nechal motor zchládnout, vše bylo zase v pořádku. Ovšem po další delší jízdě se problém objevil znovu. Postupně se problém začal objevovat po stále kratších cestách, až nakonec téměř hned po ujetí několika km. Když sem zajel do servisu, diagnostika vyhodila následující závady: 00542 – snímač zdvihu jehly ( -0, -přerušovaný) 17978 – řídící jednotka motoru blokována ( -přerušovaný) 1126 – Signál otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál 1126 – Signál otáček motoru (Nahoidlá závada), signál mimo toleranci 513 - Snímač otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál Bylo mi odporučeno v první řadě vyměnit řídíci vstřik na 3. válci (202F). Podobné info sem se dočetl na různých fórech. Takže sem vstřik před pár dny vyměnil. Závada ovšem zůstala a projevuje se naprosto totožně jako předtím. Po diagnostice byly určeny tyto závady: 1126 – Signál otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál 1126 – Signál otáček motoru (Nahoidlá závada), signál mimo toleranci 513 - Snímač otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál Můj servisák mi říkal, že se s touto závadou u 2.5 ještě nesetkal. Takže si vůbec nemůže být jistý čím to je. Ale říkal, že z jeho zkušenosti u jiných motorů, to většinou není vadným snímačem otáček. Zrovna o této závadě sem na českém internetu prakticky nic nenašel a na anglickém je, že to může být cokoli po cestě od snímače otáček až po řídící jednotku. Bohužel neznám žádného schopného autoelektrikáře. Tak se chci zeptat, jestli někdo z vás neřešil podobný problém, nebo by něměl aspoň tip čím by to mohlo být? Předem moc děkuji za jakékoli rady
×
×
  • Vytvořit nový...